XXL Nutrition

Blokjes

{NL}Devil

Novice
Waardering
0
hellow iedereen kheb een vraagje

ik wil eigenlijk om een "snelle" mannier blokjes krijgen
heeft iemand een tip of aanraders wat ik kan doen?
alvast bedankt {NL}Devil

beachboy :mad:

Makkelijk man. Ga naar de eerste de beste speelgoedzaak of de Blokker, daar kan je ongetwijfeld blokjes kopen (Ik denk wel dat je een beetje oud bent om nog met de blokjes te spelen).

Op dit forum zijn ze allergisch voor het woord "snel".

Behalve in de AS sectie. :D

Dieeten en trainen.

je had beter eerder kunnen beginnen, als je nu begint heb je misschien een kleine kans dat je volgend jaar blokjes hebt.

ze komen niet vanzelf, al willen we dat allemaal maar al te graag

Snel gaat het allemaal niet, probeer wat buikspier oefeningen te doen ( niet elke dag 20000 crunches doen, maar gewoon goed aanpakken ) en wat cardio zodat het vet op je buik verdwijnt. ( je moet je buikspieren natuurlijk trainen maar er moet geen vet overheen zitten, anders zie je ze niet )
Maar vindt je het echt zo mooi om alleen maar blokjes te hebben :) wil je niet liever een lichaam dat overal gespierd is ?

The magic word: cutten.
Maar als je nooit aan je blokjes gewerkt hebt dmv training heb je wel de kans dat er weinig of niks overschiet.

er is geen snelle manier dus ik heb geen tips sorry

AbFlex of de AbRoller is de snelste manier. Vijf minuten per dag en binnen twee weken heb je een gespierde buik. En de rest van je lichaam ziet er ook geweldig uit.

Check anders de dagelijkse reclames op RTL 4, 5, Yorin, SBS6 enz. Daar wordt je doodgegooid met die dingen. Daar zit vast wel wat voor je tussen.

Succes ermee.

Lees je eens goed in hier op het forum.
Gebruik de search :thumbs:
Aanbevolen trefwoorden: Trainingsschema, Voedingsschema, Cutten, Cardio.
Weet niet wat je vetpercentage is op het moment (www.mybodycomp.com ff checke :) ) maar misschien met de goede inzet kan je nog een eind komen voor deze zomer.
En anders ga je gewoon vol gas voor de volgende zomer.
Snel iets bereiken zit er in deze sport nu eenmaal niet in.
Maar alles wat je doet doe je en dat nemen ze je niet meer af.
Dus lees, search en groei :thumbs:

Justifire zei:
Lees je eens goed in hier op het forum.
Gebruik de search :thumbs:
Aanbevolen trefwoorden: Trainingsschema, Voedingsschema, Cutten, Cardio.
Weet niet wat je vetpercentage is op het moment (www.mybodycomp.com ff checke :) ) maar misschien met de goede inzet kan je nog een eind komen voor deze zomer.
En anders ga je gewoon vol gas voor de volgende zomer.
Snel iets bereiken zit er in deze sport nu eenmaal niet in.
Maar alles wat je doet doe je en dat nemen ze je niet meer af.
Dus lees, search en groei :thumbs:
wauw een serieuze reactie waar hij ook daadwerkelijk wat mee kan:D wie had dit verwacht:roflol:

saint zei:
AbFlex of de AbRoller is de snelste manier. Vijf minuten per dag en binnen twee weken heb je een gespierde buik. En de rest van je lichaam ziet er ook geweldig uit.

Check anders de dagelijkse reclames op RTL 4, 5, Yorin, SBS6 enz. Daar wordt je doodgegooid met die dingen. Daar zit vast wel wat voor je tussen.

Succes ermee.
:haha:

saint zei:

Succes ermee.
Daar gaan die jongen z'n duurverdiende centjes... ;)

Sport2000 zei:
wauw een serieuze reactie waar hij ook daadwerkelijk wat mee kan:D wie had dit verwacht:roflol:
Alsof wij zo slim waren toen we net begonnen ???
Vind het vrij kinderachtig hoe er tegenwoordig gereageerd word.
Toen ik hier voor het eerst kwam vroeg ik ook allerlei (achteraf gezien) onnozele vragen.
We zijn er toch om mekaar te helpen ?

Justifire zei:
Alsof wij zo slim waren toen we net begonnen ???
Vind het vrij kinderachtig hoe er tegenwoordig gereageerd word.
Toen ik hier voor het eerst kwam vroeg ik ook allerlei (achteraf gezien) onnozele vragen.
We zijn er toch om mekaar te helpen ?

Waarom denk je dat topickicken verboden is, dan komen al die domme reacties van 2 jaar geleden weer boven ;)

• Topic Starter Topic Starter
Big_M zei:
Snel gaat het allemaal niet, probeer wat buikspier oefeningen te doen ( niet elke dag 20000 crunches doen, maar gewoon goed aanpakken ) en wat cardio zodat het vet op je buik verdwijnt. ( je moet je buikspieren natuurlijk trainen maar er moet geen vet overheen zitten, anders zie je ze niet )
Maar vindt je het echt zo mooi om alleen maar blokjes te hebben :) wil je niet liever een lichaam dat overal gespierd is ?

ik ben nu bezig met fitness maar ik wil als punt 1 de blokjes inorde hebben
voor de rest ben ik ook nog bezig met mijn schouders, armen & benen

{NL}Devil zei:
ik ben nu bezig met fitness maar ik wil als punt 1 de blokjes inorde hebben
voor de rest ben ik ook nog bezig met mijn schouders, armen & benen

Laat anders je trainingsschema is zien, voor zover je dat hebt.
Zoek ff in de search op "cutten" en stel een voedingsschema op, post deze is, met de juiste voeding en de juiste training ( dus niet 7x per week je buik trainen ) moet je je blokjes wel kunnen zien.
Maar niet denken dat je over een maand met een buik als brad pitt ofzo loopt, geduld is het belangrijkste en doorzettingsvermogen.

1. Je zoekt op DBB een leuk plaatje van een sixpack naar je gading
2. Uitrekken tot schermvullend.
3. Je belt een drukker of ie het levensgroot wil afdrukken.
4. Het resultaat plak je vervolgens met dikke stukken tape rondom het lichaam.

Maar serieus, een sixpack is niet iets wat je in één of twee dagen opbouwt zoals al opgemerkt. Hard trainen, een goed schema zowel qua voeding als training en rust correct. En snel is helaas iets wat daarin moeilijk te combineren is...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven