MuscleMeat

Agmatine (body&fit) log

• Topic Starter Topic Starter
Wat iig duidelijk is, is dat je een gigantische pomp krijgt van agmatine. Gisteren schouders getraind en het leken wel bowlingballen :D de focus was iets minder maar nogsteeds aanwezig (zoals beschreven hierboven).

Vandaag benen trainen.

mm interessant, deze zal ik eens volgen

Update!?!?!? Noobs maken hier logs aan maar updaten niet. Ik heb gvd ook besteld en zit iedere log aan te vullen lol. Heb vandaag voor het eerst getraint met capsules, ben wel vanmorgen gegaan dus dat kan mss verschil hebben gemaakt. Morgen ga ik in de middag rug trainen, ik zal m'n bevindingen in één van de vijf logs posten.

• Topic Starter Topic Starter
Update!?!?!? Noobs maken hier logs aan maar updaten niet. Ik heb gvd ook besteld en zit iedere log aan te vullen lol. Heb vandaag voor het eerst getraint met capsules, ben wel vanmorgen gegaan dus dat kan mss verschil hebben gemaakt. Morgen ga ik in de middag rug trainen, ik zal m'n bevindingen in één van de vijf logs posten.

Train in het weekend niet, verder is er niet veel te melden buiten dat je een zieke pomp krijgt bij vrijwel alles (telefoneren, zelfs typen op je toetsenbord). Merk wel een iets betere focus maar misschien komt dat ook door de pomp, spierherstel niet heel veel van gemerkt zo 1-2-3 maar is moeilijk om te nuanceren.

---------- Post added zo 3 jul 2011 at 23:22 ----------

Ik zal wel laten weten of de effecten minderen.

Train in het weekend niet, verder is er niet veel te melden buiten dat je een zieke pomp krijgt bij vrijwel alles (telefoneren, zelfs typen op je toetsenbord).

Klinkt goed. :D Ik ga nog even research doen voordat ik tot aankopen over ga.
En waar kan ik dit product zoal bestellen? Ook in niet online-winkels?

Laatst bewerkt:
kan je agmatine combineren met creatine?
en wat is beter agmatine of creatine?

kan je agmatine combineren met creatine?
en wat is beter agmatine of creatine?

Dit is als appels met peren vergelijken. Het zijn twee totaal verschillende producten met twee totaal verschillende werkingen.

Ja je kunt het samen gebruiken, maar ik raad je aan eerst eens op te gaan zoeken wat creatine is en wat het doet. Weet wat je neemt..

oo oke bedankt gaan we dat even proberen!

Terug
Naar boven