Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juridisch medewerker, dan leer je wel leuke dingen.

en waar zit je penis?
bron? of verdere uitleg?
Ik zou voor doof gaan, je kunt altijd nog gebarentaal en lezen. Het grootse deel van de menselijke communicatie is ook niet verbaal.
zou helemaal gek worden als ik geen meisjes meer kon zien
Verlamd van onder, dan kan ik tenminste nog gamen en dingen van de wereld zien en horen.
Mensen kiezen wel allemaal voor doof, maar bedenk je eens dat je nooit meer iets hoort, het is altijd een complete stilte, dat lijkt me nog erger dan blind zijn denk ik, aangezien je compleet afgesloten bent van de buitenwereld, met blind zijn krijg je nog een soort van 6de zintuig waardoor je bepaalde dingen anders op neemt.
En de meeste voordelen. Nooit meer het gezaag van je vriendin aanhoren.
Alsof een goede klets met de rug van je hand niet werkt.
doof, ben trouwens al doof aan één oor en de andere kant hoor ik enkel nog de middentonen. leuk vooruitzicht :-/
Da hoef je geen stomme verhalen aan te horen als je in de bus zit
Als je een euthanasieverklaring hebt getekend of je nabestaanden hierin toestemmen als je in vegetatieve staat verkeerd.
ok thx. moet trouwens een hel zijn om doof te zijn , en schizofreen
Doof zijn is niet fijn, stel je voor dat het altijd een stilte is, altijd!
verlamd zeker niet
ik denk doof
ik was feite al blind zonder bril en heb mij laten laseren. ik wil hier voorlopig nog van genieten. als je ogen -6 of meer zijn dan kun je bijna net zo goed blind zijn. struikelde zomaar over een stoeprandje omdat ik dat hoogte/diepte verschil ook niet zag.
keertje bril af bij uitgaan en iedereen kreeg een schouderzetje
hoe komt het ?
teveel & te dicht aan de boxen gestaan op festivals/feestjes?

Dan heb je nog geluk gehad. Ken iemand die te weinig zuurstof bij de geboorte had en die is er echt slecht aan toe.van bij de geboorte, te weinig zuurstof gehad naar het schijnt. het andere oor is idd beschadigd door teveel 'lawaai', moet er extra zorg voor dragen.
Doof zijn absoluut.
Doof zijn heeft zelfs op sommige momenten zijn voordelen.