Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat iig duidelijk is, is dat je een gigantische pomp krijgt van agmatine. Gisteren schouders getraind en het leken wel bowlingballen de focus was iets minder maar nogsteeds aanwezig (zoals beschreven hierboven).
Update!?!?!? Noobs maken hier logs aan maar updaten niet. Ik heb gvd ook besteld en zit iedere log aan te vullen lol. Heb vandaag voor het eerst getraint met capsules, ben wel vanmorgen gegaan dus dat kan mss verschil hebben gemaakt. Morgen ga ik in de middag rug trainen, ik zal m'n bevindingen in één van de vijf logs posten.
Update!?!?!? Noobs maken hier logs aan maar updaten niet. Ik heb gvd ook besteld en zit iedere log aan te vullen lol. Heb vandaag voor het eerst getraint met capsules, ben wel vanmorgen gegaan dus dat kan mss verschil hebben gemaakt. Morgen ga ik in de middag rug trainen, ik zal m'n bevindingen in één van de vijf logs posten.
Train in het weekend niet, verder is er niet veel te melden buiten dat je een zieke pomp krijgt bij vrijwel alles (telefoneren, zelfs typen op je toetsenbord). Merk wel een iets betere focus maar misschien komt dat ook door de pomp, spierherstel niet heel veel van gemerkt zo 1-2-3 maar is moeilijk om te nuanceren.
---------- Post added zo 3 jul 2011 at 23:22 ----------
Train in het weekend niet, verder is er niet veel te melden buiten dat je een zieke pomp krijgt bij vrijwel alles (telefoneren, zelfs typen op je toetsenbord).