mass_builder
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mass_builder zei:

Mr. B.I.G. zei:Ryu niet zeiken je komt maar terug en doet gewoon mee!!! Weet zeker dat niemand om jou heen kan bij de YBF!
ik heb al advertenties zien hangen bij me gym Biggie!!!ik kom zeker kijkenMr. B.I.G. zei:Ben in voorbereiding voor de Eemsmond Cup bij de Junioren! Gaat die goed ook het NK en de Panatta Cup!
wou dat ik al ver genoeg was drvoor..mahja...nog maar ff goed cutten

RobertHosper zei:ik heb al advertenties zien hangen bij me gym Biggie!!!ik kom zeker kijkenwou dat ik al ver genoeg was drvoor..mahja...nog maar ff goed cutten
ik kom zeker kijken ouwe![]()
REUS zei:Je ziet er goed uit maar het lijkt me stug dat je vetpecentage 3 % is op deze foto's.
Wanneer je 3 % bent dan ben je echt helemaal shredded!
Maar nogmaals je bent flink droog!
Succes verder.
REUS zei:OK, mijn fout, HA HA
Ziet er goed uit, plaats eens wat wedstrijdfoto's!

REUS zei:Goede rug zeg, wel zijn je schouders een aandachtspunt.
Ziet er netjes uit.

Aimee zei:Wijde rug maar waar zijn je schouders??
@Mass Builder: bedoelde of je al bezig was met droog trainen, dus je vetpercentage naar beneden te schoppen? Lijkt me namelijk al erg vroeg. Ik heb van juni tot begin januari flink in de bulk gezeten en veel massa gebouwd. Vanaf januari ben ik met echt dieten begonnen, de 'cut' dus. Dat was zo 15 weken voor de wedstrijd en dat is best lang. Maar je zal daar wel nog niet mee bezig zijn.
MyOwN zei:Ja klopt, shouders lopen achter. Maar daar word hard aan gewerkt!!!!!Ik wil de schouders van Ryu!!!!!Give me!!!!!![]()