MuscleMeat

Bodybuilders zijn dom?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Victor Armada

Novice
Waardering
0
Hallo beste mensen,

Ik hoorde een interview op de radio over een Noors onderzoek waaruit ze hadden onderzocht dat de meeste vechtsporters en krachtsporters minder hoge opleidingen en minder betere banen hadden dan het landelijk gemiddelde.
Vooral bodybuilders die steroiden gebruikten scoorden laag. De meeste kwamen niet verder dan mbo niveau (wat velen al niet haalden) en de banen waren vooral magazijnwerkzaamheden en loodsmedewerken.
Dus vooral geen werk met het hoofdje.

Ik denk dat dit wel klopt, de meeste die ik ken werken niet, of ze doen lager ongeschoold werk.de meeste hebben nauwelijks een opleiding gedaan.
Hoe komt dit eigenlijk?

Hallo beste mensen,

Ik hoorde een interview op de radio over een Noors onderzoek waaruit ze hadden onderzocht dat de meeste vechtsporters en krachtsporters minder hoge opleidingen en minder betere banen hadden dan het landelijk gemiddelde.
Vooral bodybuilders die steroiden gebruikten scoorden laag. De meeste kwamen niet verder dan mbo niveau (wat velen al niet haalden) en de banen waren vooral magazijnwerkzaamheden en loodsmedewerken.

Ik denk dat dit wel klopt, de meeste die ik ken werken niet, of ze doen lager ongeschoold werk.de meeste hebben nauwelijks een opleiding gedaan.
Hoe komt dit eigenlijk?

Maak je hier speciaal een account voor aan?? Ik doe zelf momenteel HBO - Rechten en ben van plan er een masteropleiding aan te plakken.

Nu je zo een topic opent, ben ik er verrekte benieuwd naar wat voor opleiding je zelf genoten hebt..

Is natuurlijk gewoon onzin dat je gelijk dom bent als je laag opgeleid bent, maar sommige mensen zitten 20 jaar lang op school en sommige stoppen al hun energie in bodybuilding.

ik snap t niet..

Wat hebben opleidingen met slim of dom zijn te maken? 37j en nog zo'n gedachten hebben...

Het is zo alleen op andere fora. Niet op DBB!

• Topic Starter Topic Starter
Ik zeg dit allemaal, het is een Noors onderzoek, ze hebben een grote groep bodybuilders geinterviewd en daaruit bleek dat het merendeel lager ongeschoold werk deden. Dit is dus een vaststaand feit.
Als ik eerlijk moet zijn en ik kijk naar mijn omgeving ken ik genoeg BB die ook in zo'n situatie zitten. Het is kennelijk een feit dat ze meer spieren dan hersens hebben.
Wie kan zich hierin vinden?

Ik zelf heb HBO+WO gedaan voor alle duidelijkheid en ik ben zelf ook een fanatieke BB.

Ik zeg dit allemaal, het is een Noors onderzoek, ze hebben een grote groep bodybuilders geinterviewd en daaruit bleek dat het merendeel lager ongeschoold werk deden. Dit is dus een vaststaand feit.
Als ik eerlijk moet zijn en ik kijk naar mijn omgeving ken ik genoeg BB die ook in zo'n situatie zitten. Het is kennelijk een feit dat ze meer spieren dan hersens hebben.
Wie kan zich hierin vinden?

Ik zelf heb HBO+WO gedaan voor alle duidelijkheid en ik ben zelf ook een fanatieke BB.

Een andere feit is dat jij zeer zeker geen HBO+WO hebt gedaan. Je weet niet eens dat "Ikzelf" één woord is en het daarom niet uit elkaar hoort geschreven te worden :P

Logisch dat ze meer spier dan hersens hebben, stel je heb 100kg spier, dat kan, maar 101kg hersens no way. Ik heb iig bewezen dat ik niet dom ben :)

Waarom zijn die hoog geschoolde gasten toch altijd van die nerd types?
Slaat helemaal nergens op.
Jij gaat hier geen vrienden maken met zo'n 1e topic.

Snap je niet dat men zelf voor dat leven kiest?

Seggen dat bodybielders laachgeschoolt en dom zein, en dat op een bb-vorum, goe besig :rolleyes:
Je mach niet iedereen over de selfde kam scheeren, goede eerste post victor

"laachgeschoolt" is dat een nieuw soort aap?

Anyway, het zijn vaak van onderzoeken die bol staan van de clichés en waarin voortdurend open deuren worden ingetrapt.

do not feed the troll.....

I repeat: do not feed the troll.....

Hallo beste mensen,

Hoe komt dit eigenlijk?
Ten eerste toon je hier zelf dat je niet het onderscheid kan maken tussen opleiding/werk en IQ. Er zijn genoeg mensen die slim zijn en toch liever met hun handen werken. De slimste mens ter wereld op dit moment heeft als bouwvakker en aan de toog gewerkt, oh en hij was bodybuilder. Dus dat onderzoek zegt helemaal niets over IQ, dat is punt 1.

Punt 2 is dat het onderzoek waar je het over hebt dus in Noorwegen heeft plaatsgevonden, waardoor het dus een zeer beperkte blik werpt op het globaal IQ onder krachtsporters. Het is best mogelijk dat er in Noorwegen sowieso meer handenarbeid verricht wordt, of dat sterke/brede mannen daar meer geneigd zijn om zware handenarbeid te doen.

Punt 3 je gaat je eigen omgeving extrapoleren op het gemiddelde, wat al helemaal onbetrouwbaar is.

Punt 4 wat wil je met dit topic eigenlijk bereiken? Want buiten provocatie lijkt me een topic als dit weinig zinvols toe te voegen.

hahaha meteen iedereen op zijn teentjes getrapt :D

OT: ik vertrouw niet zo vlug in "onderzoeken" als deze.

Hoe komt dit eigenlijk?

Bodybuilders zijn lui en de hele dag geil. De meeste zoeken een rijke vrouw of inkomsten/baan waarbij je niet hard hoeft te werken. Wij willen onze energie bewaren voor een brute workout en voldoende tijd om veel te kunnen eten. Wij zijn de ubermenschen hoe kom je erbij dat intelligent gelijk staat aan een diploma dat is pas dom.

Ik zie het al, is een kloontje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven