MuscleMeat

Bodybuilder volgende week bij "help mijn man heeft een hobby"

beetje dom progamma waarbij ze mensen de hobby min of meer afpakken. Het had vorige keer gezien emt die man die gek was van reptielen. zat dag en nacht bij die beesten te kijken en liet zijn gezin links liggen. oke dan snap ik het wel...maar het zou belachelijk zijn als die bodybuilder bijv. maar 3 keer per week mag gaan trainen van john williams.
Als ik die halve gare voor me deur zou krijgen zou ik hem opeten voor meer eiwitten. Vervelend ventje is t.

ik zit voor de tv donderdag :D

beetje dom progamma waarbij ze mensen de hobby min of meer afpakken. Het had vorige keer gezien emt die man die gek was van reptielen. zat dag en nacht bij die beesten te kijken en liet zijn gezin links liggen. oke dan snap ik het wel...maar het zou belachelijk zijn als die bodybuilder bijv. maar 3 keer per week mag gaan trainen van john williams.

Nou zo raar is het niet hoor...tis juist raar om binnen een relatie alle tijd die je vrij hebt aan jezelf te besteden ipv ook tijd te besteden aan je vrouw.
Net zoals een vrouw niet kan eisen van haar man dat hij met al zijn hobbies nokt, zo kunnen wij niet verwachten dat we alleen aan onze sport mogen denken en de rest verwaarlozen.
Tis niet of of maar en in een relatie. Tja als je dat niet kan hebben, is het kiezen of delen....

Iedereen moet per dag een uurtje wat voor zichzelf kunnen doen (om te trainen in dit geval) anders zijn er gewoon slechte afspraken gemaakt in je relatie.

Ok je voedingspatroon komt er nog bij, maar dat zou je wel met je gezin kunnen combineren.

Iedereen moet per dag een uurtje wat voor zichzelf kunnen doen (om te trainen in dit geval) anders zijn er gewoon slechte afspraken gemaakt in je relatie.

Ok je voedingspatroon komt er nog bij, maar dat zou je wel met je gezin kunnen combineren.

Misschien is zij het wel zat om hem elke dag te injecteren

Er zijn genoeg situaties (bv gezinnen met kinderen) waar je blij mag zijn met een uurtje of 3per week voor elkaar en als je dan 3 uur gaat trainen komt je vrouw te kort period..Bedoel vaak genoeg gaat het goed, maar zo ook met die reptielen hij had 96 van die beesten en was er dag in dag uit mee bezig, het hele huis stond ermee vol.
ALs die bber zo is van hij leest, ziet, ademt, doet bb. 24/7 ...Schat kan je ff eten halen in de winkel ----> ja zo ff wat aflezen ---> 2 uur ltr nog niks gehaald. Elke keer maar weer....tja dan kan ik begrijpen dat je vrouw zegt minderen....

Wat voorn hobby heeft ie dan, verzameld ie trainingsgear ?

Volgens mij heeft hij zichzelf zojuist bekend gemaakt in de sectie wedstrijdvoorbereiding.

heb mee gedaan aan een tv uitzending over extreme hobby's
men wilde mij duidelijk maken dat met iets minder en een normaler dieet of eet schema ik ook vooruitgang kon boeken
mijn coach Jan de Weerd heeft er ook aan meegewerkt
hij was niet overal van op de hoogte maar heeft een ander aannemelijker dieet voor mij gemaakt en tot mijn verbazing werkte het goed
ik at meestal rijst wat voor mijn partner nogal wat werk inhield,ben nu brood gaan eten
wat betekend dat er minder werk voor anderen inzit en ik mee kan eten met het gezin
dat is al een hele winst geweest
heb niet echt een doel waar ik naar toe wil ga volgend seizoen pas weer een wedstrijd doen
wil alleen maar aangeven dat ik dacht goed bezig te zijn met mijn trainingen en voedingen,maar dat het ook makkelijker kan door invloeden van goede begeleiders en niet alles in het extreme hoeft te zijn al is deze sport best extreem vooral voor de wedstrijd atleten
er staan in het het boek van Jan de Weerd goede en duidelijke adviesen en schema's zowel voor atleten en leken
kortom verandering van spijs doet eten!!!!!
het komt hier op neer voor mij dat ik te extreem met het eten bezig was terwijl het heel makkelijk kan zijn zonder in te moeten leveren op mijn fysiek zelfs vooruigang heb geboekt

http://forum.dutchbodybuilding.com/f167/zelfgemaakt-wedstrijd-dieet-163600/index4.html

iemand openemen? belgie zal het wel niet uitzenden :D

Er zijn genoeg situaties (bv gezinnen met kinderen) waar je blij mag zijn met een uurtje of 3per week voor elkaar en als je dan 3 uur gaat trainen komt je vrouw te kort period..Bedoel vaak genoeg gaat het goed, maar zo ook met die reptielen hij had 96 van die beesten en was er dag in dag uit mee bezig, het hele huis stond ermee vol.
ALs die bber zo is van hij leest, ziet, ademt, doet bb. 24/7 ...Schat kan je ff eten halen in de winkel ----> ja zo ff wat aflezen ---> 2 uur ltr nog niks gehaald. Elke keer maar weer....tja dan kan ik begrijpen dat je vrouw zegt minderen....

Ik vind het echt onzin. een week telt 168 uur, waarvan je er zo'n 60 slaapt en 38 werkt. blijven er 70 uur over. als je 5 keer per week 2 uur traint heb je nog gewoon 60 uur om aan je gezin te besteden. dat je veel moet eten kan nooit het gezin in de weg staan, met kerst doet men niks anders.

Hoop maar wel dat het echt een beest is en niet een of andere ecto die net begonnen is en heel 'dedicated' gaat lopen doen.

ga zeker kijken donderdag.

Je weet nu al dat er een stereotype wordt neergezet.
Een domme spierbundel die geholpen moet worden.
Anders scoort het programma niet.

Terug
Naar boven