BeUrt
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 335
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Nog niet gezien.. Beetje als game of thrones eigenlijk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie volgt dit nog?
Beetje jammer van de gebeurtenis aan het eind van afgelopen afl.![]()
Zet maar in een spoiler 
Wie volgt dit nog?
Beetje jammer van de gebeurtenis aan het eind van afgelopen afl.![]()

moet de laatste aflevering nog zien maar ben net aan walking dead begonnen en daar gaat nu al mijn aandacht heen![]()
Einde van seizoen 2 vond ik ook een beetje jammer. Had het in ieder geval niet aan zien komen. Verder vond ik dat er in het eerste seizoen te veel nutteloze naaktheid en andere onzin in zat. Tweede seizoen is beter. Nog steeds mist de serie een aantal dingen om echt top te zijn. Ik mis humor en sympathieke personages.
en er zit zeker 1 sympathiek personage in. Of vind je dat niet van hem?Heb juist de 2de aflevering van het 2de seizoen gezien. Vond echt een heel goede aflevering.
De opbouw van de spanning tussen Chalky White in de gevangenis en die andere zwarte, en dan de climax holy shit, echt zalig, wat een scene. Vervolgens kon ik écht niet wachten tot Mrs. Schroeder aan Nucky toonde dat ze zijn geheime boekje had kunnen redden. Can't wait for Nucky's revenge!

Wat gebeurd er nou toch aan het eind van seizoen 2! Ben toch wel benieuwd, maar ik gok dat Margaret of Richard het lootje leggen, verder kan ik niet echt iemand bedenken waarbij het zielig zou zijn als hij/zij dood gaat
Ook wel leuk om sommige personages op wikipedia te zoeken, Arnold Rothstein wordt zelfs nog een keer genoemd door Hymon Roth in GF2![]()

vind het echt jammer dat hij dood gaat
naar het schijnt gaat seizoen 3 meer over de opkomst van capone