XXL Nutrition

Mike's Log. Rise from the trenches

• Topic Starter Topic Starter
Tempo zit er goed in.

Gistermorgen 91,9 (new low) gisteravond voor mn pwo wederom een new low van 91.6🤡 en vanochtend weer een new low van 91.4🤪. Onderbuik en bij boven benen mag nog iets droger maar we hebben nog bijna 4 weken dus dat zit wel goed

Hongergevoel heb ik eigenlijk niet, enkel richting einde van de dag merk ik dat ik wat sneller uitgeblust ben en wat meer eten zou kunnen gebruiken.

Trainingen gaan goed. Schroef de kilos langzaam op en dat gaat prima. Geen pijntje of stijfheid te bekennen. Zit er heerlijk in
20241016_121800.jpg
.

-1kg tov vorige week. 92kg gemiddeld. Laagste gewicht is 91.3 deze week. Moet eens leren benen aan te spannen met fotograferen. Maar dat valt niet mee om 0445uur🫠
20241018_062459.jpg

20241018_062545.jpg
20241018_062440.jpg

Bijlagen

• 20241018_062837.jpg
    20241018_062837.jpg
    109,6 KB · Weergaven: 38
  • 20241018_062525.jpg
    20241018_062525.jpg
    134 KB · Weergaven: 41
Volg opnieuw.
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar wat is je doel?
En ja blessures....ze kunnen er ook voor zorgen dat je weer even pas op de plaats moet maken en evalueren wat je aan het doen ben en waar je wat kan veranderen (al dan niet nood gedwongen)

Volg opnieuw.
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar wat is je doel?
En ja blessures....ze kunnen er ook voor zorgen dat je weer even pas op de plaats moet maken en evalueren wat je aan het doen ben en waar je wat kan veranderen (al dan niet nood gedwongen)
Welkom.

Mijn doel is voor nu om eigenlijk weer de echt consistente en gedisciplineerde weg op te gaan. Na een tijdje crashdieëten/All you can eat (@7000kcals en waarvan 3000 dirty en veel te snel te dik worden) en alle trainingen uit de losse pols gedaan te hebben , wil ik nu toch de juiste weg volgen en weer een vast en goed voedingsschema en trainschema volgen.
Dit onder toezicht en begeleiding van een coach en dat is meteen een stok achter de deur voor mij.

Het lange termijn doel om flink wat massa te pakken om de beste shape ever te hebben komt dan vanzelf om de hoek kijken.

Ik volg ook.
Wat is je lengte?
Flinke kuiten, die lopen precies wat voor! :thumbup:

Ik volg ook.
Wat is je lengte?
Flinke kuiten, die lopen precies wat voor! :thumbup:
Ook welkom!

1.87meter. En ja. Zijn ook mijn goede punten. Train ze eigenlijk nooit. Ik ben nu 2 weken met coaching bezig en heb in de 1.5 jaar daarvoor ze hoogstens 20 keer getraind. Elke maand 1 keertje oid. Maar nu zitten ze in het schema dus verwacht er nog wel wat van de komende bulk😁

Feedback gekregen op check in:

Shape gaat zo lekker dat we al kunnen gaan bouwen🤙. We kunnen de bulk dus gaan starten @3500kcals TD en 3100 NTD.
Klinkt goed man! Zou je iets willen delen mbt wat je eet aan maaltijden etc? Vind ik altijd wel interessant

Uit interesse: waarom zijn de vetten "maar" 48gr, dat is iets meer dan 0,5 g/kg lichaamsgewicht. Is de 1g/kg niet een basis?

Uit interesse: waarom zijn de vetten "maar" 48gr, dat is iets meer dan 0,5 g/kg lichaamsgewicht. Is de 1g/kg niet een basis?
Omdat 1 op 1 niet nodig is? En vetten op RD zijn wel hoger

Via mijn telefoon niet, kan hem via mijn telefoon ook niet invullen of bewerken. Op de laptop is wel alles compleet en goed werkend.
Wellicht heb je geen spreadsheet app op je tel want ik kan alles gewoon openen en bewerken op mijn telefoon. Of je moet via je telefoon even toegang vragen. Misschien met een ander mail adres ingelogd daar?

Wellicht heb je geen spreadsheet app op je tel want ik kan alles gewoon openen en bewerken op mijn telefoon. Of je moet via je telefoon even toegang vragen. Misschien met een ander mail adres ingelogd daar?
Wat is het minimum per dag wat jij hanteert aan vetten voor je mannelijke atleten? Cut waarschijnlijk anders dan bulk

Laatst bewerkt:

Ja kan, zal eens even kijken. Kan ook aan mn strenge internet-veiligheid en privacy instellingen liggen.

Maandag gestart op 3500kcals en 300mg test e. Hang nu al enkele dagen op 91.5kg. Vermoed dat dit ongeveer mn onderhoud is. De extra kcals geven een mooiere pomp en ook wat meer intensiteit/energie
20241022_183639.jpg

Terug
Naar boven