MuscleMeat

Body en Fitshop - Alpha Muscle

Goed te lezen dat je wat effecten lijkt te ondervinden..

Heb je overigens ook rare dromen snachts?

• Topic Starter Topic Starter
Nee dat niet,

Maar nu ik zit te denken heb ik vanaf vrijdag wel echt iedere nacht gedroomd? En vannacht weer:p
Maar geen nachtmerries of iets.

Jij dus wel last van?

Na 3 dagen meer kracht, seems legit :P

Nee dat niet,

Maar nu ik zit te denken heb ik vanaf vrijdag wel echt iedere nacht gedroomd? En vannacht weer:p
Maar geen nachtmerries of iets.

Jij dus wel last van?
Geen nachtmerries, maar wel gewoon dromen die ik me kan herinneren met soms een vage twist..:rolleyes:

@ sanca,

I know, zo denk ik er zelf ook over. Maar goed ik post hier gewoon mijn dagelijkse bevindingen. En die zijn gewoon zo als ze zijn!
En het is vooral dus het uithoudingsvermorgen qua kracht en de focus wat me opviel. Dus niet dat ik ineens 10x sterker ben en overal een nieuwe PR breek want dat is niet zo. Wie weet was het toeval dat ik de PR verbrak op de shoulder press en de bench. Enige wat gewoon opviel was dus dat ik me anders voelde op dag 3 tijdens de training!

Ik blijf ook vooral nog sceptisch tot nu toe, heb pas ook 3 trainingsdagen gehad, dus zegt nog niks. Kan pas conclusies gaan trekken als ik op het einde ben;) We gaan het vanzelf zien.

@ Skatermarvin

Hmm, is wel apart dan! Andere mensen die hier ook last van hebben dan toevallig?

Ik ben samen met Martines begonnen met dit product. Elke dag trainen, behalve gisteren.
Ik voel geen werking/verschil ..

Na 3 dagen meer kracht, seems legit :P

Der zijn hier en daar wel studies te vinden over fenugreek (testofen) die wel wat positieve resultaten aantonen.
Maar zoals gewoonlijk zijn er ook zat studies te vinden die helemaal niets aantonen.

Jammere is dat die studies die vaak iets aantonen, dan weer betaald zijn door bv Biotech. Dat zelf fenugreek maakt

@ Rhinoceros

Jij niet dat gevoel van de focus ervaren? Of de uithoudingsvermorgen qua kracht?
Kan dus een toevalstraining zijn geweest, ik blijf daarom ook nog sceptisch. zitten tenslotte pas op de 5de dag.
Afwachten dus en houdt me ook op de hoogte:)

En hoe zit dat dromen bij jou eigenlijk, ook dagelijks? jij misschien net zoals skatermarvin toevallig ook last van rare dromen?

Laatst bewerkt:
@ Martines, nee jammer genoeg tijdens de trainingen niet speciaals gemerkt.
Als ik zo kijk naar de studies, dan valt me op dat ze zeggen dat er pas veranderingen zouden 'kunnen' optreden vanaf 14 dagen, maar zoals je zegt, we zien het wel.

Dromen doe ik niet 'raar', maar ze voelen wel 'echt' aan (valt me zo te binnen) en ik schiet dan ook wel eens wakker, zo realistisch lijken ze wel.

@ Rhinoceros

Ben even online wat gaan afzoeken of er een relatie te vinden was met één van de stofjes icm het vele/rare/realitstische dromen
Maar kwam vrij weinig tot zo goed als niks tegen...

Iemand anders die wellicht meer weet van de bevorderingen van het dromen icm één van de stofjes in 'Alpha Muscle'?

@ Rhinoceros

Ben even online wat gaan afzoeken of er een relatie te vinden was met één van de stofjes icm het vele/rare/realitstische dromen
Maar kwam vrij weinig tot zo goed als niks tegen...

Iemand anders die wellicht meer weet van de bevorderingen van het dromen icm één van de stofjes in 'Alpha Muscle'?
Komt als het goed is door D-aspartic acid (zit ook in muscle transform van stacker) (Google maar eens naar vivid dreams + D-aspartic acid)

Heb onlangs ook raar gedroomd. Of het aan Alpha muscle lag weet ik niet, vond het ook nie erg.

Vandaag een kleine gain gemaakt, misschien toeval.

Laatst bewerkt:
@ skatermarvin

Zal het morgen even googelen thanks voor de tip! vind het overigens tot nu toe ook niet vervelend, heb nog geen rare dromen ondervonden

Dan even de (mindere) update van vandaag.

Dag 5: Benen - Onderarmen - Shrugs

Voelde me vandaag in zijn geheel niet zo heel fit. Had wat last van de buik in het begin van de middag(2 personen aan de buikgriep hier in huis -_-) maar dit was leek voor de training van vanavond weer zo goed als weggetrokken dus ben toch maar even naar de sportschool gegaan.

Vanwege de onstuimige buik ook vandaag maar eventjes geen pre-workout ingenomen.

Eenmaal begonnen met de training ging alles aardig, had echter niet het gevoel van de focus van de eerdere dagen vandaag, ook het gevoel van de kracht en explosiviteit was nergens te bekennen. Al snel halverwege de benen oefeningen kwam er ook weer wat maag problemen opzetten, eenmaal terug gekeert heb ik de oefeningen afgemaakt maar man man vandaag was denk ik echt ff een off-day alles qua gewicht wat ik normaal pakte op de benen kwam niet in de buurt... Heb na de benen nog kort de onderarmen meegepakt en heb de shrugs gelaten voor wat het was, de klachten met de buik werden erger en ben vervolgens maar naar huis gegaan.

Inmiddels nu weer thuis aangekomen en op bed beland is me maag weer iets tot rust aan het komen, ik ga dus zo proberen de avond dosis nog in te nemen en dan direct te slapen. En dan zo snel mogelijk deze trainingsdag weer vergeten en hopen dat de rest me hier niet heeft aangestoken... :thumbd:

Morgen meer

Laatst bewerkt:
@ skatermarvin

Zal het morgen even googelen thanks voor de tip! vind het overigens tot nu toe ook niet vervelend, heb nog geen rare dromen ondervonden

Dan even de (mindere) update van vandaag.

Dag 5: Benen - Onderarmen - Shrugs

Voelde me vandaag in zijn geheel niet zo heel fit. Had wat last van de buik in het begin van de middag(2 personen aan de buikgriep hier in huis -_-) maar dit was leek voor de training van vanavond weer zo goed als weggetrokken dus ben toch maar even naar de sportschool gegaan.

Vanwege de onstuimige buik ook vandaag maar eventjes geen pre-workout ingenomen.

Eenmaal begonnen met de training ging alles aardig, had echter niet het gevoel van de focus van de eerdere dagen vandaag, ook het gevoel van de kracht en explosiviteit was nergens te bekennen. Al snel halverwege de benen oefeningen kwam er ook weer wat maag problemen opzetten, eenmaal terug gekeert heb ik de oefeningen afgemaakt maar man man vandaag was denk ik echt ff een off-day alles qua gewicht wat ik normaal pakte op de benen kwam niet in de buurt... Heb na de benen nog kort de onderarmen meegepakt en heb de shrugs gelaten voor wat het was, de klachten met de buik werden erger en ben vervolgens maar naar huis gegaan.

Inmiddels nu weer thuis aangekomen en op bed beland is me maag weer iets tot rust aan het komen, ik ga dus zo proberen de avond dosis nog in te nemen en dan direct te slapen. En dan zo snel mogelijk deze trainingsdag weer vergeten en hopen dat de rest me hier niet heeft aangestoken... :thumbd:

Morgen meer

Allemaal goed en wel maar ik dacht dat testoboosters niet egt hielpen bij gezonde jonge mannen. Zou het niet logischer zijn moesten die focus/energie van je pwo komen? ;)

@ youngbuilder

Daar heb je uiteraard een punt dat zou in ieder geval logisch zijn!
echter was het zo dat ik nog geen één van die trainingen een pwo had ingenomen.
dus ik blijf het apart vinden waar die focus en explosiviteit vandaan kwam en ik houdt het dan ook nu maar op twee gewoon goeie toevalstrainingen. De aankomende dagen zal het verder moeten gaan uitwijzen of dit anders is. Ik ben benieuwd...

Even een update omtrent dag 6 en de buikklachten:
Nog steeds behoorlijk last er van maar het wordt al wel weer wat minder, dus vandaag besloten om het nog maar even rust te geven en dan morgen avond weer richting de sportschool te gaan als alles dan goed is.

Morgen staat er dan het volgende op de planning: Borst - Triceps - Buik

Ik volg.. :)

Heb tijdje geleden intimidate geprobeerd, was ook een testbooster. Hielp (volgens mij) voor geen ene ****. Wel leipe dromen en gevoel dat ik wat dieper sliep

@jwdoetookmee
zat daar toevallig ook het stofje: D-aspartic acid in?;)

Denk dat er in ieder geval al wel na een week verondersteld kan worden dat 'Alpha Muscle' iets doet als het aankomt op het dromen.
Heb tot nu toe iedere dag echt extreem veel gedroomd, terwijl voorheen dit echt zelde voorkwam.
Uit andere posts is te lezen dat ik dus ook niet de enige ben die dit onder vind.

Ben weer helemaal opgeknapt gelukkig, voel me weer goed fit dus zometeen richting de sportschool

Dag 7: Borst - Triceps - Buik

Vanavond de update:)

Zo, even de update van vanavond.
Vanaf vandaag is mijn tentamenweek voorbij, hierdoor even mooi de tijd om vanaf nu ook even wat extragegevens te vermelden van iedere training.

Moet zeggen vandaag heb ik gewoon lekker getraind maar niks bijzonders of speciaals gevoeld! Trainen ging gewoon goed, maar geen PR of iets dergelijks verbroken.
Hieronder even de resultaten van de training:

Borst

Bench Press:
20x 50kg (warming up)
8x 80kg
6x 90kg
4x 100kg
1x 110kg

Incline dumbbell press:
12x 32kg
10x 36kg
8x 38kg
5x 40kg(6de ging net niet meer)

Flat bench dumbbell flyes:
12x 14kg
10x 16kg
8x 18kg
6x 18kg

Pullovers:
12x 30kg
10x 32kg
8x34kg
5x 38 kg (6de keer zat er niet in)

Triceps

Dips:
25x wheight less
12x 20kg schoot
10x 30kg schoot
10x 30kg schoot
7x 40kg schoot(8ste keer ging net niet meer)

Skull crushers: (kg's vermeld per schijf aan 1 zijde):
15x 5kg
12x 7,5kg
10x 10kg
6x 12,5kg (poging tot 8)

Small-Latt Pushdowns:
12x 40kg
9x 50kg (10de net niet)
8x 50kg
5x 60kg) (6de net niet)

Rope pulldowns : (killing drop set)
1x 25-20-15-10kg (tot niet meer kunnen)
1x 20-15-10-5kg (tot niet meer kunnen)
1x 15-10-5kg (tot niet meer kunnen)

Buik
15/20 minuten diverse buik oefeningen op de mat

Post nu iedere trainingsdag even de resultaten zodat het mooi als graadmeter gebruikt kan worden om te zien of er bevorderingen gemaakt worden in de aankomende weken.

Vandaag dus gewoon lekker getraind voor mijn gevoel,
maar geen speciale focus ervaringen gehad of extreme explosiviteit zoals ik die zaterdag had.
Lijkt er dan ook op dat het tot nu toe gewoon puur toeval was.
Overigens ook al spreekt het voor zich toch ook maar even erbij vermelden dat ik qua uiterlijke factoren nog niks zie veranderen:)

Morgen zitten we al weer op dag 8 en staat er het volgende op het programma:

Dag 8: Rug-Schouder-Biceps

Morgen dus weer een update!

P.S andere gebruikers hier van 'Alpha Muscle' al iets ondervonden behalve het vele/rare dromen?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven