AndroidHealthClinic

Body & Fitshop: Agmatine Log (Heljen)

Bezoekers in dit topic

Pomp van Agmatine is best k*t af en toe, had van de week dikke pomp in biceps al naar 1 oefening. Kon amper nog curlen tss..... Hele biceps training naar de #%**@
 
Treed verzuring ook sneller op? pomp en verzuring gaan meestal samen bij mij tijdens een set.
Een flinke pomp in de borst vind ik wel fijn, isolatie oefeningen voelen later dan beter aan.
 
Treed verzuring ook sneller op? pomp en verzuring gaan meestal samen bij mij tijdens een set.
Een flinke pomp in de borst vind ik wel fijn, isolatie oefeningen voelen later dan beter aan.

Ja maar als jij dikke pomp in biceps hebt, dan komen de curls niet meer omhoog. Zelfs niet meer met poep gewichten....

Borst is een ander verhaal.
 
Maar je kan dan wel de superdude uithangen :P
 
Trainingen met de agmatine gingen allemaal zeer lekker. :D. Vind die pomp persoonlijk wel zalig. :p. Nu is potje wel leeg helaas. :p. Binnenkort nog eens bestellen. :D
 
Trainingen met de agmatine gingen allemaal zeer lekker. :D. Vind die pomp persoonlijk wel zalig. :p. Nu is potje wel leeg helaas. :p. Binnenkort nog eens bestellen. :D

Als jij voor de training de dosering opgeschroefd naar de 6-8 pills ofzo(weet niet hoeveel je doet) doe jij op rustdagen dan ook zoveel? of gewoon 4???
 
Na deze maand schakel ik over naar de N-Carbamylglutamate en ga ik beide producten met elkaar vergelijken.

Heb je de N-Carbamylglutamate al geprobeerd? Ben wel benieuwd namelijk.
 
Vandaag binnengekregen. Eens kijken wat het voor oude mannetjes doet :P
 
Grappig dat de meeste lui die hier agmatine gebruiken net 80 kg wegen.
 
Wat is er precies grappig aan?
 
Grappig dat de meeste lui die hier agmatine gebruiken net 80 kg wegen.

Laat ik het als iemand die net ff wat meer weegt en ook Agmatine gebruikt nou logisch vinden. Met minder spiermassa heb je van nature minder pomp, dus meer reden om Agmatine te gebruiken.
 
Laat ik het als iemand die net ff wat meer weegt en ook Agmatine gebruikt nou logisch vinden. Met minder spiermassa heb je van nature minder pomp, dus meer reden om Agmatine te gebruiken.

Dat ligt eraan hoe je de "pomp" meet/bekijkt denk ik. Als je grootheid van de pomp enkel relateert aan de hoeveelheid spiermassa dan misschien wel. Misschien moet je echter kijken naar de relatieve grootheid van de pomp -die in elk individueel geval kan verschillen- ten opzichte van de spiermassa die je bezit.

Wat ik me afvraag is in hoeverre het -het gehele trainings-/voedingsplaatje bekijkend- het toegevoegde waarde heeft, om je bij een lichaamsgewicht van 80kg/ bezig te houden met agmatine. Als je genoeg te spenderen hebt dan is de sky natuurlijk de limit. Zo niet dan zou ik mijn prioriteiten leggen bij de basics.
 
Laatst bewerkt:
Artikeltje heeft wel die typische amerikaanse ( veel superlatieven ) schrijfstijl, maar desalnietemin best interessant. Gebruik nu een week Agmatine en met name de hardheid van de spieren valt mij op.

http://www.bodybuilding.com/fun/jrod17.htm
 
Ik ben wat groter dan 80 kg. En het werkt voor mij voor geen meter. Ik was nieuwsgierig door de reacties, en ik zie het nut wel in van het los testen van producten in plaats van blends.

4 caps voor het trainen nuchtere maag = niks
5 caps voor het trainen nuchtere maag = niks
6 caps voor het trainen nuchtere maag = niks
7 caps voor het trainen nuchtere maag = niks
8 caps voor het trainen nuchtere maag = niks

4 caps met noxipro = zelfde effect als noxipro zonder agmatine
8 caps met noxipro = zelfde effect als noxipro zonder agmatine maar nu met een onprettig gevoel in de maag.
 
Ik zie de meerwaarde van het product niet zo. Je komt toch in de gym om spiergroei te stimuleren, en niet voor een pomp? Als je wilt pompen kun je beter naar de hoeren o.i.d.
 
Er is al vaak gezegd dat dit product niet alleen voor een pomp zorgt, maar ook voor sneller herstel. Indirect zorgt het er dus voor dat je meer spieren krijgt omdat je vaker kan trainen.
 
Agmatine heeft veel meer voordelen dan alleen die pomp. Merk van die pomp zelf maar weinig trouwens. In het artikeltje dat ik hierboven gelinkt heb staan dingen die ik veel interessanter vindt dan die pomp.
 
Maandag: Benen
Dinsdag: Schouders
Woensdag: Biceps / Triceps / Onderarmen / Abs
Donderdag: Borst
Vrijdag of zaterdag: Rug



Je triceps zulle wel aardig moe en uitgeput zijn,
Als je na een dag armpjes traine.

De volgende dag borst train.
 
Agmatine heeft veel meer voordelen dan alleen die pomp. Merk van die pomp zelf maar weinig trouwens. In het artikeltje dat ik hierboven gelinkt heb staan dingen die ik veel interessanter vindt dan die pomp.

Ik ging iets te snel af op alle reacties met daarin het woord "pomp" ;) Ben benieuwd naar de werking van dit product op de lange termijn.
 
je combineert het met andere supps?
wat voor zuigende test is dat.
 
Back
Naar boven