Fitness Seller

Bloedwaarden test

Hoe fix je dat dan? Ik dacht dat je daarvoor een legitieme reden moest hebben.

Ben je overigens niet paranoia wanneer ze dan al die fuckdup waarden te zien krijgen?
Mijn arts weet gewoon dat ik kuur, en soms wat overdrijf daarin. Vertel ik gewoon omdat ze het toch wel zien. Ze is er niet mee akkoord maar houd het liever in de gaten om tijdig in te kunnen grijpen. Staat ook gewoon in mijn medisch dossier. Zolang ik niet in het leger ga ofzo maakt het ook niet veel uit dat ze het weten (In BE)

Ben je overigens niet paranoia wanneer ze dan al die fuckdup waarden te zien krijgen?
Heb gewoon gezegd dat ik kuur en dat ik me bloedwaardes wil weten en dat vond die een goed plan en uiteindelijk betaal je die test toch zelf.

Mijn arts weet gewoon dat ik kuur, en soms wat overdrijf daarin. Vertel ik gewoon omdat ze het toch wel zien. Ze is er niet mee akkoord maar houd het liever in de gaten om tijdig in te kunnen grijpen. Staat ook gewoon in mijn medisch dossier. Zolang ik niet in het leger ga ofzo maakt het ook niet veel uit dat ze het weten (In BE)
Hier leggen ze uiteindelijk een eed voor af.
Klopt, maar als je dan vervolgens voor een andere kwaaltje komt dan schuiven ze alles daarop af.

Ik heb mijn doctor nog nooit verteld dat ik steroids gebruik, maar de keren dat ik er kwam en mijn shirt uit mijn doen was het meteen: oh dit is steroids..? Dat is eigenlijk mijn voornaamste beweegreden.

Klopt, maar als je dan vervolgens voor een andere kwaaltje komt dan schuiven ze alles daarop af.

Ik heb mijn doctor nog nooit verteld dat ik steroids gebruik, maar de keren dat ik er kwam en mijn shirt uit mijn doen was het meteen: oh dit is steroids..? Dat is eigenlijk mijn voornaamste beweegreden.
Dus eigenlijk weten ze het toch wel :) De kans is er dat als ze vermoedens hebben dat ook in je dossier komt te staan. Beetje zoals bij vermoedens drugs gebruik.
Niet dat dat veel uitmaakt. Ze hebben toch medisch geheim.

Dus eigenlijk weten ze het toch wel :) De kans is er dat als ze vermoedens hebben dat ook in je dossier komt te staan. Beetje zoals bij vermoedens drugs gebruik.
Niet dat dat veel uitmaakt. Ze hebben toch medisch geheim.
Nee maar ik bedoelde meer in de zin van dat ze dat kwaaltje waar je dan eigenlijk voor komt niet serieus nemen. Zo van: stop maar eerst met steroids, dan kijken we wel verder. Beetje hetzelfde verhaal als je rookt/drinkt.

Nee maar ik bedoelde meer in de zin van dat ze dat kwaaltje waar je dan eigenlijk voor komt niet serieus nemen. Zo van: stop maar eerst met steroids, dan kijken we wel verder. Beetje hetzelfde verhaal als je rookt/drinkt.
Dat zal ook weer fel van arts tot arts verschillen, maar die kans is idd wel groot.

In Belgie is het heel makkelijk een test te doen via de HA doe dit regelmatig, je krijgt idd wel het gezeik van "kan je niet beter stoppen etc etc"

Je moet gewoon geluk hebben met een HA
Te triest voor woorden eigenlijk maar hier komt t wél op neer. Al vaker het tegenovergestelde van respectvol zijn geprobeerd en dat werkte averechts.
Geluk? Je kiest hem/haar toch zelf?
Niet helemaal. Er zijn te weinig praktijken en je bent (eigenlijk) postcodegebied gebonden.

Ik vertelde het wel. En op t zelfde moment dat ik ontwenningsverschijnselen van benzos had. “Ja komt door dat spuiten moet je je waardes eens zien”. Dag later epileptische insulten door die ontwenning en zn huis-tuin en keuken kennis. Flapdrol

Ja je kan beter een pakkie shag roken en ongezond eten te dik zijn en meerdere malen per jaar naar de ha moeten.

Heb gewoon gezegd dat ik kuur en dat ik me bloedwaardes wil weten en dat vond die een goed plan en uiteindelijk betaal je die test toch zelf.
Ik werk bij een huisarts en weet zeker dat dit bij ons ook op deze manier zou gaan. Juist verstandig te controleren. Begrijp niet zo goed dat er huisartsen zijn die zo'n verzoek weigeren.

Ik werk bij een huisarts en weet zeker dat dit bij ons ook op deze manier zou gaan. Juist verstandig te controleren. Begrijp niet zo goed dat er huisartsen zijn die zo'n verzoek weigeren.
Omdat de kans bestaat dat het gebruik verder in de hand werkt. Het kan natuurlijk ook het tegengestelde effect hebben; dat gebruik veiliger wordt en dat men door voorlichting de dosering ook verlaagd. Volgend jaar start hier een onderzoek naar, de HARNAS-trial, om te kijken in hoeverre dit het geval is. Het is een redelijk grijs gebied en er bestaat ook kans dat zo'n trialvoorstel wordt geweigerd om die reden.

Niet meer serieus nemen gaat wat ver natuurlijk.
Maar hoeveel mensen komen er wel niet bij de huisarts met hartklachten, hoge bloeddruk, prostaat en wat te denken van mentale problemen.
Iedereen komt een keer aan de beurt met iets, lijkt mij erg lastig voor een huisarts om zo iemand dan moet onderzoeken of behandelen en door aas gebruik niet meer goed kan weten wat nu de oorzaak is.

Ook al mensen die voorstellen trt te willen gaan toepassen of staat dat nog in de kinderschoenen?

Omdat de kans bestaat dat het gebruik verder in de hand werkt. Het kan natuurlijk ook het tegengestelde effect hebben; dat gebruik veiliger wordt en dat men door voorlichting de dosering ook verlaagd. Volgend jaar start hier een onderzoek naar, de HARNAS-trial, om te kijken in hoeverre dit het geval is. Het is een redelijk grijs gebied en er bestaat ook kans dat zo'n trialvoorstel wordt geweigerd om die reden.
Daar heb je een punt. Ben benieuwd naar de uitkomsten van die trial, als deze tenminste doorgang kan vinden.

Daar heb je een punt. Ben benieuwd naar de uitkomsten van die trial, als deze tenminste doorgang kan vinden.
Anders ik wel. Wordt een opvolger van de zogeheten HAARLEM-studie. Ik ben ook gevraagd om als co-auteur mee te werken aan een subonderzoek binnen de HARNAS-trial. Zal t.z.t., zodra het mag, dan ook de resultaten hier delen.

Wordt tijd dat er eens een onderzoek wordt uitgerold inzake de gezondheidsvoordelen van TRT op een bepaalde leeftijd.
In de USA is dit al vrij normaal. Zelfs de CEO van Amazon, Jeff Bezos doet aan TRT. Ook geen domme jongen.

Terug
Naar boven