Fitness Seller

Shocking News Bodyenfitshop geeft 5 keer Unstoppable weg!

Gefeliciteerd allen!:thumbs:

• Like
Waarderingen: B&F
Thanks! :) win ik eindelijk ook een keer wat haha.

• Topic Starter Topic Starter
There can be only one :cool: deze moest ik gewoon winnen haha. Thanks B&F!
Sommige dingen mag je niet aan het geluk over laten:cool:
Thanks! :) win ik eindelijk ook een keer wat haha.
Haha, UNSTOPPABLE! :) Je hebt hem morgen in huis!

Unstoppable zal je een training geven zoals je die nog nooit eerder ervaren hebt. Kracht, energie, pomp, uithoudingsvermogen, focus en drive, ieder aspect van je training wordt naar een compleet nieuw niveau getild

Ralf

nice :)

---

Hmm, de eerste twee reviews zijn al lovend! Ben benieuwd wat de 5 winnaar erover gaan zeggen!

Keep us updated!

We hopen het product deze week binnen te krijgen :) Met een beetje geluk woensdag/donderdag al. Wat betreft de samples, durf ik zo niet te zeggen. Dat hangt helemaal van Dedicated Nutrition zelf af :)

Nee:rolleyes: Haha

Cool, dus met een beetje mazzel staat hj morgen te koop op jullie site en heb ik hem donderdag of vrijdag al in huis?

Cool, dus met een beetje mazzel staat hj morgen te koop op jullie site en heb ik hem donderdag of vrijdag al in huis?
Klopt als een bus! Het gemakkelijkste is om je aan te melden op het product Unstoppable. Dan krijg je een mail zodra het voorradig is. Dan ben je altijd als eerste op de hoogte wanneer UNSTOPPABLE voorradig is:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

ik ben unstoppable omdat ik heel hard tren

Ok thx aangeneld op die mail! Ben er erg benieuwd naar!! Vooral ook of je echt een verschil merkt met andere pre workouts!
Komt hij eigenlijk in verschillende smaken?

Ik ben Unstoppable omdat ik die pot in één keer naar binnen werk!!

Ik ben Unstoppable omdat ik die pot in één keer naar binnen werk!!
Gemixt met redbull..:zuip:

image.png

Ok thx aangeneld op die mail! Ben er erg benieuwd naar!! Vooral ook of je echt een verschil merkt met andere pre workouts!
Komt hij eigenlijk in verschillende smaken?
Nee, hij zal in eerste instantie alleen in Orange-smaak voorradig komen. Ik heb hem gedronken en is kwa smaak erg goed te doen :zuip:

Eerst testen dan geloven B&F ;), jullie maken iig goede reclame op deze manier.

Eerst testen dan geloven B&F ;), jullie maken iig goede reclame op deze manier.
Al 2 reviews en het product is nog niet te koop .. :D
Dankje! Haha, we hebben naast deze vijf potten ook elders Unstoppable weggegeven. Vandaar de eerste reviews al komen en deze zijn zeer lovend. Onze leverancier wilde graag mensen dit laten proberen aangezien hun zelf ook zeer enthousiast zijn. Alle reacties zijn tot nu toe zeer positief:cool: Iedereen vind het echt een goede pre-workout! Unstoppable is deze week al bij ons te koop.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven