Fitness Seller

Blind, doof of verlamd. Wat kies je?

Peiling Peiling Wat kies je?

• Doof

Stemmen: 159 89,3%
  • Blind

Stemmen: 6 3,4%
  • Verlamd, onder je navel doet niets het nog.

Stemmen: 13 7,3%

• Totaal stemmers
    178
liever doof dan blind of verlamd.
Hier kan je simpelweg nog het beste mee functioneren in het leven..

en waar zit je penis?

bron? of verdere uitleg?

Ik zou voor doof gaan, je kunt altijd nog gebarentaal en lezen. Het grootse deel van de menselijke communicatie is ook niet verbaal.

zou helemaal gek worden als ik geen meisjes meer kon zien

Bron heb ik niet meer helaas, daarom zei ik ook dat ik meen een keer gelezen te hebben.

Verlamd van onder, dan kan ik tenminste nog gamen en dingen van de wereld zien en horen.

Mensen kiezen wel allemaal voor doof, maar bedenk je eens dat je nooit meer iets hoort, het is altijd een complete stilte, dat lijkt me nog erger dan blind zijn denk ik, aangezien je compleet afgesloten bent van de buitenwereld, met blind zijn krijg je nog een soort van 6de zintuig waardoor je bepaalde dingen anders op neemt.

Hier ben ik het mee eens, goed verwoord. Volgens mij beland je in meer in een isolement als je doof bent, dan als je blind bent.

doof, ben trouwens al doof aan één oor en de andere kant hoor ik enkel nog de middentonen. leuk vooruitzicht :-/

Blind, hoef ik mij niet meer te verantwoorden om een lelijk geil wijf te nken.

Als het is aangeboren dan is imo blind of doof minder erg dan verlamd zijn omdat je niks anders gewend bent en dus ook niet weet hoe het is om te horen of te zien omdat je dat simpelweg niet kunt waarnemen bij andere mensen. Als je verlamd bent kun je dat wel waarnemen omdat je andere mensen ziet lopen en dus zou ik dan liever blind of doof zijn.

Als het later zou komen zou ik juist liever verlamd zijn. Gewoon omdat er genoeg mogelijkheden zijn om je toch voort te bewegen en je dan toch normaal met mensen kunt communiceren omdat je kunt zien/horen.

I choose Pikachu. Pikachu uses paralyze.
Maar wil liever doof zijn.

Da hoef je geen stomme verhalen aan te horen als je in de bus zit

Als je een euthanasieverklaring hebt getekend of je nabestaanden hierin toestemmen als je in vegetatieve staat verkeerd.

Wat heeft dat met blind, doof en verlamd tegelijk zijn te maken?

verlamd zeker niet
ik denk doof??????
ik was feite al blind zonder bril en heb mij laten laseren. ik wil hier voorlopig nog van genieten. als je ogen -6 of meer zijn dan kun je bijna net zo goed blind zijn. struikelde zomaar over een stoeprandje omdat ik dat hoogte/diepte verschil ook niet zag.
keertje bril af bij uitgaan en iedereen kreeg een schouderzetje

Wat een onzin man, ik heb -7 en dat is nog altijd 1000x beter en praktischer dan volledig blind.

Ik heb gekozen voor doof, want verlamd en blind zijn de slechtste opties voor de dingen die ik het liefst doe, namelijk krachttrainen en motorrijden. (blind en verlamd zijn ook het meest beperkend en zorgen voor de ergste afhankelijkheid van mensen/hulpmiddelen)

als ik doof word koop ik een papagaai en leer ik hem voor mij te praten :D

---------- Toegevoegd om 16:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

van bij de geboorte, te weinig zuurstof gehad naar het schijnt. het andere oor is idd beschadigd door teveel 'lawaai', moet er extra zorg voor dragen.
Dan heb je nog geluk gehad. Ken iemand die te weinig zuurstof bij de geboorte had en die is er echt slecht aan toe.

doof, ik hoor nu al niks meer door de feestjes:D

Doof zijn absoluut.

Doof zijn heeft zelfs op sommige momenten zijn voordelen :D.

ze hebben geloof ik van die goede gehoorapparaten dus doof
(maarja ze hebben ook al bijna bionisch oog dus alles is goed)

Soortgelijke topics

Reacties
38
Weergaven
4.582
  • Gesloten
  • Sticky
  • Peiling Peiling
WEDSTRIJD Stemmen!
Reacties
236
Weergaven