515
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 121
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

de dagen erna nog slecht gevoeld en nu nog steeds niet helemaal oké. Jammer want als ik de 2e training deftig had kunnen afwerken had ik er 's avonds nog een 3e thaiboks training bij kunnen doen.
) dan met rechts 50x. We waren nog maar met 3 die wouden trappen dus na mijn setje ook nog ingesprongen in het volgende na 20 trappen, dus nog eens 30x met rechts en 50x met links getrapt, FIJN!!

volgens mij had ik niet nog niet gereageerd, maar in![]()

Bloed is ook getest (vitamine B12 waardes lagen dubbel zo hoog dan het maximum in de gemiddelde mens, vitamine D waardes lagen te laag, nog aanvaardbaar maar dat kan beter!).
).
over het algemeen mooi logje man
als ik dit zo lees ga ik het boksen wel beetje missendoe nu bijna alleen maat trap technieken. of werpen en grond technieken

Trainen begint weer wat op gang te komen dus ik ben blij
Ik zou er net graag nog wat worpen en grondtechniek bij leren haha, maar dat zal iets zijn voor binnen enkele jaartjes, want ik heb het al geprobeerd en het is zooo fijn ook! EN het maakt je een completere vechter!![]()