MuscleMeat

Blind, doof of verlamd. Wat kies je?

Peiling Peiling Wat kies je?

• Doof

Stemmen: 159 89,3%
  • Blind

Stemmen: 6 3,4%
  • Verlamd, onder je navel doet niets het nog.

Stemmen: 13 7,3%

• Totaal stemmers
    178
Dit zijn 3 dingen die ik niemand toewenst. Dus ga er ook geen keuzen uitmaken. Alle drie erg genoeg.

Verlamd van onder, dan kan ik tenminste nog gamen en dingen van de wereld zien en horen.

Mensen kiezen wel allemaal voor doof, maar bedenk je eens dat je nooit meer iets hoort, het is altijd een complete stilte, dat lijkt me nog erger dan blind zijn denk ik, aangezien je compleet afgesloten bent van de buitenwereld, met blind zijn krijg je nog een soort van 6de zintuig waardoor je bepaalde dingen anders op neemt.

Doof zijn lijkt me wel lekker rustig... Enige wat ik echt zou missen zijn de stemmen van de mensen die ik ken en muziek.

zou met geen 1 van de drie kunnen leven denkik , maar als ik dan toch moet kiezen , dan maar doof

Doof. Kan je tenminste gewoon nog alles doen.

hm blind of doof...hard to choose eigenlijk.

Langs de ene kant wil ik helemaal niet blind zijn omdat ik gewoon veels te hard geniet van dergelijke uitzichten :)

en langs de ene kant wil k niet doof zijn want....nouja, komop zeg, de wereld van geluid is een wereld op zichzelf

...

Laatst bewerkt:
En de meeste voordelen. Nooit meer het gezaag van je vriendin aanhoren.
Zat ik ook aan te denken. En lekker uitslapen... problem werk?

Maar als je erover gaat nadenken blijft het aardig klote natuurlijk, je mist een heel stuk van het leven.

Waarom kiest iedereen dan voor doof ipv verlamd, ik begrijp jullie niet meer :p

Gewoon hetzelfde als nu, alleen kan je niet meer lopen... big deal :p

geven ze euthanasia aan mensen die blind , doof en verlamd tegelijkertijd zijn?

verlamd zeker niet
ik denk doof??????
ik was feite al blind zonder bril en heb mij laten laseren. ik wil hier voorlopig nog van genieten. als je ogen -6 of meer zijn dan kun je bijna net zo goed blind zijn. struikelde zomaar over een stoeprandje omdat ik dat hoogte/diepte verschil ook niet zag.
keertje bril af bij uitgaan en iedereen kreeg een schouderzetje

Doof zijn lijkt me wel lekker rustig... Enige wat ik echt zou missen zijn de stemmen van de mensen die ik ken en muziek.
Da hoef je geen stomme verhalen aan te horen als je in de bus zit
geven ze euthanasia aan mensen die blind , doof en verlamd tegelijkertijd zijn?
Als je een euthanasieverklaring hebt getekend of je nabestaanden hierin toestemmen als je in vegetatieve staat verkeerd.

als ik er zo over na ga denken ..hoe erg zou het nou zijn om doof te zijn. ik zie hier wat argumenten waardoor ik mij al een voorstelling ga maken. het kost wat meer tijd dingen uit te leggen maar ik ken toch best veel mensen die ik liever niet hoor praten

ok thx. moet trouwens een hel zijn om doof te zijn , en schizofreen

Doof vs blind is een oude discussie, maar als derde kandidaat verlamd erbij?

De meeste mensen zeggen doof ipv blind, maar doof is m.i. véél beperkender dan blind.
Meen ergens een keer een onderzoek gelezen te hebben tussen doven en blinden, waar uit kwam dat doven liever blind zouden zijn en blinden ook blind.

Ik ben liever gewoon helemaal 100% in orde trouwens, zonder beperkingen.

Idd, veel liever blind dan doof. Zou ook liever dood zijn dan doof. Alles dus liever dan doof..

Uit de 3 kies ik voor verlamd.

Soortgelijke topics

Reacties
38
Weergaven
4.582
  • Gesloten
  • Sticky
  • Peiling Peiling
WEDSTRIJD Stemmen!
Reacties
236