MuscleMeat

Blast yourself, summer is comming! test, win, eca, blast en cruise

Bezoekers in dit topic

Thanks allemaal!
 
Vet toetsenbord man! Ohja, fysiek ziet er ook wel goed uit! ;)
 
Update:
Ik heb tren 1,5 week eerder gedropt helaas.
Had 2 vials van een collega gekocht voor een leuk prijsje, maar hij had gezegd dat 1 half op was en de ander nog vol.
Dat bleek niet zo te zijn.. ze waren beiden gebruikt en ik vertrouwde het niet volledig terwijl hij een heel erg oprecht persoon is, maar hij had het ook weer van een vriend gekregen (hijs is 40).
Naja ik had daardoor geen tren besteld en moest dus wel die tren gebruiken.
Op de helft van het spuiten begon het te steken en eigenlijk meteen daarna deed een flink deel van mn been behoorlijk veel pijn, zware steken en kon een aantal uren niet staan erop zonder tranen in m'n ogen te krijgen.
Dus ik ga voor alle zekerheid niet meer die vials gebruiken.
Gewoon door op test-e only helaas.
Betekend wel dat ik eerder van de backpumps af ben en weer benen goed kan trainen!
 
Update:
Change of plans!
Aangezien ik de tren eerder moest droppen en ik er ook achter ben gekomen dat 2,5 week winny aan het einde niet prettig is als ik mijn shape langer wil behouden, heb ik gekozen om nu over te gaan op 1000mg test-e only.
Dit doe ik ook de gehele cutfase waarbij ik ook eca cycle.
Wel stop ik een week eerder om het weer een beetje te compenseren zodat ik niet te lang op relatief hoge dosering zit.
Het gaat nu dus om een periode van 6,5 weken 400mg tren en 750mg test-e, die gevolgd word door 9 weken 1000mg tet-e.
Daarna ga ik voor tot de volgende zomer off waarschijnlijk.

Lessen die ik heb geleerd:
- Tren heeft een leuk effect en werkt goed, maar de backpumps compenseren mijn potentie om gainz te maken in mijn onderlichaam.
- Test-e heeft voor mij zeer weinig bijwerkingen en doet zijn ding.
- Volgende keer neem ik waarschijnlijk bold zodat ik geen backpump en minder acne krijg, daarbij heb ik veel aan meer eetlust omdat ik nogal een snelle stofwisseling heb en nog meer moet kunnen eten dan ik al doe.

En nu lekker genieten van de 1000mg test-e rush en later nog eens de heerlijke eca rush er bij terwijl ik ook weer mijn kcals kan afbouwen!
Heb er zin in!
 
Kut!
Die Tren injectie heeft een infectie veroorzaakt die is uitgegroeid tot over de gehele zijkant van m'n bovenbeen.
Heb 2 dagen niet erop kunnen staan en het steekt nu als de tering.
Zo meteen eindelijk langs de huisarts.
Ik ben off gegaan want ik kan het niet gebruiken om nog eens pip er bij te krijgen op een andere plek.
Daarnaast begon ik het ook echt een beetje zat te worden met prikken die telkens problemen veroorzaakten.

Ik ga nu een spoed cut doen van 2 weken zolang de test nog werkt.
Ik drop m'n kcals drastisch met 1500kcal.
Mijn eiwitten gaan van 250 naar 350 om zoveel mogelijk vetverbranding te stimuleren door een gap in m'n kcals die ik wel eet.
En ben aan de eca.
Na deze 2 weken ga kijken of ik m'n kcals gelijk hou of ietsjes omhoog schroef, maar ik blijf wel door cutten.

Achja.. soms lopen dingen niet zoals geplanned.
 
Niet bang alles kwijt te raken?
 
Kut!
Die Tren injectie heeft een infectie veroorzaakt die is uitgegroeid tot over de gehele zijkant van m'n bovenbeen.
Heb 2 dagen niet erop kunnen staan en het steekt nu als de tering.
Zo meteen eindelijk langs de huisarts.
Ik ben off gegaan want ik kan het niet gebruiken om nog eens pip er bij te krijgen op een andere plek.
Daarnaast begon ik het ook echt een beetje zat te worden met prikken die telkens problemen veroorzaakten.

Ik ga nu een spoed cut doen van 2 weken zolang de test nog werkt.
Ik drop m'n kcals drastisch met 1500kcal.
Mijn eiwitten gaan van 250 naar 350 om zoveel mogelijk vetverbranding te stimuleren door een gap in m'n kcals die ik wel eet.
En ben aan de eca.
Na deze 2 weken ga kijken of ik m'n kcals gelijk hou of ietsjes omhoog schroef, maar ik blijf wel door cutten.

Achja.. soms lopen dingen niet zoals geplanned.

hier ook last van al 1.5 week dik boven been al bijna week aan de ontstekingsremmers.
morgen voor de 3de x dokter begint steeds pijner te doen kan me been niet buigen.
echt drama!

laat even weten hoe het voor jou uitpakt!
 
hier ook last van al 1.5 week dik boven been al bijna week aan de ontstekingsremmers.
morgen voor de 3de x dokter begint steeds pijner te doen kan me been niet buigen.
echt drama!

laat even weten hoe het voor jou uitpakt!

Nou ik ben bij de huisarts geweest, waren 2 super knappe meiden van mijn leeftijd waaraan ik het hele verhaal kon uitleggen en vervolgens mocht ik in mn boxer daar zitten terwijl zij uitgebreid aan m'n benen voelden.
Toen merkte ik dat er nog wat gear in m'n lichaam zat :D

Maar goed, ik heb wondroos...
Kuurtje tegen gekregen dus je zou kunnen zeggen dat ik gewoon nog aan het kuren ben :cool:
Zal met 2 dagen al te merken moeten zijn, dus mijn reactie was: 'oh, korte esters?' niemand moest lachen...




En ja, ik ben bang m'n gainz te verliezen voor de zomer.
Maar ja.. er zijn belangrijkere dingen.
Dan maar iets minder breed de zomer door, geen haan die er om kraait behalve ik zelf.
 
Update:
Ben nu een paar dagen bezig met medicatie tegen de wondroos en het werkt zeer goed, ben er zo goed als vanaf.

Verder gaat het cutten nu best aardig.
Ben pas 3 dagen bezig en er is al gigantisch veel verschil te zien.
Had behoorlijke bloat, maar dat is nu al zo goed als weg.
Foto van 5 dagen geleden en een foto van gisteren om te vergelijken.

2q2ial2.png

abh72x.jpg
 
Update + foto's!

Ik kan alweer een weekje lekker benen trainen, gaat goed.
Merk wel dat nu toch ongeveer de test is uitgewerkt, tren merkte ik al langer.
Schouders zijn minder vol en ben wat hardheid in de spieren kwijt.
Kracht lijkt nog gelijk te zijn, wel heb ik grotere up en down dagen wat betreft kracht.
Libido is nog helemaal goed, alleen boners wat minder goed.. kamagra dan maar.
Over boners gesproken, het is sinds gisteren uit met mijn 'vriendin'.
Mooie start van de dip periode! :p
Tot nu toe amper een dip gevoel, ben wel iets stiller en doe iets minder uit mezelf.
Ik ben weer wat met mijn kcals omhoog gegaan omdat ik wel heel snel gewicht verloor.
4000kcal waarvan 300 gram eiwit lijkt een onderhoudend effect te hebben.

Tijd voor foto's!
5v3a04.jpg
 
Update + foto's!

Ik kan alweer een weekje lekker benen trainen, gaat goed.
Merk wel dat nu toch ongeveer de test is uitgewerkt, tren merkte ik al langer.
Schouders zijn minder vol en ben wat hardheid in de spieren kwijt.
Kracht lijkt nog gelijk te zijn, wel heb ik grotere up en down dagen wat betreft kracht.
Libido is nog helemaal goed, alleen boners wat minder goed.. kamagra dan maar.
Over boners gesproken, het is sinds gisteren uit met mijn 'vriendin'.
Mooie start van de dip periode! :p
Tot nu toe amper een dip gevoel, ben wel iets stiller en doe iets minder uit mezelf.
Ik ben weer wat met mijn kcals omhoog gegaan omdat ik wel heel snel gewicht verloor.
4000kcal waarvan 300 gram eiwit lijkt een onderhoudend effect te hebben.

Tijd voor foto's!
5v3a04.jpg

Goed fysiek man, bruut zo die foto's naast elkaar gezet!
Is 300g eiwit niet wat heel hoog? Begrijp dat kuurders wat hoger gaan zitten maar dat is wel heel hoog imo.
Hoe gaat t nu verder?
 
Mooie fysiek bro!
 
Goed fysiek man, bruut zo die foto's naast elkaar gezet!
Is 300g eiwit niet wat heel hoog? Begrijp dat kuurders wat hoger gaan zitten maar dat is wel heel hoog imo.
Hoe gaat t nu verder?
Jaa, het is sowieso meer dan wat mijn lichaam kan gebruiken voor spier.
Maar ik doe dat om een extra gap te creëren binnen mijn kcals.
Zo behoud ik dezelfde metabolisme omdat ik wel een bepaalde hoeveelheid kcals haal, maar eiwitten zijn zeer lastig op te slaan als vet, dus ik verklein de kans op vetopslag/vergroot de kans op vetverlies.
100 gram eiwit overschot is toch weer 400kcal die niet opgeslagen word als vet, maar wel een beetje energie levert waar nodig is.
Ik hanteer altijd deze methode voor vetverlies.. ongeveer 100 gram eiwit boven de hoeveelheid die nuttig is voor de spieren zelf.

Het gaat goed met me!
Gek genoeg maar 2 weken een beetje dip gemerkt na afloop.
En dat terwijl ik een breakup had, dus dat kan ook de aanleiding geweest zijn.
Ik ben wel vlak na die foto echt gigantisch ziek geworden...
5 dagen kotsen en schijten als een waterval.
Ook meteen 5kg kwijtgeraakt... dat was toch wel het hoogtepunt van mijn dip...
Net 2 weken uit met je vriendin, 2 weken geen gear meer in je lichaam en dan 5 dagen tering ziek alleen thuis zijn en elke 10 minuten water schijten, niks kunnen eten en dat allemaal terwijl ik JUIST toen afleiding nodig had, vrouwelijk aandacht wou en moest trainen en goed eten om zoveel mogelijk van het resultaat te behouden....
Een paar dagen na het ziek zijn besloten om me er overheen te zetten.
Was in 1 keer volledig over de breakup heen en heb me sinds dien volledig gestort op trainen, werken en een beetje vrouwen om me heen regelen.
Ben echt heel goed hersteld de afgelopen weken.
Niet het volledige gewicht terug gepakt, maar ben wel nog droger dan op die foto´s.
Woog 79kg na het ziek zijn.. en nu 81,5 knijterdroog.
Tja.. was niet wat ik in de planning had, maar ziek zijn doe je niks aan.
Ik ben in 8 jaar niet zo droog geweest als nu, 6pack terwijl ik ontspannen sta en flinke aderen op sommige plekken.
Dus kan niet klagen gezien de omstandigheden.

Mooie fysiek bro!

Thanks man!

---------- Toegevoegd om 03:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:33 ----------

Volgende kuur word over een paar maanden:
250mg test, 400mg primo.
Zo gezond mogelijk kuurtje.
Verwacht zeer weinig gainz, maar wil me meer gaan richten op kwaliteit spier binnen 80 en 85kg.
Puur esthetisch.
Groter dan 85kg op 6 a 8% kan ik toch niet natty onderhouden.


Afgelopen kuur kreeg ik best wel wat acne waar ik nu nog niet helemaal vanaf ben.
En de backpumps waren ook echt vreselijk.
Heb overigens mijn benen weer helemaal bijgetrokken nu!
Maar ik wil zoveel mogelijk die sides ontwijken, vandaar dat volgende kuurplan.
 
Even nog een laatste update:
Heb nergens last van gehad na de 6,5 maanden on te zijn geweest, dus dat is helemaal geweldig.
Nadat ik ziek was geweest en 5kg was afgevallen heb ik 2,5 week alles gedaan om weer in shape te komen.
2 dagen niet getraind, elke andere dag was 1,5 a 2,5 uur trainen, upperbody/lowerbody split en dat werkte heel goed.
Heb toen mijn water retentie verlaagd voor het eerst, heeft een leuk effect gehad.

Op de volgende foto ben ik maar 80kg, maar eerlijk gezegd zit ik daar helemaal niet mee, gezien de look.
Natuurlijk kon ik deze look niet vasthouden omdat een groot deel bepaald werd door vocht.
Ik ben nu 81kg en bijna net zo lean.
Over een maandje bloedprik en dan kijken of ik weer een on kan gaan met een mild kuurtje: 300mg test, 400mg primo.
Tussen de 80 en 85kg op 7 a 9% is waar ik op wil blijven hangen de komende tijd.
oaccd5.jpg
 
Mooi dat je schijnbaar goed hersteld van 6 maanden on. Wat was je nakuur precies? Hcg tijdens je (gehele) kuur?
 
Back
Naar boven