Fitness Seller

Bodybuilder volgende week bij "help mijn man heeft een hobby"

hier zijn profiel btw:

,

de genen heeft hij och niet mee, zo dedicated vreten (en kuren neem ik aan) en een gemiddelde militarfysiek. Nuja ieder zen ding.

Ze hebben hem tijdenss de uitzending geloof ik getest en was naturel bevonden.
Hij heeft een goed fysiek.

Hij moet wel meer tijd met zijn vrouw en dochter gaan doorbrengen en het gewoon wat slimmer aanpakken allemaal. Je kunt toch niet als een wereldvreemde mongol alleen maar liggen benchpressen de hele dag?

Uit de bloedtest bleek dat hij zwaar overbelast was en nauwelijks recovery-vermogen meer over had. Dan ben je jezelf aan het slopen, wat schiet je daar mee op?

Maar het ontbreekt hem niet aan drive/toewijding.

Zijn vrouw moet stoppen met roken en ook iets aan sport gaan doen om een goed voorbeeld te zijn.

Hij moet wel meer tijd met zijn vrouw en dochter gaan doorbrengen en het gewoon wat slimmer aanpakken allemaal. Je kunt toch niet als een wereldvreemde mongol alleen maar liggen benchpressen de hele dag?

Uit de bloedtest bleek dat hij zwaar overbelast was en nauwelijks recovery-vermogen meer over had. Dan ben je jezelf aan het slopen, wat schiet je daar mee op?

Maar het ontbreekt hem niet aan drive/toewijding.

Zijn vrouw moet stoppen met roken en ook iets aan sport gaan doen om een goed voorbeeld te zijn.

Volgensmij deed zijn vrouw sterkste man/vrouw wedstrijden.

Ze hebben hem tijdenss de uitzending geloof ik getest en was naturel bevonden.
Hij heeft een goed fysiek.

bron? Dit kwam niet in de aflevering zelf aan bod.

En die gast is echt huge, weet niet hoe je kunt denken datie klein is... Als ie zijn vet% even opkrikt naar 15% (:trollface:) dan zou hij in kleertjes er echt superbuff uitzien.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven