EASYtheD
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 2m03
- Massa
- 159kg
Heeft er iemand al hoofdpijn gekregen of was dit toeval?
Ja de eerste paar dagen wat.
maar gewoon doorgegaan en vandaag geen last.
gister ook al minder.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft er iemand al hoofdpijn gekregen of was dit toeval?

Mijn laatste schepje ging vandaag in de beker, dus mijn doosje Alpha Muscle is op. Dit is mijn korte review:
"Alpha Muscle: de keiharde spierbundel, de sterkste, positief agressief, degene waartegen iedereen opkijkt!"
Als je deze slogan van B&F leest, verwacht je misschien geen 'Hulk' veranderingen, maar toch tenminste een verandering waar je positief van opkijkt, maar niets is minder waar.
Eerst en vooral, geen negativiteit over B&F in het algemeen of over de andere producten, dus aub, voel u niet beledigid.
Ik heb dit product elke morgen en elke avond gebruikt zoals beschreven op de label. Het is enigste wat ik in deze periode gemerkt heb is dat ik raar droom. (Wat is raar? Meer realistisch, ik onthoud meer van mijn dromen, de dag erna, .. Maar ik slaap wel niet dieper). En behalve rare dromen heb ik af en toe een volle blaas bij het opstaan, omdat je het voor het slapengaan moet drinken.
De smaak is goed, lost wel niet zo goed op, maar beide criteria boeien me niet zo erg, als er maar resultaat is. Wat dus helemaal niet het geval is. Alpha Muscle is een fail, jammer genoeg.
Conclusie: Dit is een duur vruchtensapje.
(Als ik iets vergeet te vermelden, vraag het maar even.)
Ik wil het eigenlijk idem samenvatten! Buiten de rare/realistische dromen merk ik weinig en doordat het voor het slapen genomen moet worden moest ik juist vaak snachts naar de wc wat de nachtrust niet ten goede komt..Mijn laatste schepje ging vandaag in de beker, dus mijn doosje Alpha Muscle is op. Dit is mijn korte review:
"Alpha Muscle: de keiharde spierbundel, de sterkste, positief agressief, degene waartegen iedereen opkijkt!"
Als je deze slogan van B&F leest, verwacht je misschien geen 'Hulk' veranderingen, maar toch tenminste een verandering waar je positief van opkijkt, maar niets is minder waar.
Eerst en vooral, geen negativiteit over B&F in het algemeen of over de andere producten, dus aub, voel u niet beledigid.
Ik heb dit product elke morgen en elke avond gebruikt zoals beschreven op de label. Het is enigste wat ik in deze periode gemerkt heb is dat ik raar droom. (Wat is raar? Meer realistisch, ik onthoud meer van mijn dromen, de dag erna, .. Maar ik slaap wel niet dieper). En behalve rare dromen heb ik af en toe een volle blaas bij het opstaan, omdat je het voor het slapengaan moet drinken.
De smaak is goed, lost wel niet zo goed op, maar beide criteria boeien me niet zo erg, als er maar resultaat is. Wat dus helemaal niet het geval is. Alpha Muscle is een fail, jammer genoeg.
Conclusie: Dit is een duur vruchtensapje.
(Als ik iets vergeet te vermelden, vraag het maar even.)
Aandelen B&F SancaJammer
Misschien moet je het langer gebruiken voor resultaat![]()
?Ik heb zelf wel het gevoel dat ik wat sneller herstel door dit spul.
Ja, qua uiterlijk geen sterke vooruitgang. Ik heb denk ik nog 2 porties over.Hmm, en dat is sinds je 'Alpha Muscle' bent gaan gebruiken?
Qua uiterlijk ook veranderingen? En hoever zit jij met je potje?
Ook niks van gemerkt.
Merkwaardig dat sommige hier van 250ml midden in de nacht van moeten plassen.
Dronk meestal dit en nog wat water, meestal een halve liter en niks plassen in de nacht.
Fijn om te horen dit ik niet de enige ben die er iets aan denkt te hebben gehad!Heb het potje gisterochtend op ( 15 dage mee gedaan ).
Bij mij begon het wel wat te werken.
Had zeker minder spierpijn in benen na PRtje ( 2x250 ) gezet te hebben met deadlift.
PRtje is gevolg van training, minder spierpijn waarschijnlijk van Alpha Muscle.
Ga dus nog een keeer proberen maar twijfel tussen Alpha Muscle ( nog een keer ) of Intimidate of pink Magic.
PumpingIron zijn revieuw was erg positief over pink magic.
Ik lees allemaal negatief over test booster, dacht er zelf ook zo over.
Het blijkt tog (wat) te helpen boven de 40.

Haha ja deadliften is lekkerrrrrrrr.
Heb zonet intimidate besteld.
zal je laten weten of t werkt heb jij er mischien ook wat aan.

Maat van me gebruikt die ook
Hij voelt zich er goed bij en boekt ook telkens PR's, vraag is alleen altijd of het daardoor komt of gewoon je voeding. Ben er zelf erg sceptisch over en zou het alleen aanschaffen bij een geld overschot hehe![]()
Jammer
Misschien moet je het langer gebruiken voor resultaat![]()