XXL Nutrition

Mike's Log. Rise from the trenches

Maandag gestart op 3500kcals en 300mg test e. Hang nu al enkele dagen op 91.5kg. Vermoed dat dit ongeveer mn onderhoud is. De extra kcals geven een mooiere pomp en ook wat meer intensiteit/energie
20241022_183639.jpg
Vanwaar de keuze om op 300 mg te starten en als ik het goed gelezen had al enige tijd op 125mg zat.

• Topic Starter Topic Starter
Vanwaar de keuze om op 300 mg te starten en als ik het goed gelezen had al enige tijd op 125mg zat.
Rustig aan opbouwen. Meer is gewoon overkill met huidige massa en gewicht. Gainen we niet meer met kcals icm 300mg dan verhogen we pas. Dat verhogen gaat in meerdere stappen door de kuur heen. Meer is niet altijd beter en vaak levert het alleen maar meer bijwerkingen wat het eigenlijk niet waard is als je met 300mg hetzelfde kan bereiken, maar dan zonder side effects zoals een hoog oestrogeen. En ik blijf het liefst van Aromasin en arimidex af als het niet hoeft.

Compounds doe ik niet aan. Enkel Test-e. Ook geen orals.

• Like
Waarderingen: K82
Rustig aan opbouwen. Meer is gewoon overkill met huidige massa en gewicht. Gainen we niet meer met kcals icm 300mg dan verhogen we pas. Dat verhogen gaat in meerdere stappen door de kuur heen. Meer is niet altijd beter en vaak levert het alleen maar meer bijwerkingen wat het eigenlijk niet waard is als je met 300mg hetzelfde kan bereiken, maar dan zonder side effects zoals een hoog oestrogeen. En ik blijf het liefst van Aromasin en arimidex af als het niet hoeft.

Compounds doe ik niet aan. Enkel Test-e. Ook geen orals.
Klopt, maar Big Cat heeft ooit een mooi stuk overgeschreven en die heb ik nogal hoog zitten. Die zei als je het plat gooit profiteer dan ook optimaal van wat je doet. Cools was juist weer van minder en korter.

Altijd doen waar je goed bij voelt en was er benieuwd naar. Vooral omdat het een relatief kleine verhoging is! Maar die kunnen ook voor grote veranderingen zorgen💪🏻

Zet hem op Mike en ben benieuwd🙏👍🏻

Klopt, maar Big Cat heeft ooit een mooi stuk overgeschreven en die heb ik nogal hoog zitten. Die zei als je het plat gooit profiteer dan ook optimaal van wat je doet. Cools was juist weer van minder en korter.

Altijd doen waar je goed bij voelt en was er benieuwd naar. Vooral omdat het een relatief kleine verhoging is! Maar die kunnen ook voor grote veranderingen zorgen💪🏻

massa groeien kost tijd, dus waarom zou je korte kuren doen? Beter een langere tijd erover doen en zien waar de progressie zit. dan verhoog je eerst de voeding en stagneert de boel en kom je niet meer in spiermassa aan verhoog je de gear.
je hebt in mijn optiek meer aan een 20 weken kuur dan aan een 10 weken kuur.

massa groeien kost tijd, dus waarom zou je korte kuren doen?
je hebt in mijn optiek meer aan een 20 weken kuur dan aan een 10 weken kuur.
Eens en dat zeg ik niet. Gaf alleen aan dat Cools daar vroeger erg van was, maar ik volg liever het principe van Big Cat en dat is hetzelfde als jij nu benoemt. 👍🏻

Eens en dat zeg ik niet. Gaf alleen aan dat Cools daar vroeger erg van was, maar ik volg liever het principe van Big Cat en dat is hetzelfde als jij nu benoemt. 👍🏻
Ik heb dat van Cools nooit begrepen eerlijk gezegd.

• Like
Waarderingen: GruX
  • Topic Starter Topic Starter

Het is meer als 100% verhoging dus dat vind ik wel aanzienlijk.

Thanks!

• Like
Waarderingen: GruX
IMG_8039.jpeg

Tuuuut tiuuuuuut💪🏻✌🏻

Zijn de plannen om te stoppen alweer terug opgeborgen?

Terug
Naar boven