jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@jwdoetookmee
zat daar toevallig ook het stofje: D-aspartic acid in?
Denk dat er in ieder geval al wel na een week verondersteld kan worden dat 'Alpha Muscle' iets doet als het aankomt op het dromen.
Heb tot nu toe iedere dag echt extreem veel gedroomd, terwijl voorheen dit echt zelde voorkwam.
Uit andere posts is te lezen dat ik dus ook niet de enige ben die dit onder vind.
Ben weer helemaal opgeknapt gelukkig, voel me weer goed fit dus zometeen richting de sportschool
Dag 7: Borst - Triceps - Buik
Vanavond de update![]()
ik merk er nog weinig (niets) van eigenlijk! Maar gaan rustig door totdat ik de bodem van de pot heb bereikt![]()
Misschien een verhoging van het libido, maar ben niet zeker, want kan variëren van week tot week bij mij.
Wel gemerkt dat ik vandaag een beenharde ochtend erectie had, zowat te vergelijken toen ik intimidate nam van iforce.

Misschien een verhoging van het libido, maar ben niet zeker, want kan variëren van week tot week bij mij.
Wel gemerkt dat ik vandaag een beenharde ochtend erectie had, zowat te vergelijken toen ik intimidate nam van iforce.

Het is normaal dat je niets aan je fysiek ziet op zo'n korte tijd maar beter slapen en een hoger libido zijn zeker en vast goed om te gainen
! Hoop dat ik snel met wat leuker/interessanter nieuws kan komen!