Fitness Seller

Bodybuilder volgende week bij "help mijn man heeft een hobby"

Finnie staat achter de balie van een gezondheidscentrum.
Zo gezond ziet ze er niet uit...

Nou ik kon me er ook druk om maken. Ik wil die gozer z'n vrouwtje niet belachelijk maken ofzo, maar komop, als je je vent wilt opdringen anders te gaan eten, dan moet je er zelf ook goed uitzien. Dan kan je het nog enigszins hard maken dat minder streng voor jezelf zijn z'n vruchten afwerpt. Maar ja, als je dan een dikke reet hebt en voor de camera nog even doodleuk een sigaretje opsteekt, dan denk ik kom op!!

Maar goed, om aromaloos te eten buiten je wedstrijdvoorbereiding om is wel een beetje teveel van het goede denk ik.

Nou ik kon me er ook druk om maken. Ik wil die gozer z'n vrouwtje niet belachelijk maken ofzo, maar komop, als je je vent wilt opdringen anders te gaan eten, dan moet je er zelf ook goed uitzien. Dan kan je het nog enigszins hard maken dat minder streng voor jezelf zijn z'n vruchten afwerpt. Maar ja, als je dan een dikke reet hebt en voor de camera nog even doodleuk een sigaretje opsteekt, dan denk ik kom op!!

Maar goed, om aromaloos te eten buiten je wedstrijdvoorbereiding om is wel een beetje teveel van het goede denk ik.
Tis ook wel ironisch dat ze bij een healthcenter werkt :o

Ik denk dat ik een spandoek meeneem naar de flexcup met de tekst:

"Killy, ik had je groter verwacht :trollface:"

leave killy alone, hij is pas bezig met bb, als die aan de roids zit word die zo een tank no doubts

Ik wil niet negatief overkomen maar heb zojuist vid bekeken, 5 uur per dag trainen, zoveel strict voedsel per dag, dus ik dacht ''moet wel een beest fysiek hebben'' maar wat zie ik, een normaal fysiek imo.. ik zou daar echt niet strict voor eten ( no offence).
Zie ook dat hij op DBB zit, als ik jouw was zou ik toch aas gebruiken want het gaat nergens over.

Ik wil niet negatief overkomen maar heb zojuist vid bekeken, 5 uur per dag trainen, zoveel strict voedsel per dag, dus ik dacht ''moet wel een beest fysiek hebben'' maar wat zie ik, een normaal fysiek imo.. ik zou daar echt niet strict voor eten ( no offence).
Zie ook dat hij op DBB zit, als ik jouw was zou ik toch aas gebruiken want het gaat nergens over.

lol???

als je hem tegenkomt irl dan schrik je je kapot man op tv lijk je altijd kleiner die kerel is huge hoor en hij traint nog niet zolang tuurlijk zit hij aan de aas

en hij kreeg overingens een body & jones van 2000 euro een sicke smith machine

Hahahaha dit is een grap toch? troll?
Kerel is huge man

post een foto waar die huge is dan , vid zag die er niet huge uit

ndasrr.jpg

Niet gewoon een 'normaal' fysiek, ook niet super groot maar volgens mij is ie ook redelijk lang.
Hij zei btw niet 5u per dag trainen, maar 5u per dag er mee bezig zijn, voedsel bereiden/trainen

Laatst bewerkt:

wie is hij dan op DBB?

Terug
Naar boven