MuscleMeat

Blind, doof of verlamd. Wat kies je?

Peiling Peiling Wat kies je?

• Doof

Stemmen: 159 89,3%
  • Blind

Stemmen: 6 3,4%
  • Verlamd, onder je navel doet niets het nog.

Stemmen: 13 7,3%

• Totaal stemmers
    178
Mensen kiezen wel allemaal voor doof, maar bedenk je eens dat je nooit meer iets hoort, het is altijd een complete stilte, dat lijkt me nog erger dan blind zijn denk ik, aangezien je compleet afgesloten bent van de buitenwereld, met blind zijn krijg je nog een soort van 6de zintuig waardoor je bepaalde dingen anders op neemt.

+ 1 Ik denk dat 99% van de mensen die hier doof gestemd hebben na een jaartje doof te zijn hun mening wel zouden herzien.

dan nog liever gewoon een been kwijt en dan zo'n stoere houten piratenpoot er onder. of een mechanische knijparm.

Verlamd van onder, dan kan ik tenminste nog gamen en dingen van de wereld zien en horen.

Mensen kiezen wel allemaal voor doof, maar bedenk je eens dat je nooit meer iets hoort, het is altijd een complete stilte, dat lijkt me nog erger dan blind zijn denk ik, aangezien je compleet afgesloten bent van de buitenwereld, met blind zijn krijg je nog een soort van 6de zintuig waardoor je bepaalde dingen anders op neemt.
Nee, dat is alleen bij Daredevil zo.

ik zou zeker voor verlamd gaan dan kan je voor de rest nog communiceren

Ik ga toch verlamd onder de navel, aangenomen dat ik daar geen verdere fysieke problemen door ontwikkel. Tenminste, als ik genoeg geld heb voor een eigen huisje met een kleine tuin. Daarnaast wil ik goed eten zonder de deur uit te moeten. Vervolgens zou ik één worden met verschillende beeldschermen, de hele dag door. Ik twijfel nog een beetje tussen dit en doofheid, maar een leven in digitale omgevingen word steeds aantrekkelijker. Als een 2-dimensionale rechthoek voor je op het bureau niet meer de standaard is, denk ik dat ik zo'n leven verkies boven doofheid.

Als je hem nu ook nog voor je kan leren luisteren, dan is het opgelost.
neej want mensen vinden het vervelend hoe een dove praat.

+ gewoon kijken wat mensen zeggen en zelf niets te hoeven zeggen is super chill

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------

Verlamd van onder, dan kan ik tenminste nog gamen en dingen van de wereld zien en horen.

als je niets meer kunt horen worden je andere zintuigen ook IETS scherper.

+ wat mensen hier zeggen dat je beter blind kunt zijn dan doof.

blinden hebben de rest van hun leven alleen maar donker om zich heen, kunnen zich niet goed voortbewegen op onbekende plaatsen en hebben andere nodig om ook maar iets te kunne doen.

Dove kunnen nog altijd veel TV kijken

Hoe zit het trouwens met mijn libido in die situatie?

TV kijken zonder geluid is niet zo leuk als je denkt hoor. Blinden kunnen zich prima voortbewegen met een blindegeleidehond of zo'n 'stok' en kunnen aardig zelfstandig zijn. Ik denk dat je een verkeerd beeld hebt van blinden.

TV kijken zonder geluid is niet zo leuk als je denkt hoor. Blinden kunnen zich prima voortbewegen met een blindegeleidehond of zo'n 'stok' en kunnen aardig zelfstandig zijn. Ik denk dat je een verkeerd beeld hebt van blinden.
je zou maar allergies zijn voor honden :p

maar ik kijk denk ik liever tv met ondertitels aan en geluid uit
dan geluid aan maar geen scherm

Doofheid..
omdat ik het toch al 30% ben:P..
ben hardhorend door genetische aandoening.. in mijn oren..
gelukkig still got the genetic power:P

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben zelf nog geweldig aan het twijfelen tussen doof en half verlamd.
Ik denk dat ik voor doof ga kiezen, maar het is echt wel een rotte keuze.

Ah ****. Waarom zit 'stom' er niet tussen.
Doe maar blind dan, kan echt niet zonder muziek.

luister 24/7 muziek, dan maar met mijn ogen dicht.
blind dus!

doof lekker rustig btw vaak als je doof ben kan er nog wat aan gedaan worden

luister 24/7 muziek, dan maar met mijn ogen dicht.
blind dus!

Daar had ik nog niet aan gedacht.
Voor de rest wel heerlijk rustig,geen blaffende honden in de nacht,geen zeurende vrouwen,jankende kinderen.Maar ja nooit meer Elvis of Cash zou wel klote zijn

Soortgelijke topics

Reacties
38
Weergaven
4.581
  • Gesloten
  • Sticky
  • Peiling Peiling
WEDSTRIJD Stemmen!
Reacties
236
Weergaven