Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Inderdaad in biceps heb ik tot nu toe de felste pomp gehad.
Training 3: Rug
Vandaag voor het eerst mijn rug getraind met Agmatine. Echt een heerlijke pomp in heel mijn bovenrug. Mijn lats voelde ik het felste. Maar als ik in de spiegel keek zag ik echt een serieuze pomp over mijn hele bovenrug. Zalig
Hmmm,,,,,, zal ik het aan schaffen ja of nee.... hmm hmm hmmm....
Ik ga donderdag 2 weken wijven nken in Spanje. Dan zal er weinig trainen bij zitten (heb gegoogled of er een gym in de buurt was maar helaas) En als ik weer thuis kom is m'n eigen gym 2 weken dicht dus moet ik 2 weken naar health city.
Denk dat ik het over 'n maand aanschaf
Hmmm,,,,,, zal ik het aan schaffen ja of nee.... hmm hmm hmmm....
Ik ga donderdag 2 weken wijven nken in Spanje. Dan zal er weinig trainen bij zitten (heb gegoogled of er een gym in de buurt was maar helaas) En als ik weer thuis kom is m'n eigen gym 2 weken dicht dus moet ik 2 weken naar health city.
Denk dat ik het over 'n maand aanschaf
Lijkt me ook wel een goede zone. Merk dat de pomp vandaag 50-60 min volhield. Maar was ook meer een training met lage reps. Met hoge reps blijft het voor mij langer volhouden.
Maar is het buiten die pomp nog goed voor iets anders ook?
Ja toch dan !! 4 caps en 100 push ups,sta je volledig "opgepompt" om uit te gaan.
---------- Post added vr 1 jul 2011 at 18:31 ----------
Maar is het buiten die pomp nog goed voor iets anders ook?

Ik neem zelf agmatine en merk dat da pump bij mij 2-3 uur aanhoud bij de meeste spiergroepen, ik vind het echt ****ed up bizar man
---------- Post added vr 1 jul 2011 at 18:35 ----------
Qua hormonen balans zou ik het weten, maar persoonlijk ervaar een enorme krachttoename, terwijl ik in de cut zit.
.Net besteld. Ik volg je nog de nodige tijd, vindt het wel fijn zo'n proefpersoon.

Ja ik begrijp wat je bedoelt. 2-3 uur na de training zijn de spieren nog altijd veel voller en strakker dan ervoor. Ik heb het meer op echt dat scheurende gevoel. Dat trok weg na een 50-60 minuten. Ofwel is het gewoon een teken dat ik wen aan dat gevoel..
---------- Post added vr 1 jul 2011 at 22:34 ----------
TopBenieuwd als het ook super werkt voor je
![]()
Ja ik ga dit ook aanschaffen, nu zoveel goede reacties gezien..![]()
. Gisteren gaan winkelen en de tas met boodschappen had ik in mijn linkerhand. Winkel lag in het centrum en auto stond er net buiten. Dus was een dikke kilometer. Toen ik aan de auto kwam stond mijn linkertrap echt te branden.
. Gewoon een pomp door het dragen van de boodschappentas.
. Vandaag rustig dagje gehad en geen speciale bevindingen. 
Ja ik ga dit ook aanschaffen, nu zoveel goede reacties gezien..![]()
.Ik ben er eerlijk gezecht nog niet helemaal overtuigd van, training ging vandaag echt bagger en pomp was niet anders als normaal.