AndroidHealthClinic

Bluetooth koptelefoon, tips?

iemand ervaring met de mpow swift of cheetah?

Ik heb een JBL 700. heerlijk ding. Zelfs tijdens joggen valt hij niet van je koppie

ding kost 200 euro wuuut :P

Ik weet niet of je per se een koptelefoon zoekt of ook genoegen neemt met draadloze oordopjes.
Omdat ik tijdens het sporten gek werd van de kabeltjes heb ik namelijk laatst bluetooth draadloze oordopjes via Bol.com gekocht en ik moet zeggen dat dit mij erg goed bevalt. De oortjes blijven erg goed zitten, er zijn geen draadjes meer die overal in de weg zitten en de oortjes er weer uit trekken en verder klinkt het geluid erg helder.

Laatst bewerkt:
Ik zweer bij kinovo voor te sporten, ze blijven comfortabel zitten, mooi geluid en bass,...
Ik gebruik ze al 8 jaar (heb er twee) voor te mountainbiken, joggen, fitnessen. Ze hebben alles meegemaakt en willen duidelijk niet kapot. Voor 20€ was het maar even testen maar ze zijn geweldig ! Als ze t ooit begeven koop ik meteen nieuwe.
Amazon.de aangeschaft

• Topic Starter Topic Starter
Ik zweer bij kinovo voor te sporten, ze blijven comfortabel zitten, mooi geluid en bass,...
Ik gebruik ze al 8 jaar (heb er twee) voor te mountainbiken, joggen, fitnessen. Ze hebben alles meegemaakt en willen duidelijk niet kapot. Voor 20€ was het maar even testen maar ze zijn geweldig ! Als ze t ooit begeven koop ik meteen nieuwe.
Amazon.de aangeschaft
Ik heb die dus ook een paar weken terug aangeschaft. Ze gingen wel kapot helaas (wilden niet meer aan. Contact opgenomen en gratis nieuwe toegestuurd gekregen.

Prima dingen en erg blij mee, hopelijk gaan deze nieuwe niet kapot though.

Ik heb die dus ook een paar weken terug aangeschaft. Ze gingen wel kapot helaas (wilden niet meer aan. Contact opgenomen en gratis nieuwe toegestuurd gekregen.

Prima dingen en erg blij mee, hopelijk gaan deze nieuwe niet kapot though.

Spijtig om te horen, nu ja alles kan een fabrieksfout hebben en voed dat ze meteen een nieuwe sturen!
Ik krijg de mijne niet kapot, die hebben echt alles al meegemaakt.

OW ja, ook leuk dat er een micro ingebouwd zit, ik bel er mee tijdens het mountainbiken

Terug
Naar boven