- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m89
jerommeke zei:
en je bent wel van 81,5 naar 84 gegaan daarop ... ??
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jerommeke zei:
Gewoon engels wat iedereen begrijpt.Nitro zei:Mijn engels is wel vrij behoorlijk maar worden er in dit boek moeilijke termen gebruikt ofzo?
Ja je leert de waarde van voeding kennen, je leert het toe te passen, en je leert wat voeding met je doet. Als je de BFFM aandachtig door leest, en geen stukken overslaat, zul je zonder moeite het voor jou perfecte voedingsschema kunnen maken.Nitro zei:Ik heb al veel gehad aan dit forum maar dit boek zou me nog meer en duidelijker kunnen helpen bij het maken van een voedingsschema dan?
Dit boek is gemaakt voor iedereen, dwz een newbie kan het even gemakkelijk begrijpen als iemand die diëetiek heeft gestudeerd.Nitro zei:Mijn engels is wel vrij behoorlijk maar worden er in dit boek moeilijke termen gebruikt ofzo?
Het verschil is dat je op dit forum de vragen stelt of de info opzoekt in de database. In het boek krijg je een handleiding opgedeeld in stappen waarin je duidelijk en eenvoudig in de juiste richting wordt gewezen. Als je alles perfect opvolgt wat er in het boek staat dan zul je slagen, dat geef ik je zo op een briefje, daar wed ik alles voor. Het is dus enkel een kwestie van de wil hebben om je doel te bereiken, de rest komt vanzelf.Ik heb al veel gehad aan dit forum maar dit boek zou me nog meer en duidelijker kunnen helpen bij het maken van een voedingsschema dan?
Spieropbouw in een calorie tekort is heel moeilijk, en komt ook bijna niet voor. De schrijver van het boek beweerd dan ook niet dat je je spieren opbouwd terwijl je in een cut zit, maar hij legt je uit hoe je de spieren kan behouden tijdens het vet verliezen.Otonio zei:Je zou met een negatieve energiebalans idd spieren kunnen opbouwen en vet verliezen. Hangt allemaal af van de stikstofbalans dan.
Heel moeilijk te onderzoeken en moeilijk te vertalen in voeding, maar het kan.
Zekerpartysander zei:Het lijkt me interessant om dat boek ook een keer te lezen....
En dan. Het geld waard. Kijk eens wat je aan supplementen betaalt op een jaar en val niet achterover, en aan dit boek heb je levenslang plezier. Terwijl het nog maar de vraag is of die supps veel toevoegen...
Je gaat me nu toch niet zeggen dat je dat niet kan lezen?
Big deal, CTRL + A en CTRL+P

17 euro voor die recycle patronen van HP (heropgevuld)M@rsel zei:
Big_T zei:17 euro voor die recycle patronen van HP (heropgevuld)
enkel zwart is nodig heb ik voor 17 euro 4 boeken van over de 300 paginas mee uitgeprint, das 4.25 euro per boek en anders kan je even proberen op het werk of in openbare plaats als dat nog te duur is.

Ik gebruik enkel whey (en dextrose). Maar ik geloof ook wel dat het boek het geld waar is.Big_T zei:En dan. Het geld waard. Kijk eens wat je aan supplementen betaalt op een jaar en val niet achterover, en aan dit boek heb je levenslang plezier. Terwijl het nog maar de vraag is of die supps veel toevoegen...
Is het ingewikkeld Engels? Of vrij standaard begrijpelijk Engels?Big_T zei:Je gaat me nu toch niet zeggen dat je dat niet kan lezen?
Inkt + papier, dan gaat het nog ong. 10euro extra kosten.Big_T zei:
Esperantisto zei:Ook een soort van carb cycling, maar dan als cut - bulk - onderhoud cyclus binnen 1 week met resp. veel - matig - heel weinig KH. Hierbij is het zeker mogelijk om tegelijk spieren op te bouwen en vet te verliezen. Heb het zelf niet gedaan
Brutez zei:Ik heb het zelf wel gedaan. Je moest ze vorig jaar allemaal eens horen toen ik het vertelde. Het hek was werkelijk van de dam want spieren opbouwen en vet verliezen ging immers niet samen. Maar ja, zoals zo vaak, wie het laatst lacht..