Heljen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 145
Zonet dit hele topic met veel enthousiasme doorgelezen.Dit product ga ik ook kopen na al die goede verhalen. Ik ben zeer benieuwd wat het met me gaat doen.
Ik heb echter nog twee 'rare' vragen en die zijn:
* Hoe groot is 1 pot (140 capsules) in lengte en breedte;
* De verpakking is van TNT? Dus niet duidelijk zichtbaar van welk bedrijf het product is en/of welk product.
Dit vraag ik i.v.m. bemoeials (ouders) die niks van mijn aankopen mogen afweten.
Bedankt!
PS ik zal uiteraard ook mijn ervaring met dit product delen, indien ik dit product in mijn bezit heb.
Pakje wordt meestal geleverd in een doos met bodyenfitshop erop. Maar mss kan je voor pakjegemak gaan? Dan leveren ze het aan een afhaalpunt.
Pot is echt niet groot zal eens snel gaan meten.

Edit: 12,5 cm lengte en 6,5 cm breed
Laatst bewerkt:

Dit product ga ik ook kopen na al die goede verhalen. Ik ben zeer benieuwd wat het met me gaat doen.
. Als ik PR's neergezet heb weet ik niet. Heb sinds maandag nieuw schema met nieuwe oefeningen.
. Voor mij is het leuk voor 1x maar op opnieuw te bestellen is niet nodig. Morgenavond vlieg ik naar Malaga en ik neem m'n capsules mee, heb daar in de buurt een gym kunnen vinden (een best goeie) dan lekker trainen smorgens of voor het uitgaan, paar caps en flexen maar.
Ik hoop voor je dat je stiekem gejokt hebt bij het aanmaken van je profiel...
hu? wtf? Toch ben ik echt stevig gebouwd, maar dat zijn echter niet allemaal spieren (helaas...) maar vooral door een hoog vet gehalte. Vandaar... Mijn voedingsschema heb ik al een tijd opgesteld en ziet er wat mij betreft prima uit. Af en toe wijzig ik wel eens wat om te kijken of dat beter is.