Beavershots
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb wel leukere voorbij zien komen....maandagmorgen bij B&F zeker![]()
Het is natuurlijk nooit leuk om niet te winnen, maar we vinden het ook leuk om 5 mensen een pot te gevenSerieus, deze bovenste vijf? Aparte noemer 'leuk', vind ik. Gefeliciteerd though.
Het zijn natuurlijk niet de vijf bovenste. Het is natuurlijk nooit leuk om niet te winnen, maar we vinden het ook leuk om 5 mensen een pot te gevenHet zijn natuurlijk niet de vijf bovenste.
Ralf

De Unstoppable komt deze week binnen!Hij bedoelt met "de bovenste 5" de mensen die ik had gequote denk ik, dus dan zit ie wel juist![]()
Dan is de "Hype is - helemaal - real" zoals ze dat zelf zeggen
Serieus, deze bovenste vijf? Aparte noemer 'leuk', vind ik. Gefeliciteerd though.

Ja echt he, stelletje zeikerds hier over iets wat gratis is XDAlsof er echt een mooie slogan uit zou komen.
Zoiets worden toch altijd van die afgezaagde kreten van youtube videos.
Wees blij dat B&F iets gratis weggeeft.
Het is iets later dan 12.00 uur, maar de winnaars zijn...
Trommel..
Trommel...
Mathijsimo
Reflector
Unstoppable
Fuzzybeer
Tieme
Jullie hebben allemaal een potje Unstoppable gewonnen! Gefeliciteerd!
Willen jullie mij een privébericht sturen met in de titel "Unstoppable" samen met je naam + adresgegevens. Dan regelen we de verzending voor je!
I'm unstoppable because i train and eat like a beast!
Verkopen of geven jullie ook samples weg van dit product? Eerst even testen voordat er grof geld aan wordt gespendeerd natuurlijk.
We hopen het product deze week binnen te krijgen
Met een beetje geluk woensdag/donderdag al. Wat betreft de samples, durf ik zo niet te zeggen. Dat hangt helemaal van Dedicated Nutrition zelf af 
Nee
HahaWe're all gonna make it brahs! Iedereen heeft gewonnen want iedereen in dit topic is unstoppable !
deze moest ik gewoon winnen haha. Thanks B&F!Congratz! Doe maar ff een review schrijvenThere can be only onedeze moest ik gewoon winnen haha. Thanks B&F!