MuscleMeat

Body & Fitshop: Agmatine Log (Heljen)

• Topic Starter Topic Starter
Zo zo even een te drukke periode gehad om goed te trainen. Paar korte trainingen tussen alle verplichtingen door gedaan maar zonder agmatine. Maar ik mis die pomp toch wel nu hoor. :p. Straks borst/rug trainen met agmatine. :D

En hoe is de training gegaaaaaaaaan??:

butchmcdick = krimpie..?

Training ging zalig. :D. Gigantische pomp in borst en rug. :D. Vandaag ook getraind (biceps, triceps) en de pomp is echt heerlijk. Heel verschil ten opzichte van agmatineloze dagen :p

Tried it yesterday. Effect noticeable, maar niet zaligmakend.

Ik heb ook niet echt een superpomp. Niet meer dan andere supps me geven.
Groei gaat wel ietsje sneller lijkt me, vooral in de armen.
Over een maandje nog eens alles opmeten en dan zien als agmatiner erin blijft.

Had vandaag dikke pomp in biceps ( zo erg dat tshirt armen gewoon TE strak zaten ), had creatine met 2x agmatine. Opzich is het wel een leuk product om een keer uit te proberen, maar het heeft verder geen enkel effect dan een goede pomp hebben. Leuk voor vrijdag/zaterdag avond, maar daar is ook alles mee gezegd. In de gym hoef ik niet 1cm groter te lijken dan ik werkelijk ben...

4 caps vóór de training (1 uurtje): Werking zeer beperkt tot nihiel.

Ik merk nog steeds een duidelijk verschil bij trainingen met of zonder agmatine. Spieren zien er veel voller uit gedurende de dagen. :D

Me Agmatine is bijna op, ik zal eens kijken of ik verschil zie.

6 caps vóór training: werking aanwezig, doch beperkt.

Ik merk nog steeds een duidelijk verschil bij trainingen met of zonder agmatine. Spieren zien er veel voller uit gedurende de dagen. :D

Leuk dat agmatine zo aanslaat bij jou. Ben je er ook nog merkbaar door gegroeid?

Wanneer zien we eens foto's van jou? Je moet ondertussen toch al een beest zijn?

Grts!

Nu ik onder onderhoud zit merk ik ook minder van de Agmatine. Het effect (van 4 caps pre) tijdens 4 weken cleanbulk kan ik echter alleen maar als heftig omschrijven. Er was ook geen gewenning merkbaar.

Zelf merk ik nog steeds een goede pomp met agmatine. Bij combinatie met andere producten (citrulline, arginine,...) merk ik dat de pomp nog sneller komt en langer blijft.

Geen idee of het kwam door de Agmatine, maar tijdens het lopen kreeg ik een pump in m'n biceps.
Benieuwd naar m'n eerstvolgende workout.

Gaat het nog goed Heljen? of ben je uit elkaar geknapt ?:P

Terug
Naar boven