AndroidHealthClinic

Bodybuilders in voorbereiding?

nou ik vind je dr in ieder geval heel goed uitzien

Ryu niet zeiken je komt maar terug en doet gewoon mee!!! Weet zeker dat niemand om jou heen kan bij de YBF!

Mr. B.I.G. zei:
Ryu niet zeiken je komt maar terug en doet gewoon mee!!! Weet zeker dat niemand om jou heen kan bij de YBF!

Thanks biggy! Doet mij goed omdat te horen ! En vooral van Mr BIG himself :thumbs:

@ MyOwn, ziet er heel netjes uit! 3% is niet niks, poehee :D

Mr. B.I.G. zei:
Ben in voorbereiding voor de Eemsmond Cup bij de Junioren! Gaat die goed ook het NK en de Panatta Cup!
ik heb al advertenties zien hangen bij me gym Biggie!!!ik kom zeker kijken:D wou dat ik al ver genoeg was drvoor..mahja...nog maar ff goed cutten:o

ik kom zeker kijken ouwe;)

RobertHosper zei:
ik heb al advertenties zien hangen bij me gym Biggie!!!ik kom zeker kijken:D wou dat ik al ver genoeg was drvoor..mahja...nog maar ff goed cutten:o

ik kom zeker kijken ouwe;)

OK bro daar hou ik je aan! Welke wedstrijden kom je kijken man? TOF!!!

• Topic Starter Topic Starter
Je ziet er goed uit maar het lijkt me stug dat je vetpecentage 3 % is op deze foto's.
Wanneer je 3 % bent dan ben je echt helemaal shredded!
Maar nogmaals je bent flink droog!
Succes verder.

;)
REUS zei:
Je ziet er goed uit maar het lijkt me stug dat je vetpecentage 3 % is op deze foto's.
Wanneer je 3 % bent dan ben je echt helemaal shredded!
Maar nogmaals je bent flink droog!
Succes verder.

Ehm nee op deze foto spreek ik ook zeker niet over 3%.....Het was een reactie op: M@rsel
Wat waren je stats vorig jaar op de wedstrijd, en wat zijn ze nu op dit moment?

En dat was mijn stats vorig jaar.....Ik zal nu zitten op een procentje van 11% denk ik....

OK, mijn fout, HA HA
Ziet er goed uit, plaats eens wat wedstrijdfoto's!

Wijde rug maar waar zijn je schouders??

@Mass Builder: bedoelde of je al bezig was met droog trainen, dus je vetpercentage naar beneden te schoppen? Lijkt me namelijk al erg vroeg. Ik heb van juni tot begin januari flink in de bulk gezeten en veel massa gebouwd. Vanaf januari ben ik met echt dieten begonnen, de 'cut' dus. Dat was zo 15 weken voor de wedstrijd en dat is best lang. Maar je zal daar wel nog niet mee bezig zijn.

Goede rug zeg, wel zijn je schouders een aandachtspunt.
Ziet er netjes uit.

REUS zei:
Goede rug zeg, wel zijn je schouders een aandachtspunt.
Ziet er netjes uit.

Ja klopt, shouders lopen achter. Maar daar word hard aan gewerkt!!!!!Ik wil de schouders van Ryu!!!!!Give me!!!!!:P

Aimee zei:
Wijde rug maar waar zijn je schouders??

@Mass Builder: bedoelde of je al bezig was met droog trainen, dus je vetpercentage naar beneden te schoppen? Lijkt me namelijk al erg vroeg. Ik heb van juni tot begin januari flink in de bulk gezeten en veel massa gebouwd. Vanaf januari ben ik met echt dieten begonnen, de 'cut' dus. Dat was zo 15 weken voor de wedstrijd en dat is best lang. Maar je zal daar wel nog niet mee bezig zijn.

oke aimee! ik ben daar inderdaad nog niet drastisch mee bezig, maar aangezien mijn bf echt te hoog is is het eigenlijk mijn bedoeling om heel geleidelijk het hele jaar door wat harder te worden, wat betekend dat ik nu meer op mijn vetinname ben begonnen te letten dan dat ik eerst deed en begin met wat cardio

p.s. ik heb door al dat gebulk nu heel vaak heel snel honger en ook heel veel honger.

kent iemand dit?

daardoor zal dat nog wel wat worden in de cut...

Terug
Naar boven