XXL Nutrition

Bodybuilding

Ja bodybuilding kan je beroep zijn. Zie maar naar de professionele. Maar daar kun je best niet al te veel op hopen...

Bedoel je daarmee kwa lichaamsbouw, of geld en annabolen?
Ja die drie aspecten.

Ook komt disipline , en genen bij kijken , wij willen je niet van je droom af helpen , ga trainen, doe je best zie waar je komt.

But stay on school :p

Die kerel op 0:55 is Mike Mentzer

Bedoel je daarmee kwa lichaamsbouw, of geld en annabolen?

allemaal.
sommige mensen hebben goede aanleg, andere niet.
om prof te worden zul je toch op een gegeven moment aan de anabolen moeten.. dat kost ook nog eens veel geld, en veel mensen hebben het er niet voor over.
Daarom is het niet voor iedereen weggelegd om veel geld te verdienen met bodybuilding.
dus ga maar gewoon goed naar school;) een goede baan zoeken later, en voor je 'hobby' kan je altijd intensief trainen ernaast.
maar ga er niet van uit dat je prof wordt.

• Topic Starter Topic Starter
Ja die drie aspecten.

Ook komt disipline , en genen bij kijken , wij willen je niet van je droom af helpen , ga trainen, doe je best zie waar je komt.

But stay on school :p

Die kerel op 0:55 is Mike Mentzer

Ik zou het heel miss willen als het op school niks word :P Is echt zo vet

@Marvin: Zeg nooit nooit xP

goed dat je ambities hebt.
begin nu dan maar vast met een goed voedingsschema en een trainingschema. en over 3 jaar ga je maar beginnen met anabolen.
want je weegt nu net zoveel als SniperX.
dat gaat hem niet worden.

goed dat je ambities hebt.
begin nu dan maar vast met een goed voedingsschema en een trainingschema. en over 3 jaar ga je maar beginnen met anabolen.
want je weegt nu net zoveel als SniperX.
dat gaat hem niet worden.

Wie is SniperX? En ik mag nog niet trainen. Ik heb het nagevraagt bij iedere Gym hier in de buurt en ze zouden mij geen krachttrainingen laten doen =/

Ehm... Als je prof bodybuilder wil worden moet je ook zeker hard ernaast werken hoor kerel, want je gaat eerst al je geld moeten gaan uitgeven aan voeding, AAS, sportschool, begeleiding al die dingetjes en dan moet je zeker al veel geld hebben. Het zal je meer geld kosten dan het je zal opleveren.
Maargoed, dromen mag.

allemaal.
sommige mensen hebben goede aanleg, andere niet.
om prof te worden zul je toch op een gegeven moment aan de anabolen moeten.. dat kost ook nog eens veel geld, en veel mensen hebben het er niet voor over.
Daarom is het niet voor iedereen weggelegd om veel geld te verdienen met bodybuilding.
dus ga maar gewoon goed naar school;) een goede baan zoeken later, en voor je 'hobby' kan je altijd intensief trainen ernaast.
maar ga er niet van uit dat je prof wordt.

Meestal begint het met goede aanleg, die anabolen kun je betalen door geld dat je verdient en sponsors. Maar zonder goede genen kun je prof worden eigenlijk wel vergeten.

Als jij graag bodybuilder wilt worden moet je er alles aan gaan doen om dit te worden. Mocht het niet lukken omdat je niet genoeg aanleg/geld hebt is het jammer maar heb je er wel alles aangedaan. Er zijn zat mensen die op hun 14e al trainen. Jij kan ook alvast rustig beginnen, met lichte gewichten trainen etc. ;)

Je moet niet gaan trainen omdat je prof wilt worden..
Je moet gaan trainen voor je zelf

Ga je met de instelling trainen omdat je prof wilt worden ga je er zeker en nooit komen.

En 56kg bij 1.71m is geen aanleg voor prof denk ik ;)

Je moet niet gaan trainen omdat je prof wilt worden..
Je moet gaan trainen voor je zelf

Ga je met de instelling trainen omdat je prof wilt worden ga je er zeker en nooit komen.

En 56kg bij 1.71m is geen aanleg voor prof denk ik ;)

Zegt niets over zijn aanleg, daar kom je pas achter als je gaat trainen. En met zo'n instelling vind ik ook niets mis hoor. Is een goede motivatie, zoiets heet 'thinking with the end in mind'. Let wel, prof wordt je niet zomaar, zeker niet in deze tak van sport. Is het onmogelijk? Nee, je bent er mooi vroeg bij, ruhl begon bijvoorbeeld pas op zijn 19e... Zorg dat je een aardige basis hebt opgebouwd op je 16e en ga vanaf dan vol knallen.

Bedankt allemaal voor de reacties! :D

Terug
Naar boven