XXL Nutrition

Bodybuilders : Ik barst uit mijn voegen

ray007

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
Lengte
1m98
Massa
135kg
Vetpercentage
14%
Volgende week donderdag 25 mei op Talpa om 23.15 uur

Bodybuilders: Ik barst uit mijn voegen
Gregg Valentino, de man met de grootste biceps ter wereld, vertelt openhartig over zijn steroïdengebruik. Ooit klapte zijn linker bovenarm letterlijk uit elkaar

Ik vind valentino totaal geen bodybuilder met zijn synthol armen ...
het is en blijft een FREAK

Mijn benieuwen wat er gezegd word dus ga wel kijken :D

Laatst bewerkt:
Zijn al een paar topic's over volgens mij:D Ik ben te lui om 't op te zoeken. Misschien dat ik 't opneem maar hij is 't eigenlijk niet waard.

Talpa, die zender kan ik niet bekijken:cool:

ohh man.. die kerel is echt een schande voor de sport ! :(

Al het positieve dat Arnie had opgebouwd voor het BB-ing image haalt hij helemaal beneden.

mong**l

Gregg zijn armen zijn toch volledig natural ??? hij heeft gewoon aanleg voor dikke armen stelletje jaloerse secreten!!!!!!!!!!!!

:D :D :D :D
:roflol:
@ Gregg zijn armen: :kots:

Gregg Valentino schrijft elke maand een hele vermakelijke en populaire column in de Muscular Development, tevens is hij co-auteur van the science of bb samen met Carlon Colcker.

In zijn uitlatingen schrijft hij ook dat hij zichzelf niet al te serieus neemt, maar deze man loopt al jaren mee vanaf Haney's era. Hij is gym owner, wedstrijd promoter en een hele grote aas dealer geweest.

BB in hart en nieren, (al vind hij zelf van niet) trust me...

Frenkpie zei:
ohh man.. die kerel is echt een schande voor de sport ! :(

Al het positieve dat Arnie had opgebouwd voor het BB-ing image haalt hij helemaal beneden.

mong**l
zullen we hem stiekem opwachten en zn armpjes leksteken met een pennenmes?:D

Dat filmpje circuleert al een tijdje op internet en is hier ook al eens gepost. Hoe gestoord hij ook mag zijn en hoe walgelijk zijn armen ook moge zijn, hij komt best sympathiek over in het filmpje.

Hij doet het alleen wel net voorkomen in dat filmpje alsof ie die mega abcessen in z'n armen heb gekregen door steroiden, dat is dan weer een beetje jammer.

Door figuren zoals hem krijg je die leuke vooroordelen; "Als je erin prikt, loopt ie leeg"

ik zeg al lang niet meer dat ik aan BB-ing doe.. :) ik noem het maar fitness en hooguit bij SOMMIGE mensen af en toe intensieve krachttraining. Maar gasten zoals hij zorgen ervoor dat ik het woordje bodybuilding zoveel mogelijk vermijd en gewoon ontken als "normale" mensen dat aan mij vragen.

Die vent moeten ze letterlijk en figuurlijk lek steken

Terug
Naar boven