MuscleMeat

Bodybuilder volgende week bij "help mijn man heeft een hobby"

Waarom eet hij zo clean hele jaar door? Hij kan toch ook shakes pakken ipv zn vrouw laten koken? En BTW zoveel trainen heeft zn lichaam niet eens de kans goed te herstellen lijkt me.

Waarom eet hij zo clean hele jaar door? Hij kan toch ook shakes pakken ipv zn vrouw laten koken? En BTW zoveel trainen heeft zn lichaam niet eens de kans goed te herstellen lijkt me.

waarom stel je dit soort vragen hier? hoe moeten wij het weten? vraag het hem en je hebt je antwoorden pik

Ik denk dat hij zo clean eet, omdat hij zo ontzettend gedisciplineerd is, en er via deze weg het beste uit haalt wat erin zit. Jij bent van mening dat hij de hele dag shakes moet drinken i.p.v. clean eten? Je zou je wat in moeten lezen over voeding dunkt mij. Zou zijn trainingsschema ook wel eens willen zien, als hij daadwerkelijk elke dag van de week traint vraagt hij vroeg of laat om blessures als je het mij vraagt..

Laatst bewerkt:
Karma krijgde dan, verdomme!

haha zeker dat hij nooit in zijn homegym traint, 1 barbell-stang en een smith-machine haha

Zoals al eerder gezegd: van dood gaan is er zwaar over, iddem voor het eten weggooien.
Goeie armen wel.

Een jaar geleden zat hij ook nog op dit forum. energypop was zijn naam volgens mij..

Jup, was zo.

Wel grappig dat zijn nieuwe voedingsschema aan de koelkast hing.

Genaamd: Het ultieme sixpackdieet voor de fanatieke fitnesser :). (Of iets in die richting, ik moest lachen)

damn, denk dat we morgen weer een hoop uit te leggen hebben in de familie...

beetje jammer dit programma

Inderdaad :roflol:
Wat mooie quotes van ons paps:

"Als jij hetzelfde zou eten als wat ik eet zou je er net zo uitzien als je nu doet" (ons paps krijgt meer cals binnen dan ik door hele dag brood te vreten)

over de bulk
"het is echt niet mooi, door al die shakes krijg je zo'n dikke kop en je ziet er zo opgeblazen uit" (kijk ik naar wat hij drinkt bij middageten, bevat ook al meer cals dan mn shake, en zijn bf ligt ook ver boven de 12% van mij in de bulk)

Zo kan ik eigenlijk eeuwig doorgaan...

ik werd vandaag ook idd geconfronteerd met onzin door dat focking programma.....

Finnie staat achter de balie van een gezondheidscentrum.
Zo gezond ziet ze er niet uit...

Terug
Naar boven