MuscleMeat

Mike's Log. Rise from the trenches

Omdat ik door blessure weinig kon doen en de rest was ook niet op orde. Dan heeft een hoge dosis geen zin. Eerst weer eens in het juiste ritme komen.
Dat is toch klote met blessures, het lukt bijna niemand om dan consequent te blijven met voeding en eventueel trainen wat nog kan.
Succes :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Oke oke, ik juich misschien wat vroeg maar heb me in maanden niet meer zo lekker gevoeld. De houvast van structuur en een gedegen plan doen mij erg goed. Het is de eerste week sinds maanden waarin ik weer compounds doe op alle bodyparts en het gevoel van een pomp op alle lichaamsdelen is wat ik erg gemist heb. Om deze keer lang mee te gaan hou ik wat in reserve om mn lichaam weer goed te laten adapteren aan de nieuwe oefeningen en het structureel trainen ansich. Rug voelt dikke prima, nog geen pijntje of zelfs maar stijfheid te bekennen. Ik blijf voorlopig wel elke dag Yoga en rek en strek oefeningen doen.

Cravings had ik gisteren even rond 2200 dus gewoon naar bed gegaan, makkelijkste oplossing, hoef ik er ook niet tegen te vechten of over na te denken. Tis meer de gewoonte als dat ik honger heb eigenlijk.

20241009_180459.jpg

Laatst bewerkt:
.
20241011_050310.jpg

20241011_050215.jpg

20241011_050234.jpg

20241011_045835.jpg
20241011_045938.jpg

Eerste check in. Om 04:45 gemaakt🫠

Zondag was ik 94kilo, vanochtend 92,4 en gemiddeld 93 kilo deze week. Ook weer gestart met creatine dus neem deze gewichten nog niet serieus. Vanaf komende week valt er meer over te zeggen.

Bijlagen

• 20241011_050327.jpg
    20241011_050327.jpg
    143,5 KB · Weergaven: 49
  • 20241011_050950.jpg
    20241011_050950.jpg
    129,1 KB · Weergaven: 53
  • 20241011_051009.jpg
    20241011_051009.jpg
    167,6 KB · Weergaven: 55
Heb je een hernia in je buikholte?

Ja al jaren. Geen last van. Bij lager vet begint het wel aardig op te vallen. Kan hem wel een stukje terugduwen, dan zie je hem minder. Maar als ik mn core aanspan is het weer hetzelfde.
Wat is dat dan? Een spier? Heb je ooit eens een ongeluk gehad of heb je dit altijd zo gehad?

Volgens mij heb ik dat ooit eens aan je gevraagd maar kan het antwoord niet meer vinden, sorry.

Wat is dat dan? Een spier? Heb je ooit eens een ongeluk gehad of heb je dit altijd zo gehad?

Volgens mij heb ik dat ooit eens aan je gevraagd maar kan het antwoord niet meer vinden, sorry.
Dat is je buikwand volgens mij. Heb weleens een zwaar ongeluk gehad maar kan me niet heugen dat het toen gebeurd is.

Ja al geruime jaren. Geen last van. Bij lager vet begint het wel aardig op te vallen. Kan hem wel een stukje terugduwen, dan zie je hem minder. Maar als ik mn core aanspan is het weer hetzelfde.

Heb hetzelfde maar dan in mijn navel. Loop die uitstulping heel de dag terug te duwen haha

Heb hetzelfde maar dan in mijn navel. Loop die uitstulping heel de dag terug te duwen haha
Dat terugduwen geeft altijd zo een apart gevoel he? maar totaal niet pijnlijk. Het is alsof je jouw vinger in een potje speelslijm(waar kinderen mee spelen) duwt . 😅

Feedback op check in. Kcals blijven hetzelfde, alles gaat prima en gaat allemaal redelijk comfortabel. Savonds lichte honger, niks geks. Sinds enkele dagen eigenlijk geen cravings, merk dat mentaal het knopje goed om is. Neem dit weekend ook geen off plan meals oid anders ga ik mezelf saboteren, nu wil ik tot het gaatje gaan ook.

5 tot 7 liter water per dag, flesje cola zero en sochtends 1 blikje sugar free energy werkt ook goed. Ben altijd een uitzonderlijke grote drinker geweest gelukkig. Sta wel de hele dag naast de wagen om te zeiken.
Straks nog een leg day en vanaf volgende week ga ik de weights iets uitdagender maken na deze "wen week".

Nog geen calorie buiten mn plan gegeten en dat is al een prestatie opzich na afgelopen tijd🫡. Dit weekend wat cardio, pak de oude trapfiets zonder versnellingen en de hond mee aan de fiets. 7

Daar zit ik ook ongeveer op drink minstens 2 keer op een dag mijn water jug van 2.3 liter leeg plus nog ongeveer 1,5 liter voor shakes, supps in nemen of ook een fanta zero hier en daar.

Inderdaad vervelend vaak pissen.
Ja ik denk dat bij het gros van de Nederlanders max 1 liter is. Heb mn dochter en zoon ook aangeleerd om 1.5 liter per dag te drinken. Urine is gewoon als water bij mij en dat is gewoon goed voor de nieren etc. Het helpt ook goed tegen opkomende trek. Heb wel een fles zero siroop in de truck staan om af en toe een smaakje te hebben . Dronk eerst ook nog een bakkie of 10 koffie per dag minimaal , ook einde middag. Nu drink ik tot max 1400 koffie .

Lekkere push gedraait. Tietjes komen er wel lekker uit naarmate ik leaner word hihi
20241014_172916.jpg

20241014_172752.jpg

Elke dag wat adertjes en wat streepjes erbij. De Ervaring leert me dat het nu wel hard kan gaan met definitie.

Niet zo boos kieken💪🏻

Terug
Naar boven