MuscleMeat

Body & Fitshop: Agmatine Log (Heljen)

ik had er vandaag 4 stuks pre-workout :D borst en biceps gedaan.

vooral biceps kon wel uit elkaar klappen op het laatste, niet normaal :P zag ook echt gruwelijke definitie in mn armen tijdens curls, was me nog nooit zo erg opgevallen :o

ik had er vandaag 4 stuks pre-workout :D borst en biceps gedaan.

vooral biceps kon wel uit elkaar klappen op het laatste, niet normaal :P zag ook echt gruwelijke definitie in mn armen tijdens curls, was me nog nooit zo erg opgevallen :o

Morgen doe ik schouder / Triceps. Dan probeer ik er ook 4 voor het sporten. Ben super beniewd wat het gaat morgen :)

krijg niks gratis, me vader is rijk

• Topic Starter Topic Starter
Precies zeer goede reacties bij 4 caps pre workout? :D.

Ik doe morgen 4 caps pre workout en als dat super meevalt misschien zo houden. :p. Woensdag denk ik dan 4 caps Agmatine + 4 caps muscle & pump ultra als Pre workout voor borst training. :D

Goed log :thumbs: Gezien alle reacties ook maar een potje besteld. Ben benieuwd naar je ervaring met 4 Pre-WO!

Laatst bewerkt:
Goed log :thumbs: Gezien alle reacties ook maar een potje besteld. Ben benieuwd naar je ervaring met 4 Pre-WO!

Training 5: Armen

Vandaag zoals aangekondigd 4 caps pre workout genomen. En het verschil is er wel hoor. De pomp die ik kreeg was nog veel groter. Ondanks het feit dat ik maar 4-5 uur slaap gehad heb afgelopen nacht ging de training vlot. Kracht was wel minder dus minder zware gewichten kunnen gebruiken als anders. Maar de pomp was massiever dan anders. Morgen 4 caps agmatine + 4 caps muscle & pump ultra voor chestday. :D

Training 5: Armen

Vandaag zoals aangekondigd 4 caps pre workout genomen. En het verschil is er wel hoor. De pomp die ik kreeg was nog veel groter. Ondanks het feit dat ik maar 4-5 uur slaap gehad heb afgelopen nacht ging de training vlot. Kracht was wel minder dus minder zware gewichten kunnen gebruiken als anders. Maar de pomp was massiever dan anders. Morgen 4 caps agmatine + 4 caps muscle & pump ultra voor chestday. :D

Goed om te horen, ik ga zo ff trainen 19:00 ofzo dan neem ik er ook 4.

net 1RM sample, 4 caps agmatine en 1 cap black cats genomen

inb4 hartaanval

net 1RM sample, 4 caps agmatine en 1 cap black cats genomen

inb4 hartaanval

Nice stack. :D. Dosis valt nog wel mee denk ik. Niet zo een overkill aan stims. Als je 2 scoops van een pwo neemt heb je evenveel. :D. Wel een zieke pomp denk ik?

Ik denk dat ik dat spul ook maar eens ga aanschaffen :D

hmm wordt steeds meer geinteresseerd in agmatine. Maybe ook maar bestellen.

En ja, die 4 caps meteen gemerkt. Toen in gym opliep had ik al pomp, is eigelijk hele tijd gebleven tot het einde.

Vandaag 3 caps voor trainen ingenomen, wat een dikke pomp in men rug man haha en helemaal aan het tintelen men rug echt dik geworden deed gwn zeer :D
daarna nog wat triceps gedaan en geraakte niet aan men 4de oefening pomp was te hard, echt gek dit

Nice stack. :D. Dosis valt nog wel mee denk ik. Niet zo een overkill aan stims. Als je 2 scoops van een pwo neemt heb je evenveel. :D. Wel een zieke pomp denk ik?

hele zieke pomp, wel crash toen ik thuis was en kan nog steeds niet slapen

fuuu

Zonet dit hele topic met veel enthousiasme doorgelezen. :) Dit product ga ik ook kopen na al die goede verhalen. Ik ben zeer benieuwd wat het met me gaat doen.

Ik heb echter nog twee 'rare' vragen en die zijn:
* Hoe groot is 1 pot (140 capsules) in lengte en breedte;
* De verpakking is van TNT? Dus niet duidelijk zichtbaar van welk bedrijf het product is en/of welk product.

Dit vraag ik i.v.m. bemoeials (ouders) die niks van mijn aankopen mogen afweten. ;)

Bedankt!

PS ik zal uiteraard ook mijn ervaring met dit product delen, indien ik dit product in mijn bezit heb.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven