Unstoppable
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 516
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik had er vandaag 4 stuks pre-workoutborst en biceps gedaan.
vooral biceps kon wel uit elkaar klappen op het laatste, niet normaalzag ook echt gruwelijke definitie in mn armen tijdens curls, was me nog nooit zo erg opgevallen
![]()

Goed logGezien alle reacties ook maar een potje besteld. Ben benieuwd naar je ervaring met 4 Pre-WO!

ThanksHopelijk gaat het ook goed voor je
Training 5: Armen
Vandaag zoals aangekondigd 4 caps pre workout genomen. En het verschil is er wel hoor. De pomp die ik kreeg was nog veel groter. Ondanks het feit dat ik maar 4-5 uur slaap gehad heb afgelopen nacht ging de training vlot. Kracht was wel minder dus minder zware gewichten kunnen gebruiken als anders. Maar de pomp was massiever dan anders. Morgen 4 caps agmatine + 4 caps muscle & pump ultra voor chestday.![]()
net 1RM sample, 4 caps agmatine en 1 cap black cats genomen
inb4 hartaanval
. Dosis valt nog wel mee denk ik. Niet zo een overkill aan stims. Als je 2 scoops van een pwo neemt heb je evenveel.
. Wel een zieke pomp denk ik?Nice stack.. Dosis valt nog wel mee denk ik. Niet zo een overkill aan stims. Als je 2 scoops van een pwo neemt heb je evenveel.
. Wel een zieke pomp denk ik?
hele zieke pomp, wel crash toen ik thuis was en kan nog steeds niet slapen
fuuu
hele zieke pomp, wel crash toen ik thuis was en kan nog steeds niet slapen
fuuu
. Heb ik vaak met hemo rage.
. Die caps zorgen ervoor dat je niet slaapt? Ik heb gvd tot een uur of 4 wakker geleden, kom er net uitrollen.
.
Dit product ga ik ook kopen na al die goede verhalen. Ik ben zeer benieuwd wat het met me gaat doen.