Fitness Seller

Body & Fitshop: Agmatine Log (Heljen)

had vandaag ook getest dikke pomp in biceps

• Topic Starter Topic Starter
had vandaag ook getest dikke pomp in biceps

Inderdaad in biceps heb ik tot nu toe de felste pomp gehad. :D

Training 3: Rug

Vandaag voor het eerst mijn rug getraind met Agmatine. Echt een heerlijke pomp in heel mijn bovenrug. Mijn lats voelde ik het felste. Maar als ik in de spiegel keek zag ik echt een serieuze pomp over mijn hele bovenrug. Zalig

Inderdaad in biceps heb ik tot nu toe de felste pomp gehad. :D

Training 3: Rug

Vandaag voor het eerst mijn rug getraind met Agmatine. Echt een heerlijke pomp in heel mijn bovenrug. Mijn lats voelde ik het felste. Maar als ik in de spiegel keek zag ik echt een serieuze pomp over mijn hele bovenrug. Zalig

Hmmm,,,,,, zal ik het aan schaffen ja of nee.... hmm hmm hmmm....

Ik ga donderdag 2 weken wijven nken in Spanje. Dan zal er weinig trainen bij zitten (heb gegoogled of er een gym in de buurt was maar helaas) En als ik weer thuis kom is m'n eigen gym 2 weken dicht dus moet ik 2 weken naar health city.

Denk dat ik het over 'n maand aanschaf

Ik ga donderdag 2 weken wijven nken in Spanje. Dan zal er weinig trainen bij zitten (heb gegoogled of er een gym in de buurt was maar helaas) En als ik weer thuis kom is m'n eigen gym 2 weken dicht dus moet ik 2 weken naar health city.

doendoendoen, agmatine is echt aan te raden broski

Ja toch dan !! 4 caps en 100 push ups,sta je volledig "opgepompt" om uit te gaan.

---------- Post added vr 1 jul 2011 at 18:31 ----------

doendoendoen, agmatine is echt aan te raden broski

Maar is het buiten die pomp nog goed voor iets anders ook?

Lijkt me ook wel een goede zone. Merk dat de pomp vandaag 50-60 min volhield. Maar was ook meer een training met lage reps. Met hoge reps blijft het voor mij langer volhouden.

Ik neem zelf agmatine en merk dat da pump bij mij 2-3 uur aanhoud bij de meeste spiergroepen, ik vind het echt ****ed up bizar man

---------- Post added vr 1 jul 2011 at 18:35 ----------

Maar is het buiten die pomp nog goed voor iets anders ook?

Qua hormonen balans zou ik het weten, maar persoonlijk ervaar een enorme krachttoename, terwijl ik in de cut zit.

Kan iemand ff die link sturen waar ik kan bestellen op die site. Zal toch wel voor donderdag binnen zijn dan?? Goude Ketting om, tanktop + spijkerbroek. HUPAAA KOM MAAR HANGEN :D

Net besteld. Ik volg je nog de nodige tijd, vindt het wel fijn zo'n proefpersoon.

Ik neem zelf agmatine en merk dat da pump bij mij 2-3 uur aanhoud bij de meeste spiergroepen, ik vind het echt ****ed up bizar man

---------- Post added vr 1 jul 2011 at 18:35 ----------

Qua hormonen balans zou ik het weten, maar persoonlijk ervaar een enorme krachttoename, terwijl ik in de cut zit.

Ja ik begrijp wat je bedoelt. 2-3 uur na de training zijn de spieren nog altijd veel voller en strakker dan ervoor. Ik heb het meer op echt dat scheurende gevoel. Dat trok weg na een 50-60 minuten. Ofwel is het gewoon een teken dat ik wen aan dat gevoel. :D.

---------- Post added vr 1 jul 2011 at 22:34 ----------

Net besteld. Ik volg je nog de nodige tijd, vindt het wel fijn zo'n proefpersoon.

Top :thumbs: Benieuwd als het ook super werkt voor je :D

Ja ik begrijp wat je bedoelt. 2-3 uur na de training zijn de spieren nog altijd veel voller en strakker dan ervoor. Ik heb het meer op echt dat scheurende gevoel. Dat trok weg na een 50-60 minuten. Ofwel is het gewoon een teken dat ik wen aan dat gevoel. :D.

---------- Post added vr 1 jul 2011 at 22:34 ----------

Top :thumbs: Benieuwd als het ook super werkt voor je :D

Hehe Scheurende gevoel? Ben benieuwd of m'n lul volgende week ook scheurt als ik 'n geil wijf op me heb.

Heb net voor de 1e keer getraind en capsules gebruikt. Heb 2 van die pillen om 10:30 geslikt en rond 11:15 stond ik m'n 1e oefening te doen.

Heb Benen / Biceps gedaan, en om eerlijk te zijn niet echt verschil gemerkt. Heb nu nog wel dikke pomp in biceps maar niks anders als normaal. Ik denk dat het ook een soort inwerk periode heeft, morgenmiddag ga ik rug trainen, zal wel kijken of ik daar verschil merk. Dinsdag of Woensdag Triceps / Schouders dan kan ik pas echt het verschil hopelijk zien.

Ja ik ga dit ook aanschaffen, nu zoveel goede reacties gezien.. :)

Even een update van de rustdagen. :D. Gisteren gaan winkelen en de tas met boodschappen had ik in mijn linkerhand. Winkel lag in het centrum en auto stond er net buiten. Dus was een dikke kilometer. Toen ik aan de auto kwam stond mijn linkertrap echt te branden. :p. Gewoon een pomp door het dragen van de boodschappentas. :p. Vandaag rustig dagje gehad en geen speciale bevindingen. :D

---------- Post added zo 3 jul 2011 at 23:00 ----------

Ja ik ga dit ook aanschaffen, nu zoveel goede reacties gezien.. :)

Top :thumbs: Benieuwd hoe het je gaat bevallen. :D.

Ik ben er eerlijk gezecht nog niet helemaal overtuigd van, training ging vandaag echt bagger en pomp was niet anders als normaal.

Misschien iets anders gedaan of iets verkeerd gegeten dat het zo bagger ging? Maar een offday kan natuurlijk altijd wel gebeuren. :p

Training 4: Benen

Vandaag eerste keer benen getraind met de agmatine. Heb niet echt iets speciaals gemerkt. Dus geen echte pomp. Misschien dat het eraan ligt dat ik enkel compound oefeningen gedaan heb.

Morgen test ik met biceps/triceps/onderarmen een dubbele dosis. In de ochtend de 2 capsules overslaan en deze allemaal voor de training nemen. Dus 4 capsules pre workout. Kijken wat dat gaat geven. :D

hoe gebruik je dit icm je andere supps?

hoe gebruik je dit icm je andere supps?

Ik gebruik momenteel geen andere supplementen. Zo kan ik duidelijker de werking van dit product beoordelen. Enkel Post workout neem ik WMS en Whey.

Maar is perfect te combineren met andere suppes zoals PWO's, creatine,...

En ja, net rug getraint. Van me rug zelf eerlijk niet veel gemerkt, maar m'n armen WOOHOHHOHOHO not nooit zo dik gezien. Zowel biceps als triceps dikke pomp, niet eens getraint. Zat 20min cardio te doen en er kwamen heel langzaam steeds meer aders door op m'n armen LOL. M'n bicep leek net het einde van een rivier, zag er best sick uit.

Terug
Naar boven