AndroidHealthClinic

Bodybuilders in voorbereiding?

REUS

Pro Bodybuilder
Pro BB
10 media-items
Waardering
158
Zijn er mensen die in voorbereiding zijn voor een wedstrijd binnenkort?
Ben benieuwd naar de vooruitgang etc.

Yep, ben in voorbereiding voor
13 Mei Shawn ray`s Colorado
26-27 mei LA
3 juni Toronto
en natuurlijk
8 oktober in Breda

Mascha, we gaan je natuurlijk wel volgen he, je moet daar wel ff knallen!!! ;)

REUS zei:
Zijn er mensen die in voorbereiding zijn voor een wedstrijd binnenkort?
Ben benieuwd naar de vooruitgang etc.

Lees eens de topics in deze sectie, genoeg mensen die op dit moment een log bijhouden. Ook vind je meer logs in post je dagboek/logboek.

confiance zei:
Mascha, we gaan je natuurlijk wel volgen he, je moet daar wel ff knallen!!! ;)

Ga zeker mijn best doen. Ik had nu eigenlijk in Amerika moeten zitten voor een wedstrijd in San Francisco maar helaas door een dubbele longontsteking moest ik die laten varen :-((
Als ik in Mei die maaand in Amerika ben ga ik met de figure top oefenen zodat alles er nog beter uitkomt te zien onstage.
Want daar wil ik toppen maar natuurlijk ook in Nederland op de Grand Prix

veel succes mascha en hopelijk word je nu eindelijk geplaatst op een plaats dat je verdient.

desiree in voorbereiding

23 april a.s. doe ik mee aan de pre selectie op de NK voor de europese kampioenschappen eind mei in italie. Dus de cardiodagen zijn weer gestart.

ik ben in voorbereiding op de Nederlandse kampioenschappen natural bodybuilding op 3 dec. ( zondag ) in het kennemer theater te beverwijk.

Ik zal uitkomen in de juniorenklasse en dan 17 jaar zijn.

groetjes!

mass_builder zei:
ik ben in voorbereiding op de Nederlandse kampioenschappen natural bodybuilding op 3 dec. ( zondag ) in het kennemer theater te beverwijk.

Ik zal uitkomen in de juniorenklasse en dan 17 jaar zijn.

groetjes!

Zit je nu al op dieet??

bedoel je met dieet een voedingsschemaof het afvallen in vet?

Zondag 21 mei 2006
ARTEMIS CUP (Open C wedstrijd)

Locatie Theater Het Voorhuis
Beursstraat 1 Emmeloord

Ik ga volgende week met mijn dieet beginnen. Ik heb er alweer helemaal zin in!!! En verder pak ik net als Massbuilder en Ryu de wedstrijd op 3 december NK 2006
natural.

Laatst bewerkt:
MyOwN zei:
Zondag 21 mei 2006
ARTEMIS CUP (Open C wedstrijd)

Locatie Theater Het Voorhuis
Beursstraat 1 Emmeloord

Ik ga volgende week met mijn dieet beginnen. Ik heb er alweer helemaal zin in!!! En verder pak ik net als Massbuilder en Ryu de wedstrijd op 3 december NK 2006
naturel.

Wat waren je stats vorig jaar op de wedstrijd, en wat zijn ze nu op dit moment?

Uh tja , ik denk dat ik pas maand van te voren besluit of ik ga meedoen.

Maar de planning is YBF op 3 december bij de junioren. Verder hoop ik op curacao nog wat wedstrijden mee te draaien.

Maar ik denk dat ik het minst serieus hier ben , ik geniet er meer van :D

Leuk al die wedstrijden.

Misschien moeten we maar eens een keer wat organiseren om met wat DBB'ers naar andere DBB'ers bij wedstrijden te gaan kijken.

Ben in voorbereiding voor de Eemsmond Cup bij de Junioren! Gaat die goed ook het NK en de Panatta Cup!

Sportfood.nl zei:
Leuk al die wedstrijden.

Misschien moeten we maar eens een keer wat organiseren om met wat DBB'ers naar andere DBB'ers bij wedstrijden te gaan kijken.

dat lijkt me hartstikke gaaf! gezellig met zn allen forumgenoten aanmoedigen, heerlijk ( en aangemoedigd worden natuurlijk, hoop dan ook dat er veel zullen kijken op 3 december:p )

M@rsel zei:
Wat waren je stats vorig jaar op de wedstrijd, en wat zijn ze nu op dit moment?

Ehm even zien: 74 kg, 3%, 1.84 cm. En nu ik heb me voor genomen om me niet te wegen alleen op de dag van de wedstrijd.

Dit ben ik nu:

132719366.jpg

132719365.jpg

Terug
Naar boven