Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
omfg, nee jullie zijn beesten!?
(nee ik ook niet, maar ik doe ook niet net alsof)

Als je 38 uur per week werkt tel dan zeker een uur bij voor verplaatsing, beetje langer blijven op het werk enz.Ik vind het echt onzin. een week telt 168 uur, waarvan je er zo'n 60 slaapt en 38 werkt. blijven er 70 uur over. als je 5 keer per week 2 uur traint heb je nog gewoon 60 uur om aan je gezin te besteden. dat je veel moet eten kan nooit het gezin in de weg staan, met kerst doet men niks anders.
Als je 38 uur per week werkt tel dan zeker een uur bij voor verplaatsing, beetje langer blijven op het werk enz.
Eten neemt ook een hele tijd in beslag. Hygiene enz...
Dus maak je sommetje maar opnieuw.
Als je 38 uur per week werkt tel dan zeker een uur bij voor verplaatsing, beetje langer blijven op het werk enz.
Eten neemt ook een hele tijd in beslag. Hygiene enz...
Dus maak je sommetje maar opnieuw.

In het voorstukje zei die kerel wel iets doms. Zegt zijn vrouw: Ik wil dat je minder sport, maar meer met je gezin doorbrengt. Zegt hij: Minder van het goede dus, en meer van het slechte![]()
het is jammer dat je alleen het kleine stukje ziet
bedoel minder sporten is minder gezond
en er word ook gesproken over eten en dieten
men wil graag dat ik meer mee eet met mijn gezin
"gewoon"eten zeg maar aangezien ik al 2,5 jaar aan het dieten ben waar mijn vrouwtje een beetje flauw van was om elke dag maar weer 2 a 3 uur in de keuken te gaan staan om voor mij te zorgen
dit is een uitspraak uit een heel gesprek bro
kijk a.s donderdag dan zal het misschien wat duidelijker voor je zijn
??haha laat je je chick dat gewoon doen voor je. Vind je het logisch dat ze er een beetje klaar mee is. En btw 2 tot 3 uur per dag bezig zijn met eten maken? Gaat het niet??
hey Volluk,
er is veel gezegd over wat er word getoond tijdens het programma
wilm graag en ding heel duidelijk stellen;zonder mijn vrouwtje was het allemaal niet mogelijk geweest om dit te doen zij regelde al mijn voeding voorbereidingen op andere gyms en alles wat er dan nog bij komt
inderdaad er gaat veel tijd in zitten om het allemaal te bereiken
ik had en heb nog steeds een doel voor ogen die ga ik zeker halen met hulp van veel mensen
het liep echt uit de hand bij mij
mijn gezin hoort op de eerste plaats te komen en dat zag ik af en toe niet
mijn vrouwtje heeft het meerder keren aan gegeven dat het anders moest
zij koos voor deze benadering ze had ook weg kunnen gaan maar dat heeft ze gelukkig niet gedaan
ik werk ook in de weekenden en als je dan 7 dgn per week traint zie je het gezin niet echt vaak
noem het zoals jezelf wil maar mijn vrouwtje ben ik er dankbaar voor dat ze mij nog steeds steunt in het alles maar nu op een wat rustiger manier,en ik moet bekennen en herkennen dat het ook werkt
men heeft echt veel moeite moeten doen om dat te kunnen bereiken
en als jullie mijn vrouwtje en kindje zien begrijpen jullie mij vast wel
ik weet niet hoe ze mij zullen neerzetten a.s donderdag maar dar maak ik mij ook niet zo druk om
wat ik wel jammer vind dat je wbij echt freaks word neergezet zet mijn kind niet voor de tv en ga dan trainen
hoop dat jullie veel kijk plezier zullen hebben en laat je reactie zien op dit forum
ik blijf trainen word nl kampioen en jullie zullen zeker meer van mij horen en mijn gezinnetje
gr.Henry
Alles goed man?
Goed dat je nog steeds doelen hebt, NL kampioen bij YBF of?
Trainen en relatie is gewoon lastig zeker als het extreme ook nog in je karakter zit. Bij mij heeft mijn levensstijl ook bijgedragen aan de breuk met mijn vriendin. Jij hebt ook kinderen ik vind het goed dat je daar voor vecht!
Ik hoop dat je je doelen zult bereiken en ik ga zeker even kijken.
Groeten Gijs.
haha laat je je chick dat gewoon doen voor je. Vind je het logisch dat ze er een beetje klaar mee is. En btw 2 tot 3 uur per dag bezig zijn met eten maken? Gaat het niet??