Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
4 Caps tegelijk kan geen kwaad? Dan ga ik dit voortaan ook doen, en een rustdag gewoon niets. Heb vanmorgen (1uur geleden) 2 capsules gepakt en ben van plan vanmiddag te gaan trainen dan pak ik er weer 2 van te voren.
Ik moet zeggen, dat ik nu toch best wel wat pomp heb zitten in m'n armen, net alleen m'n tanden gepoetst en gedoucht.
Ik ga zo rug doen, ik neem morgen 4 capsules als ik Triceps / Schouders ga doen. Dan heb ik zoieso altijd wel lekkere pomp, ben benieuwd hoe het gaat met die capsules. Neem ze ook mee op vakantie, s'avonds voor het uitgaan ff paar innemen lol.
Ik ga zo rug doen, ik neem morgen 4 capsules als ik Triceps / Schouders ga doen. Dan heb ik zoieso altijd wel lekkere pomp, ben benieuwd hoe het gaat met die capsules. Neem ze ook mee op vakantie, s'avonds voor het uitgaan ff paar innemen lol.
Ja man, ik heb net in een andere log gepost hoe ik het ervaarde.
Even opnieuw:
Ik had vanmorgen 2 caps ingenomen en 30min voor het trainen. Meteen na 1e oefening voelde ik m'n biceps al trekken terwijl ik rug deed, eenmaal klaar met m'n 5 oefeningen waren schouders / triceps / biceps zichtbaar opgepompt, had dikke aders op m'n biceps lopen tijdens 20min cardioen. Ze werden steeds dikker naarmate ik bezig was. Van m'n rug niet veel gemerkt. Morgen Schouders / Triceps dan neem ik er 4 pre-workout ik laat het wel weer weten dan.