- Waardering
- 272
- Lengte
- 1m82
Als je hem nu ook nog voor je kan leren luisteren, dan is het opgelost.als ik doof word koop ik een papagaai en leer ik hem voor mij te praten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je hem nu ook nog voor je kan leren luisteren, dan is het opgelost.als ik doof word koop ik een papagaai en leer ik hem voor mij te praten
Mensen kiezen wel allemaal voor doof, maar bedenk je eens dat je nooit meer iets hoort, het is altijd een complete stilte, dat lijkt me nog erger dan blind zijn denk ik, aangezien je compleet afgesloten bent van de buitenwereld, met blind zijn krijg je nog een soort van 6de zintuig waardoor je bepaalde dingen anders op neemt.
Nee, dat is alleen bij Daredevil zo.Verlamd van onder, dan kan ik tenminste nog gamen en dingen van de wereld zien en horen.
Mensen kiezen wel allemaal voor doof, maar bedenk je eens dat je nooit meer iets hoort, het is altijd een complete stilte, dat lijkt me nog erger dan blind zijn denk ik, aangezien je compleet afgesloten bent van de buitenwereld, met blind zijn krijg je nog een soort van 6de zintuig waardoor je bepaalde dingen anders op neemt.
+ je hoeft je lekker nooit meer zorgen te maken dat je spontaan klaarkomt want dat kan je dan niet meerik zou zeker voor verlamd gaan dan kan je voor de rest nog communiceren

neej want mensen vinden het vervelend hoe een dove praat.Als je hem nu ook nog voor je kan leren luisteren, dan is het opgelost.
als je niets meer kunt horen worden je andere zintuigen ook IETS scherper.Verlamd van onder, dan kan ik tenminste nog gamen en dingen van de wereld zien en horen.
ja dat zeg ik niet, tenzij je lul boven je navel zit (begint niet uitkomt) doet hij het niet meerHoe zit het trouwens met mijn libido in die situatie?
ja dat zeg ik niet, tenzij je lul boven je navel zit (begint niet uitkomt) doet hij het niet meer
je zou maar allergies zijn voor hondenTV kijken zonder geluid is niet zo leuk als je denkt hoor. Blinden kunnen zich prima voortbewegen met een blindegeleidehond of zo'n 'stok' en kunnen aardig zelfstandig zijn. Ik denk dat je een verkeerd beeld hebt van blinden.

luister 24/7 muziek, dan maar met mijn ogen dicht.
blind dus!