Fitness Seller

Bodybuilders in voorbereiding?

RobertHosper zei:
ik heb al advertenties zien hangen bij me gym Biggie!!!ik kom zeker kijken:D wou dat ik al ver genoeg was drvoor..mahja...nog maar ff goed cutten:o

ik kom zeker kijken ouwe;)

ey man waar ga jij kijken ??? van onze gym doet er 1tje in zeeland mee , 2 aan de eemsmond cup en mochten ze het allen goed doen dan staan ze alle 3 op de holland , dus k denk dat het de holland wordt waar k ga kijken, is nog vrij dichtbij ook ;)

mass_builder zei:
p.s. ik heb door al dat gebulk nu heel vaak heel snel honger en ook heel veel honger.

kent iemand dit?

daardoor zal dat nog wel wat worden in de cut...
Als je met niet te grote stappen gaat zakken in kcal valt het wel mee en went je lichaam vrij vlug. Om het te ondervangen straks kun je ook iedere 2 uur wat eten, scheelt een hoop honger.

Dani zei:
Als je met niet te grote stappen gaat zakken in kcal valt het wel mee en went je lichaam vrij vlug. Om het te ondervangen straks kun je ook iedere 2 uur wat eten, scheelt een hoop honger.

Wordt wel iets minder hoor, maar honger ga je toch wel krijgen!:D

ikzelf ben niet in voorbereiding maar heb wel gastoptredens in Delfzijl....panatta cup....WABBA..

yup na 15JAAR komt ik terug op podium bij de wabba op 13 mei in brussel 1/2finale benelux nog 5 weken te gaan

Terug
Naar boven