AndroidHealthClinic

Body & Fitshop: Agmatine Log (Heljen)

Mooie log, ga hem volgen denk ik. Het enige wat ik mij afvraag is of het product ook echt bijdraagt aan massa. iemand daar soms enige info over?

Voor mij wel in elk geval, maar meer indirect. Mijn spieren herstellen veel sneller nu ik Agmatine gebruik waardoor ik vaker kan trainen.
Nog geen twaalf uur geleden heb ik een van mijn zwaarste trainingen ooit gehad en heb nu al geen spierpijn meer. :eek: Nou gebruik ik wel meerdere supplementen maar zo snel is dat nog nooit gegaan. Top!

Dat is DE vraag hè. De agmatine gebruikers die posten in dit log (waaronder ik zelf) gebruiken het nog te kort om conclusies te trekken. Tot nu toe heeft het mij de hardste pomps gegeven die ik ooit heb gehad, tijdens en na de training. Ook voel ik mij sterker en kan ik meer gewicht/sets/reps pakken.

De eerste voorzichtige conclusies kunnen naar mijn mening pas gemaakt worden als de eerste pot na 35 dagen op is.

ok, hou me op de hoogte want ik ben er best wel benieuwd naar. Normaal gebruik ik niets van suplementen buiten whey maar het lijkt me handig om plateaus te overbruggen. Als het alleen maar is voor de pomp ben ik er niet veel mee.

• Topic Starter Topic Starter
Mooie log, ga hem volgen denk ik. Het enige wat ik mij afvraag is of het product ook echt bijdraagt aan massa. iemand daar soms enige info over?

Als je er nu direct massa mee wint is volgens mij moeilijk om echt te beoordelen. Als je voeding perfect in orde is win je ook massa. Als je dan echt op een plateau komt kan het helpen. Maar is volgens mij dan ook wel persoonlijk.

1 manier waar het product mee kan helpen voor extra massa is dat je mss door de superpomp extra motivatie krijgt en net dat tikkeltje harder gaat trainen dan anders. Verder vind ik het ook zeer motiverend om de spieren voller dan ooit te zien. Train nu 5 keer per week en vind het zalig. :D

Motiverend is het zeker :), maar Heljen, houdt de pomp bij jou nog lang aan?
Bij mij wel en neem Agmatine ook elke dag in. Op niet trainingsdagen neem ik twee stuks in de ochtends en 6-8 uur daarna twee stuks. Op trainingsdagen neem ik in de ochtend twee stuks en 30 - 45 minuten voor de training twee stuks. Zoals op de label staat.
En jij?

Motiverend is het zeker :), maar Heljen, houdt de pomp bij jou nog lang aan?
Bij mij wel en neem Agmatine ook elke dag in. Op niet trainingsdagen neem ik twee stuks in de ochtends en 6-8 uur daarna twee stuks. Op trainingsdagen neem ik in de ochtend twee stuks en 30 - 45 minuten voor de training twee stuks. Zoals op de label staat.
En jij?

Bij mij houdt hij zeer lang vast. Op trainingsdagen neem ik er 4 pre workout en op rustdagen 2 in de ochtend en 2 in de avond.

Als je er nu direct massa mee wint is volgens mij moeilijk om echt te beoordelen. Als je voeding perfect in orde is win je ook massa. Als je dan echt op een plateau komt kan het helpen. Maar is volgens mij dan ook wel persoonlijk.

1 manier waar het product mee kan helpen voor extra massa is dat je mss door de superpomp extra motivatie krijgt en net dat tikkeltje harder gaat trainen dan anders. Verder vind ik het ook zeer motiverend om de spieren voller dan ooit te zien. Train nu 5 keer per week en vind het zalig. :D

Het gaat er mij ook niet om wetenschappelijk aan te tonen dat het bijdraagt aan massa. Wanneer ik na een maand gebruik gains heb gemaakt, de pomps en toename van kracht aanhouden durf ik het statement wel aan dat agmatine bijdraagt aan massa. Je zal met geen enkel supplement massa winnen als je voeding niet in orde is trouwens.

Tot nu toe valt mij de toename in kracht mij zo mogelijk meer op dan de pomps (die inderdaad zalig zijn :D). Merk jij dat ook?

Voor mij wel in elk geval, maar meer indirect. Mijn spieren herstellen veel sneller nu ik Agmatine gebruik waardoor ik vaker kan trainen.
Nog geen twaalf uur geleden heb ik een van mijn zwaarste trainingen ooit gehad en heb nu al geen spierpijn meer. :eek: Nou gebruik ik wel meerdere supplementen maar zo snel is dat nog nooit gegaan. Top!
spierpijn komt nog wel.. ik gebruik het ook maar heb nu meer spierpijn dan eerst.

Gisteren rug getraind met 4 caps Agmatine en sample zakje pre workout power. Enorme krachtboost en een waanzinnige pomp in mijn hele rug.

Heljen, probeer eens Noxipro + Agmatine :p

Je leest hier echt niks anders dan dat het je een goede "pomp" geeft.
Maar dat doet een goede pre workout toch ook,bij mij althans.

Wat is dan de meerwaarde van dit supp,vraag ik me nog steeds af?
Beetje meer pomp daar alleen koop je dit toch niet voor??

Heljen, probeer eens Noxipro + Agmatine :p

Maandag op borstdag test ik het. :D. Deze week helaas geen tijd meer om te trainen. Enkel zaterdag voormiddag. Maar wordt een late avond met een feest dus geen zin om ganse dag met een huge crash rond te lopen. :p

Ik vind Agmatine toch wel een van de mooiste producten van B&F ik denk dat ze er ook wel heel erg trots op mogen zijn! :D

Je leest hier echt niks anders dan dat het je een goede "pomp" geeft.
Maar dat doet een goede pre workout toch ook,bij mij althans.

Wat is dan de meerwaarde van dit supp,vraag ik me nog steeds af?
Beetje meer pomp daar alleen koop je dit toch niet voor??

De (monster)pomp is het eerste dat je merkt van de agmatine. Bij een PWO supplement merk ik die pomp niet, of veel minder. Ik ben het echter met je eens dat dit op zich nog geen reden is om een supplement te gebruiken. Vanaf de eerste training met agmatine merk ik echter ook een verschil in kracht, ik voel mij sterker. Dat is voor mij zeker een reden om een supplement te gebruiken. Andere effecten zoals een positieve impact op de aanmaak van groeihormoon en het bijdragen aan massa zijn op basis van een gebruikers ervaring moeilijk vast te stellen.

Ik vind Agmatine toch wel een van de mooiste producten van B&F ik denk dat ze er ook wel heel erg trots op mogen zijn! :D

Helemaal eens! :thumbs:

Ik zit nog steeds met een giga pomp in mijn biceps en gebruik het nu twee weken, maar kon het vandaag niet laten om nog 2 onschuldig uitziende pilletjes van Agmatine (:D) erbij te nemen. Dus ik kom uit op 6 per dag i.p.v. de aanbevolen 4 per dag.

Het is gewoon een probeersel maar mocht het qua spieromvang niets uitmaken of dat ik er bijwerkingen van krijg wat ik overigens niet verwacht, stop ik er direct mee en schakel dan terug naar de normale dosering (4 stuks per dag). :)

Het is totaal niet mijn ding om boven de aanbevolen dagelijks gebruik te zitten maar kon de verleiding niet weerstaan. :D

Laatst bewerkt:
ja man je word beest van 6 per dag, straks pas je niet meer deur.

Ik zit nog steeds met een giga pomp in mijn biceps en gebruik het nu twee weken, maar kon het vandaag niet laten om nog 2 onschuldig uitziende pilletjes van Agmatine (:D) erbij te nemen. Dus ik kom uit op 6 per dag i.p.v. de aanbevolen 4 per dag.

Het is gewoon een probeersel maar mocht het qua spieromvang niets uitmaken of dat ik er bijwerkingen van krijg wat ik overigens niet verwacht, stop ik er direct mee en schakel dan terug naar de normale dosering (4 stuks per dag). :)

Het is totaal niet mijn ding om boven de aanbevolen dagelijks gebruik te zitten maar kon de verleiding niet weerstaan. :D

Ben benieuwd. Zou het zelf niet durven. Zeker niet op biceps dag. Van 4 stuks sta ik dan al op uitscheuren! :eek!:

Mij doet het eigelijk erg weining, zelfde pomp, zoniet iets minder dan met citrupure. Heb 4 pillen prewo genomen.

Volgens mij zit er genoeg tijd tussen mijn maaltijd en de pillen, vandaag om 13u30 gegeten, pillen om 14u40 genomen.
Heb wel een merkbare krachttoename, maar de "huidverscheurende pomp" blijft uit.

Iemand tips? Eens 6 pillen proberen ofzo :s?

Thanks

Vandaag benen / biceps, pomp in biceps was naar 2e oefening een beetje schurend gevoel. 3e oefening gewoon lightweight gepakt en high reps om ff te testen hoever ik kon gaan, maar ader kwam niet goed doorzetten dus was minder. 2 caps pre-work gepakt.

Terug
Naar boven