XXL Nutrition

Blast yourself, summer is comming! test, win, eca, blast en cruise

• Topic Starter Topic Starter
Update.

Afgelopen week test van 250 naar 500 geupped.
Morgen ga ik van 500 naar 750 en 400 tren er bij.

Gewicht nu is 81kg op ongeveer 8%.
Baal erg van de laatste 2 weken omdat ik echt amper de tijd had om te sporten.
Ik had er veel meer uit kunnen halen als ik wel had kunnen gaan.
Maar goed.. er zijn ook nog andere mensen en dingen in mijn leven die ook aandacht nodig hebben...
Komende tijd meer tijd voor mezelf gelukkig!

Kcals ga ik langzaam omhoog brengen de komende weken, maar probeer zo droog mogelijk te blijven tot de tren z'n werk doet.
Let the gainz begin!

Ooookaaaay
Zojuist 5ml aan test en tren mn aars in gespoten.
Wat is dat kut zeg!
Ik heb altijd al trillerige handjes gehad, maar wanneer je in een rot positie secure te werk moet dan word dat steeds erger.
Laatste ML gingen m'n handen alle kanten op :p

Daarbij komt kijken dat ik al 5 keer in een ader zat voordat ik überhaupt kon injecteren.
FML!

Denk dat ik vanaf volgende week toch maar over ga op 2 keer per week spuiten... is eigenlijk ook gewoon beter.

Ooookaaaay
Zojuist 5ml aan test en tren mn aars in gespoten.
Wat is dat kut zeg!
Ik heb altijd al trillerige handjes gehad, maar wanneer je in een rot positie secure te werk moet dan word dat steeds erger.
Laatste ML gingen m'n handen alle kanten op :p

Daarbij komt kijken dat ik al 5 keer in een ader zat voordat ik überhaupt kon injecteren.
FML!

Denk dat ik vanaf volgende week toch maar over ga op 2 keer per week spuiten... is eigenlijk ook gewoon beter.

5 keer in ader? waar prik jij dan?

2x per week met lange esters doe ik ook en is zeker aan te raden. Vroeger zette ik ook 5 ml/per keer omdat ik dan maar 1x per week moest prikken maar 2x per week voelt gewoon beter...

Als je meer van dit soort foto's gaat plaatsen in je log dan lees ik mee :roflol:

2ptou8l.jpg

5 keer in ader? waar prik jij dan?

2x per week met lange esters doe ik ook en is zeker aan te raden. Vroeger zette ik ook 5 ml/per keer omdat ik dan maar 1x per week moest prikken maar 2x per week voelt gewoon beter...
Ik prik bovenaan mn kont aan de buitenkant.
Gewoon letterlijk waar het hoort.
Vorige week heb ik 6 keer in een ader geprikt.
Snap er ook geen f**k van...

Ja ik weet wel zeker dat 2x pw veel fijner voelt, alleen als je zo vaak in aders prikt is de overweging gewoon net wat moeilijker :o
Ik heb het bijna iedere week dat ik eerst in een ader prik.

Als je meer van dit soort foto's gaat plaatsen in je log dan lees ik mee :roflol:

LOL!
Zal eens kijken wat ik kan waarmaken
Hier een foto van toen ik net begonnen was met mn eerste blast (5 weken in ofzo)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Yeaaaaah woeehoeeeewww!!! Ik lees mee:1e::1e:

Er is eventjes niet veel te melden omdat ik eigenlijk gewoon aan het wachten ben tot de tren mij overdonderd.
Ben ondertussen rustig aan meer aan het eten, maar ik ben nog niet echt aangekomen.
Ik zet al een tijdje geen pr's omdat ik op minder kcals zat en ook 4kg gecut ben, merk het verschil wel in kracht.
Voor de rest gaat het wel lekker allemaal, kan alleen niet wachten tot er weer wat groei in zit.

Focus wil ik meer gaan leggen op borst en biceps.
Borst was altijd wel goed, maar merk dat het toch iets te kort schiet met een push pull schema, dus heb de frequentie waarin ik borst train verhoogd en zelfde geld met biceps die altijd al achter liepen.
Hierbij zal er een tikkeltje focus afgaan bij benen en rug, die gaan al lekker zat.

Grapje! vandaag eindelijk weer 50kg dumbell press aangetikt met 5 reps.
Kon ik al 2 maandjes niet meer.

Laatst bewerkt:
Update!
Ik ben nu precies een week in met 750 test en 400 tren.
Voelde het eigenlijk na 3 dagen al.
Was een beetje onwennig (eng).
Voelde een vaag leeg gevoel en mn hart maakte wat extra toeren...
Uiteindelijk is dat gevoel gezakt en nu voel ik me wel okay.
Ben deze week ruim 2kg aangekomen en iets sterker geworden.
Wel ook meer acne, dus wellicht toch roa erbij.

Vandaag weer veel problemen met zetten, 12 keer geprikt....... HUILEN!
3 keer in been, maar de keer dat ik wou aspireren trok ik de naald zowat uit mn been en dat voelde allemaal niet echt alsof het goed zou gaan met een normale 22Gx1,5 0,7x44mm.
Ik wil eigenlijk graag voortaan in quad zetten, iemand tip over welke naald daar goed voor is?
Kan je met die ik al heb helemaal recht erin prikken??

Laatst bewerkt:
Ik zet in de bil 0.6,0.55x30 en quads, schouders 0.45x25.

0.7 x 44.... moet er niet aan denken

Ik zet in de bil 0.6,0.55x30 en quads, schouders 0.45x25.

0.7 x 44.... moet er niet aan denken

Ah dat klinkt inderdaad een stuk prettiger!
Ja ik moet er onderhand ook echt niet meer aan denken...
Op zich geen enkel probleem met een naald in mezelf steken, maar als ik telkens een ader raak terwijl ik ook al in een rot houding sta.. dan gaat de lol er snel vanaf.

hmmz, ik zet 0.8x40 in mn quads zonder probleem en ik heb kiekenpootjes. Zo goed als volledig erin. Zie dat de meeste andere maten nemen maar als ik geen last heb best maar houden. Inject wel gemakkelijker leeg.

bij nader inzien mss vanaf nu wel maar 2/3 in de quad steken. Zou ook graag in schouders proberen maar dan moet ik eerst .6 x 25's vastkrijgen.

Laatst bewerkt:
12 keer prikken? Damn, dan zou ik compleet leeggelopen zijn van het zweten :P

12 keer prikken? Damn, dan zou ik compleet leeggelopen zijn van het zweten :P

Haha, ja op een gegeven moment word je aardig zenuwachtig :o
Terwijl ik buiten die ader gedoe om eigenlijk geen enkele moeite heb met het idee van injecteren.

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

hmmz, ik zet 0.8x40 in mn quads zonder probleem en ik heb kiekenpootjes. Zo goed als volledig erin. Zie dat de meeste andere maten nemen maar als ik geen last heb best maar houden. Inject wel gemakkelijker leeg.

bij nader inzien mss vanaf nu wel maar 2/3 in de quad steken. Zou ook graag in schouders proberen maar dan moet ik eerst .6 x 25's vastkrijgen.

Moet er niet aan denken om met 0.8 te injecteren..
Op zich kan het wel, maar ik heb ook eens met 0.5 gedaan, en dat krijg je er ook prima uit hoor.
Dus als ik de keuze heb, dan ga ik toch wel voor de dunste.

Update:
Kracht begint aardig te komen, helaas wel zonder rede last van m'n schouder waardoor ik veel last heb bij shoulder pesses en pulldowns...
Dus mijn schouder training bestaat uit veel side raise achtige oefeningen en mijn rug dagen zijn vooral row achtige bewegingen.
Verder ben ik nog een kg aangekomen, weeg nu 84kg.
Tren zou vanaf aanstaande zondag moeten aanslaan, dus we zullen zien.
Ik heb mijn kcals nog niet heel erg verhoogd, om zo min mogelijk vet aan te zetten en mijn metabolisme een beetje normaal te houden.
Wil liever niet weer 7000kcal moeten eten om te groeien.
Tot nu toe lijkt het aardig te werken.
Zit tussen de 3500 en 4000 kcal met ongeveer 250+ gram eiwit.
Verder eet ik momenteel minder etenswaren met suiker of transvetten.

Stats op het moment: 178cm, 84kg, 10%
Doel is 85kg op 6 a 7% in de zomer uitkomen.
Wie weet lukt iets meer kg ook wel.

Ohja en vandaag voor het eerst met 0.6x25mm geïnjecteerd in m'n quad en het was meteen goed!
Veel chiller dan bij jezelf in je reet prikken als je het mij vraagt.

Laatst bewerkt:
Looks good, 85kg @5/6% is wel sick streven!

Looks good, 85kg @5/6% is wel sick streven!

Ja ik had ook voor een hoger doel kunnen gaan en het vast wel halen on gear, maar natural kan ik dat nooit bijhouden.
85 met 7 a 8% kan ik nog wel maintainen uiteindelijk.
Wil vanaf dan ook wat meer aan mijn conditie en lenigheid gaan werken.
Dat is er al een poos bij ingeschoten.

Zou tof zijn om als ik in topshape zou zijn ook functioneel in shape te zijn

Laatst bewerkt:
Update:
Libido is gigantisch hoog.
Trainingen gaan wel lekker.
Had alleen een paar dagen vocht in m'n knie na de eerste injectie in m'n quad..
Merk qua look dat ik vooruit ga, maar de weegschaal gaat niet omhoog.
Zit nu bij de 4000kcal.
Ben geen gram vet aangekomen lijkt het, misschien zelfs iets kwijtgeraakt.
Ik wil zo min mogelijk vet aankomen in deze bulk, dus blijf toch voorzichtig met omhoog gooien van kcals.
Nog even kijken of deze week verandering komt, aangezien ik vanaf gister aan de derde week ben begonnen.
Als ik deze week niet 1kg aankom, dan ga ik m'n kcals met een groter verschil vergroten.

Update:
Toch wel flink problemen gehad tijdens schouder training, linker schouder wou echt niks doen...
Baal ervan dat ik mijn schouders nu gewoon helemaal niet kan trainen.
Dag daarna wel PR (120kg) benchpress gezet zonder ook maar een beetje pijn in m'n schouder.
Heb mijn kcals omhoog gegooid naar 4500 en ben in de afgelopen meteen ruim 1kg aangekomen.
Gewicht is ongeveer 85,5kg.
Binnenkort weer een foto schieten.
Laatste weken had dat weinig zin omdat ik al 85kg ben geweest met ietsje meer vet.
Dus daar zou niet veel aan te zien zijn.

Laatst bewerkt:
Foto update
85,5kg
Vetpercentage iemand? ik gok ietsje onder 10%
2s8sbqg.jpg

Terug
Naar boven