- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doof geeft volgens mij de minste praktische problemen en de meeste zelfstandigheid.
Doof zijn lijkt me wel lekker rustig... Enige wat ik echt zou missen zijn de stemmen van de mensen die ik ken en muziek.

Zat ik ook aan te denken. En lekker uitslapen... problem werk?En de meeste voordelen. Nooit meer het gezaag van je vriendin aanhoren.
Doof en dan keihard schreeuwen tegen iedereen.
Zou alleen wel muziek missen, maar kan tenminste nog de tekst lezen.
geven ze euthanasia aan mensen die blind , doof en verlamd tegelijkertijd zijn?

Da hoef je geen stomme verhalen aan te horen als je in de bus zitDoof zijn lijkt me wel lekker rustig... Enige wat ik echt zou missen zijn de stemmen van de mensen die ik ken en muziek.
Als je een euthanasieverklaring hebt getekend of je nabestaanden hierin toestemmen als je in vegetatieve staat verkeerd.geven ze euthanasia aan mensen die blind , doof en verlamd tegelijkertijd zijn?
Da hoef je geen stomme verhalen aan te horen als je in de bus zit
Als je een euthanasieverklaring hebt getekend of je nabestaanden hierin toestemmen als je in vegetatieve staat verkeerd.
Doof vs blind is een oude discussie, maar als derde kandidaat verlamd erbij?
De meeste mensen zeggen doof ipv blind, maar doof is m.i. véél beperkender dan blind.
Meen ergens een keer een onderzoek gelezen te hebben tussen doven en blinden, waar uit kwam dat doven liever blind zouden zijn en blinden ook blind.
Ik ben liever gewoon helemaal 100% in orde trouwens, zonder beperkingen.