Fitness Seller

Blind, doof of verlamd. Wat kies je?

Peiling Peiling Wat kies je?

• Doof

Stemmen: 159 89,3%
  • Blind

Stemmen: 6 3,4%
  • Verlamd, onder je navel doet niets het nog.

Stemmen: 13 7,3%

• Totaal stemmers
    178
Daar had ik nog niet aan gedacht.
Voor de rest wel heerlijk rustig,geen blaffende honden in de nacht,geen zeurende vrouwen,jankende kinderen.Maar ja nooit meer Elvis of Cash zou wel klote zijn
Extra luid zetten en de trillingen voelen.

Beethoven maakte ook nog symfonieën toen hij doof was.

Verlamd vanaf de navel voor mij. Dan kan ik nog horen en zien en een breed bovenlichaam bouwen. Autorijden kan ook met een gashendel bij het stuur.

Moet er niet aan denken dat ik geen muziek meer kan luisteren.

Verlamd, excuus om je benen niet te trainen :D

Doof, 100% zeker. Blind en verlamd zijn de ergste dingen die je kan hebben alhoewel verlamd volgens mij het ergste is.

Doven kunnen nog liplezen, blinden hebben braille maar verlamd...? Dan ben je serieus om zeep.

Doof, 100% zeker. Blind en verlamd zijn de ergste dingen die je kan hebben alhoewel verlamd volgens mij het ergste is.

Doven kunnen nog liplezen, blinden hebben braille maar verlamd...? Dan ben je serieus om zeep.
+1, dat mensen hier voor de muziek kiezen om coïtus mis te lopen.

maar even of topic: is het nu iets positiefs of negatiefs dat ik de nieuwe sniperx ben???

Sniperx was nogal vermoeiend. Do the math.

+1, dat mensen hier voor de muziek kiezen om coïtus mis te lopen.

maar even of topic: is het nu iets positiefs of negatiefs dat ik de nieuwe sniperx ben???

SniperX stond bekend om zijn snelle gains en zijn spartaanse trainings-log maar werd meestal niet serieus genomen op dit forum.

Ik wens je in ieder geval veel succes met het behalen van je doelen.

Sniperx was nogal vermoeiend. Do the math.
ach als ik jou maar verveel ;)

---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:42 ----------

SniperX stond bekend om zijn snelle gains en zijn spartaanse trainings-log maar werd meestal niet serieus genomen op dit forum.

Ik wens je in ieder geval veel succes met het behalen van je doelen.
Okey, thanks...:D:(???

Waarom is je log eigenlijk weer geopend?

Doof.
Dit omdat de wereld serieus voor je beperkt wordt (je vrije beweging hierin) wanneer je blind bent. Zicht is het primaire zintuig van de mens.
Communicatie zal bemoeilijkt worden, maar er zijn genoeg goede boeken om de mensen niet meer te hoeven horen, daarnaast is daar gebarentaal en tekstuele communicatie + liplezen.

Lijkt me eigenlijk wel lekker rustig af en toe.

Verlamt is geheel out of the question.

Edit, zie nu dat het om verlamming van het onderlichaam gaat... wordt nu toch een moeilijker keuze.

Laatst bewerkt:
mag ik ook over een paar jaar kiezen, als er al iets met stam cel onderzoek is gedaan?

Doof betekent hooguit minder gezeik om aan te horen, kan dan altijd zeggen dat ik het niet gehoord heb. Blind betekent net zoals verlamd een zeer grote beperking in je bewegingsvrijheid. Ik hecht meer waarde aan mobiliteit dan aan geluid, er zijn ook manieren om in ieder geval trillingen waar te nemen zodat je nog wat opvangt van geluid. Voor blindheid en verlamd zijn er geen surrogaatoplossingen.

Soortgelijke topics

Reacties
38
Weergaven
4.581
  • Gesloten
  • Sticky
  • Peiling Peiling
WEDSTRIJD Stemmen!
Reacties
236
Weergaven