MuscleMeat

Body & Fitshop: Agmatine Log (Heljen)

• Topic Starter Topic Starter
Zonet dit hele topic met veel enthousiasme doorgelezen. :) Dit product ga ik ook kopen na al die goede verhalen. Ik ben zeer benieuwd wat het met me gaat doen.

Ik heb echter nog twee 'rare' vragen en die zijn:
* Hoe groot is 1 pot (140 capsules) in lengte en breedte;
* De verpakking is van TNT? Dus niet duidelijk zichtbaar van welk bedrijf het product is en/of welk product.

Dit vraag ik i.v.m. bemoeials (ouders) die niks van mijn aankopen mogen afweten. ;)

Bedankt!

PS ik zal uiteraard ook mijn ervaring met dit product delen, indien ik dit product in mijn bezit heb.

Pakje wordt meestal geleverd in een doos met bodyenfitshop erop. Maar mss kan je voor pakjegemak gaan? Dan leveren ze het aan een afhaalpunt.

Pot is echt niet groot zal eens snel gaan meten. :p

Edit: 12,5 cm lengte en 6,5 cm breed

Laatst bewerkt:
Bedankt. :)

Moet je dit ook op een lege maag nemen of ?

Moet je dit ook op een lege maag nemen of ?

Leon van bodyenfitshop zei gewoon +/- 30 minuten voor training. En moet niet op nuchtere maag. Hij nam het ook 30min na het avondmaal. Merk ook niet echt verschil tussen nuchtere en volle maag.

Training 6: Borst

Vandaag een van mijn beste trainingen ooit gehad. 1 scoop hemo rage black ultra concentrated samen met 4 caps muscle & pump ultra en 4 caps Agmatine.

Was totaal niet moe te krijgen, een enorme energie en de beste en hardste pomp die ik ooit heb gehad. Borst voelt echt van staal nu. :D. Als ik PR's neergezet heb weet ik niet. Heb sinds maandag nieuw schema met nieuwe oefeningen.

vandaag ook binnengekregen morgen maar eens proberen.

Benieuwd als het ook goed gaat voor je. :D. Dadelijk zit half DBB aan de agmatine. :p

Ik krijg het morgen ook binnen. Ben benieuwd of ik mijn biceps weer 'leven' in kan blazen, het ligt er nu een beetje dood bij. ;) Gisteren had ik mijn biceps een flinke opdonder gegeven dus voorlopig geen trainen voor mij... denk toch minimaal een week rust.

Idd door die logs gaat iedereen eraan:P. Voor mij is het leuk voor 1x maar op opnieuw te bestellen is niet nodig. Morgenavond vlieg ik naar Malaga en ik neem m'n capsules mee, heb daar in de buurt een gym kunnen vinden (een best goeie) dan lekker trainen smorgens of voor het uitgaan, paar caps en flexen maar.

Jammer dat m'n abs nog niet helemaal doorkomen, als ik goede pump heb zijn bovenste 2 zichtbaar

....
Ik heb echter nog twee 'rare' vragen en die zijn:
* Hoe groot is 1 pot (140 capsules) in lengte en breedte;
* De verpakking is van TNT? Dus niet duidelijk zichtbaar van welk bedrijf het product is en/of welk product.

Dit vraag ik i.v.m. bemoeials (ouders) die niks van mijn aankopen mogen afweten. ;)

Gezien je stats moet ik eerst zeggen: Stickys lezen, voedingsschema etc. etc. Gewoon, omdat het goed advies is :)

Het valt mij ook op dat daar staat dat je 24 bent! Je woont nog bij je ouders en die hebben nog wat te zeggen over je aankopen?! :roflol: Ik hoop voor je dat je stiekem gejokt hebt bij het aanmaken van je profiel...

Laatst bewerkt:
Gezien je stats moet ik eerst zeggen: Stickys lezen, voedingsschema etc. etc. Gewoon, omdat het goed advies is :)

Het valt mij ook op dat daar staat dat je 24 bent! Je woont nog bij je ouders en die hebben nog wat te zeggen over je aankopen?! :roflol: Ik hoop voor je dat je stiekem gejokt hebt bij het aanmaken van je profiel...

Opzich zeggen de statistieken niet zo gek veel. Ik ken twee bodybuilders (op youtube) en die zijn tussen de 160 - 165 lbs, dat is ongeveer 72,5 -75 kilo. Ze zijn net zoals ik ongeveer 1.80 meter maar die gasten hebben echt grote biceps en zien er heel goed uit. De namen: luimarco en shakelightly. Check em out. ;)

Mijn profiel is up-to-date. Ik heb net op de weegschaal gestaan. Tot mijn verbazing ben ik nu 74 kilo ??? hu? wtf? Toch ben ik echt stevig gebouwd, maar dat zijn echter niet allemaal spieren (helaas...) maar vooral door een hoog vet gehalte. Vandaar... Mijn voedingsschema heb ik al een tijd opgesteld en ziet er wat mij betreft prima uit. Af en toe wijzig ik wel eens wat om te kijken of dat beter is.
Mensen schatten me rond de 80 kilo en dacht het zelf ook te zijn eerlijk gezegd na een bulk van een paar weken. Echter schommelt mijn gewicht nogal. Binnen 1,5 jaar tijd zat ik tussen de 67 kilo (zag hier slecht uit) en 84 kilo (te dik). Dit was door omstandigheden en niet bepaald door mijn eigen 'wil'. :)

Maar bedankt in ieder geval. :)
-----------------------------------------------------------------------
Om niet verder van het topic af te dwalen... ik heb zojuist de melding binnen gekregen dat mijn Agmatine binnen is. Nu nog ophalen bij het ophaalpunt.
Wordt vervolg dus...

PS zo nu en dan zal ik in deze log mijn ervaringen plaatsen mits dat van de topicstarter mag.

Laatst bewerkt:
Opzich zeggen de statistieken niet zo gek veel. Ik ken twee bodybuilders (op youtube) en die zijn tussen de 160 - 165 lbs, dat is ongeveer 72,5 -75 kilo. Ze zijn net zoals ik ongeveer 1.80 meter maar die gasten hebben echt grote biceps en zien er heel goed uit. De namen: luimarco en shakelightly. Check em out. ;)

Mijn profiel is up-to-date. Ik heb net op de weegschaal gestaan. Tot mijn verbazing ben ik nu 74 kilo ??? hu? wtf? Toch ben ik echt stevig gebouwd, maar dat zijn echter niet allemaal spieren (helaas...) maar vooral door een hoog vet gehalte. Vandaar... Mijn voedingsschema heb ik al een tijd opgesteld en ziet er wat mij betreft prima uit. Af en toe wijzig ik wel eens wat om te kijken of dat beter is.
Mensen schatten me rond de 80 kilo en dacht het zelf ook te zijn eerlijk gezegd na een bulk van een paar weken. Echter schommelt mijn gewicht nogal. Binnen 1,5 jaar tijd zat ik tussen de 67 kilo (zag hier slecht uit) en 84 kilo (te dik). Dit was door omstandigheden en niet bepaald door mijn eigen 'wil'. :)

Maar bedankt in ieder geval. :)
-----------------------------------------------------------------------
Om niet verder van het topic af te dwalen... ik heb zojuist de melding binnen gekregen dat mijn Agmatine binnen is. Nu nog ophalen bij het ophaalpunt.
Wordt vervolg dus...

PS zo nu en dan zal ik in deze log mijn ervaringen plaatsen mits dat van de topicstarter mag.

Tuurlijk. Is geen enkel probleem :thumbs:

Net Borst gedaan en biceps een beetje meegepakt. Heb 4 caps pre-workout gedaan en lekkere pomp in m'n biceps/triceps.

• Like
Waarderingen: KDS
Training 7: Schouders + Traps

Vandaag schouders en traps eens aangepakt. Traps hadden een enorme pomp. De schouders iets minder maar zag wel veel meer definitie en ze stonden wat boller. :D

Vandaag is Agmatine bij me binnengekomen en heb gelijk de proef op de som genomen (testen of het allemaal klopt wat er is geschreven ;)).

Twee uur geleden heb ik 1 capsule genomen, inderdaad maar 1. Dit komt doordat ik dit product eigenlijk niet eens mag gebruiken omdat ik een 'bepaalde' pil neem en dan mag je geen Agmatine bij gebruiken. Blijkbaar... Dit las ik op een site via google maar toen had ik Agmatine al gekocht. Wat dat betreft ben ik voorzichtig geweest en heb daarom 1 capsule genomen.

Wat heb ik er tot nu toe van gemerkt?
In deze twee uren heb ik er niks gemerkt maar dat kan komen omdat ik 1 capsule heb ingenomen en doordat ik vandaag niet heb getraind. Maar nu komt het. Na deze twee uren dacht ik bij mezelf, laat ik mijn biceps flink aanspannen in de 90 graden positie en toen merkte ik dat mijn spierpijn veel minder is geworden. Twee dagen geleden had ik mijn biceps zwaar getraind en had er nog veel spierpijn aan over gehouden. Vanmiddag voordat ik Agmatine had genomen kon ik mijn biceps niet aanspannen want dat was te pijnlijk. Kortom, het werkt (bij mij). Echter nog geen pomp gezien...denk ik? Maar zonder te trainen en 1 capsule in te nemen lijkt mij dan ook teveel van het goede.

So far so good. Binnenkort weer een update'tje over hoe en de wat. :)

Laatst bewerkt:
Vandaag is Agmatine bij me binnengekomen en heb gelijk de proef op de som genomen (testen of het allemaal klopt wat er is geschreven ;)).

Twee uur geleden heb ik 1 capsule genomen, inderdaad maar 1. Dit komt doordat ik dit product eigenlijk niet eens mag gebruiken omdat ik een 'bepaalde' pil neem en dan mag je geen Agmatine bij gebruiken. Blijkbaar... Dit las ik op een site via google maar toen had ik Agmatine al gekocht. Wat dat betreft ben ik voorzichtig geweest en heb daarom 1 capsule genomen.

Wat heb ik er tot nu toe van gemerkt?
In deze twee uren heb ik er niks gemerkt maar dat kan komen omdat ik 1 capsule heb ingenomen en doordat ik vandaag niet heb getraind. Maar nu komt het. Na deze twee uren dacht ik bij mezelf, laat ik mijn biceps flink aanspannen in de 90 graden positie en toen merkte ik dat mijn spierpijn veel minder is geworden. Twee dagen geleden had ik mijn biceps zwaar getraind en had er nog veel spierpijn aan over gehouden. Vanmiddag voordat ik Agmatine had genomen kon ik mijn biceps niet aanspannen want dat was te pijnlijk. Kortom, het werkt (bij mij). Echter nog geen pomp gezien...denk ik? Maar zonder te trainen en 1 capsule in te nemen lijkt mij dan ook teveel van het goede.

So far so good. Binnenkort weer een update'tje over hoe en de wat. :)

Je moet wel trainen, anders komt die pump niet. Als je geluk hebt bij ligte inspanning al, maar dan moet je er toch zeker 4 pre-workout nemen of 2 smorgens 2 voor het trainen.

Vandaag voor het eerst met Agmatine work-out gedaan
Bixep/tricep gepakt en mn armen knalden uit mekaar!
dit had ik nog nooit eerder gehad op deze manier.
echt een top product van B&F dit gaat een blijvertje worden voor mij

Vandaag voor het eerst met Agmatine work-out gedaan
Bixep/tricep gepakt en mn armen knalden uit mekaar!
dit had ik nog nooit eerder gehad op deze manier.
echt een top product van B&F dit gaat een blijvertje worden voor mij

Netjes. :thumbs: Altijd heerlijk zo een pomp :lifter:

Haha, ik ga Agmatine ook bestellen, na alle logjes te hebben gevolgd tot nu toe, ben ik verkocht :D
Is agmatine net zo iets als noxipro trouwens? Of gewoon een goedje voor de pomp?

Laatst bewerkt:
Haha, ik ga Agmatine ook bestellen, na alle logjes te hebben gevolgd tot nu toe, ben ik verkocht :D
Is agmatine net zo iets als noxipro trouwens? Of gewoon een goedje voor de pomp?

Just 4 the pomp, merk er verder niet veel van. Wel één nadeel ondervonden:

Normaal pak ik 4x4x8 oefeningen voor Biceps, bij de laatste zijn m'n armen al helemaal kapot en wss door de Agmatine. Heb nu nog dikkere aders over m'n biceps lopen, dat wel....

Ik kan juist meer vanwege de pomp.... maar denk dat dat vooral door de motivatie komt als je je guns ziet groeien als een gek :p

Terug
Naar boven