XXL Nutrition

Blokjes

jorasho zei:
4. Het resultaat plak je vervolgens met dikke stukken tape rondom het lichaam.

Blèhèèèrrr ik wil de eerste wel eens zien die dat doet en daar een foto van post. Wie van de bolle diederik-jan's hier neemt dat plan op zich, karma voor de eerste. Wankaera? Richard? Hoeveel % heeft Centaur nog? :roflol:

Ontopic: Vergeet die blokjes even en richt je op bb in zn algemeen, een goed fysiek bouwen heeft tijd nodig, veel tijd. En met die wetenschap kun je nu 2 kanten op:

1 - Je accepteert dat, gaat je helemaal inzetten en maakt er tenminste volgend jaar zomer van.

2 - Je zoekt een AAS dealer die je vanzelfsprekend op zal lichten, slikt je vol winny's en gaat op een crash dieet. Of je slikt je gewoon vol, traint wat, en verdoet het helemaal. Dat kan ook maar dat ben je waarschijnlijk niet van plan want anders had je wel een k*ttopic gemaakt waarin je om orals vroeg.

Om je op weg te helpen, denk om je voeding en begin daar
hierrrrrrrr mee. Doe je best en kom dan terug voor de volgende stap. Succes :)

Wijze woorden van een machtige eend!
Sluit me er volledig bij aan.
Stel jezelf een reeel doel en geen ideaal doel. ;)

Er wordt misschien wel wat bot gereageerd maar dat is begrijpelijk aangezien zo'n topics wel meer komen gedurende de zomermaanden.

Moest je je blokjes snel zichtbaar kunnen maken dan zou bijna iedereen er wel mee liggen pimpen maar dat is gewoon niet zo.

Er kruipt tijd en moeite in en je moet jezelf voor de keuze stellen of je dat er allemaal wel voor over hebt. Als je je niet in staat kunt stellen om bij te leren over voeding, training en dergelijke kan je er beter niet aan beginnen. Het zou zonde van je tijd en geld zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Big_M zei:
Laat anders je trainingsschema is zien, voor zover je dat hebt.
Zoek ff in de search op "cutten" en stel een voedingsschema op, post deze is, met de juiste voeding en de juiste training ( dus niet 7x per week je buik trainen ) moet je je blokjes wel kunnen zien.
Maar niet denken dat je over een maand met een buik als brad pitt ofzo loopt, geduld is het belangrijkste en doorzettingsvermogen.

mjah een schema, ik heb daar nog geen begleider gezien die me een schema kon geven :-s

{NL}Devil zei:
mjah een schema, ik heb daar nog geen begleider gezien die me een schema kon geven :-s
Ook niet aan beginnen !!
Zoek hier een beginnersschema op (voorbeeldschema van hier werkt prima) en ga daar mee aan de slag.
Doe niet meer werk met machines dan nodig is (leg curl, leg ext, calv raise, lat pull, evt crunch machine, rest losse gewichten)
Snap je een oefening niet, vraag hem dan aan de instructeur, die is daar voor !!
Laat je geen schema aansmeren door die instructeurs, meestal word je daar niet wijzer van.

Minder eten

of liposuctie.

• Topic Starter Topic Starter
thx voor de tips en uitleg!!!
en nog HAHA tegen die Freaky antwoorden!!

Een snelle manier bestaat niet!Ik heb er 2 jaar keihard voor moeten trainen....

Kijk maar eens naar mijn avatar.

Ik heb zo'n pak gekocht en ik kan je verzekeren dat je dan heeeeel snel blokjes hebt! :eek:

het lijf dat je nu in gedachten hebt zul je deze zomer niet meer bereiken (beter nu geconfronteerd worden met de waarheid, dan op reis). volg de adviezen op en mss (mits wat geluk, want dat heb je ook nodig) zul je volgende zomer je doelstellingen bereikt hebben.

je moet hier het woord blokjes niet gebruiken samen in 1 zin met snel en zo weinig post hebben :P, Ik zou zeggen ff snel informatie zoeken en ervaring op doen kom dan nog maar eens terug

Justifire zei:
Alsof wij zo slim waren toen we net begonnen ???
Vind het vrij kinderachtig hoe er tegenwoordig gereageerd word.
Toen ik hier voor het eerst kwam vroeg ik ook allerlei (achteraf gezien) onnozele vragen.
We zijn er toch om mekaar te helpen ?

Hier geef ik je graag karma voor man! ;)

Gewoon ervoor zorgen dat je super droog staat.
Ik hoor in de sportschool vaak zeggen , nog vlug wat setups doen , dat hoort erbij om blokjes te krijgen.

Maar daar lach ik mee .
Je kan ze trainen hoor , maar het is een combi van superdroog en training.

geen vet eten en je buikie af en toe trainen

En loooooooopen!
Maakt niet uit wat, zolang je maar je benen moet opheffen (zo gebruik je ook je buikspieren hé)

Tommyboy zei:
geen vet eten en je buikie af en toe trainen

hmz ik denk dat ie dan niet al te lang meer heeft te leven.....
:mier:

Let idd op dingen als snelle suikers (frisdrank!: de suikers daarin hebben een GIGANTISCHE invloed op je stofwisseling, hetzelfde geldt voor candybars, snoep etc.: nokken met het gerei..)

daarnaast werd er idd gesteld dat je ook bewegingen moet maken waarbij je benen op worden getild.
Het oefenen op een hoeksteun (benen en bovenlichaam in hoek van 90 graden houden) is imo een van de beste buikspier oefeningen die er is. Ik heb rond m twaalfde geleerd, ben m nooit verleerd en heb sindsdien nooit afscheid hoeven nemen van mn sixpack :D
Het is een b*ch om te leren, je bovenbenen zullen de eerste paar keren behoorlijk in de kramp schieten maar het is wel een killer oefening!

Om te beginnen kun je eerst je benen gebogen houden en ze dan telkens iets verder uitstrekken. uiteindelijk zul je alles met gestrekte benen kunnen doen. Deze oefening werkt ook flink op je triceps (gezien het feit dat je op je handen steunt en je heup zover mogelijk naar voren moet brengen)

Terug
Naar boven