AndroidHealthClinic

Boerka-verklikkers België

Lol het enige wat jij hebt iWJ is je hoofd te ver in je eigen reet. Denk dat vele dit met me eens zullen zijn.

beter je hoofd te ver in je eigen reet dan je leven leiden naar iets wat (hoogstwaarschijnlijk) niet bestaat, je zal maar heel je leven als monnik doorbrengen en als je doodgaat erachter komen dat er helemaal geen hemel is. lijkt me toch k*t

Lol het enige wat jij hebt iWJ is je hoofd te ver in je eigen reet. Denk dat vele dit met me eens zullen zijn.

Idd, haal jij nou eerst maar eens een opleiding en zelfs dan nog de vraag of je die ook met goede kennis hebt afgesloten.

Iemand met een echt hoog IQ zit dat niet zo van de daken te schreeuwen. Ik denk bij slimme mensen graag aan personen zoals einstein, grote geest die voorkomt uit een goede persoonlijkheid.

Meh er zijn ergere dingen.

welke dbber wilt met mij samenwerken? doe ik morgen een boerka aan, geeft diegene mij aan, incasseert 250 epps en delen we de winst. Sounds like a good deal..

Idd, haal jij nou eerst maar eens een opleiding en zelfs dan nog de vraag of je die ook met goede kennis hebt afgesloten.

Iemand met een echt hoog IQ zit dat niet zo van de daken te schreeuwen. Ik denk bij slimme mensen graag aan personen zoals einstein, grote geest die voorkomt uit een goede persoonlijkheid.

Inderdaad. Denk dat mensen die zichzelf te hoog in acht nemen te star worden en niet open zullen staan voor nieuwe dingen. Juist voor dit soort mensen is het moeilijk om outside of the box te gaan denken.

irl ben ik heel bescheiden hoor

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 23:47 ----------

Inderdaad. Denk dat mensen die zichzelf te hoog in acht nemen te star worden en niet open zullen staan voor nieuwe dingen. Juist voor dit soort mensen is het moeilijk om outside of the box te gaan denken.

als je je laat leiden door religie denk je juist niet outside of the box, ik denk niet dat veel mensen zelf op het idee gekomen zijn om gelovig te worden omdat het ze allemaal wel aannemelijk leek die bijbel/koran.

als je je laat leiden door religie denk je juist niet outside of the box, ik denk niet dat veel mensen zelf op het idee gekomen zijn om gelovig te worden omdat het ze allemaal wel aannemelijk leek die bijbel/koran.

Jongen ik was vroeger echt ZWAARRRR anti religie :p
Vader is bioloog en heeft wel een beetje naam in de europese scene kwa evolutie leer. Mijn moeder is een "zweefteef" waar ik ook weinig goeds over te zeggen heb kwa haar denk beelden.

Maar toch heeft het me kunnen overtuigen en zie ik nu de logica in. Ik zal mijn best doen de eerste slimme gelovige te worden in jouw ogen :p

Dat mensen anti - geloof steeds als intelligent bestempelen begrijp ik niet echt. Het is makkelijk om niet te geloven, bijzonder eenvoudig.

die verhaaltjes uit de bijbel komen niet bepaald geloofwaardig over. Maar dat is het idee er ook niet achter.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 23:52 ----------

Jongen ik was vroeger echt ZWAARRRR anti religie :p
Vader is bioloog en heeft wel een beetje naam in de europese scene kwa evolutie leer. Mijn moeder is een "zweefteef" waar ik ook weinig goeds over te zeggen heb kwa haar denk beelden.

Maar toch heeft het me kunnen overtuigen en zie ik nu de logica in. Ik zal mijn best doen de eerste slimme gelovige te worden in jouw ogen :p

Ben sowieso altijd agnostisch geweest en zal dat waarschijnlijk altijd blijven. Maar een aantal dingen kan ik niet echt verklaren tenzij ik nou net de persoon met de meeste mazzel ben en laat ik nou net dat niet geloven.

Ben sowieso altijd agnostisch geweest en zal dat waarschijnlijk altijd blijven. Maar een aantal dingen kan ik niet echt verklaren tenzij ik nou net de persoon met de meeste mazzel ben en laat ik nou net dat niet geloven.

http://www.mizozo.com/tech/03/2010/24/world-s-luckiest-people-who-survive-the-impossible.html

als je nu net een van die zweefteven bent die bij elk probleempje bij god gaat bidden en per toeval bij de hoop hoort waarbij de gebeden dan ook uitkomen, dan kan dat idd een gevoel van zekerheid geven.

Maar voor die groep kankerpatienten die met 1% kans op in remissie gaan na hun gebedje ook echt in remissie gaan, is er een groep van 99% die ook gebeden hebben en lekker dood gingen:)

http://www.mizozo.com/tech/03/2010/24/world-s-luckiest-people-who-survive-the-impossible.html

als je nu net een van die zweefteven bent die bij elk probleempje bij god gaat bidden en per toeval bij de hoop hoort waarbij de gebeden dan ook uitkomen, dan kan dat idd een gevoel van zekerheid geven.

Maar voor die groep kankerpatienten die met 1% kans op in remissie gaan na hun gebedje ook echt in remissie gaan, is er een groep van 99% die ook gebeden hebben en lekker dood gingen:)

Voor mij persoonlijk is dat ook moeilijk te begrijpen. Ik weet niet wat het idee daarachter is. Voor mij is tot nu toe in dat soort situaties altijd antwoord gebracht en ik bid niet zo vaak. In me leven niet vaker dan een stuk of 10 a 15 keer op ze hoogst misschien.

Kan toch nooit, gemiddelde is altijd 100.
Dat is de defenitie van IQ.
Ten opzicht van een index natuurlijk, blijkbaar achteruitgang in intelligentie.
Als je zoiets wilt meten kan je moeilijk bij elk jaar 100 gaan zetten :rolleyes:
Ik betwijfel of men IQ testen / IQ berekeningen constant gaat aanpassen om gemiddeld 100 uit te blijven komen.

Laatst bewerkt:
Ten opzicht van een index natuurlijk, blijkbaar achteruitgang in intelligentie.
Als je zoiets wilt meten kan je moeilijk bij elk jaar 100 gaan zetten :rolleyes:
Ik betwijfel of men IQ testen / IQ berekeningen constant gaat aanpassen om gemiddeld 100 uit te blijven komen.

Dat wordt bewust altijd op 100 gehouden. IQ is geen manier om te meten hoe slim de bevolking in het algemeen is, maar een manier om te weten hoe slim je bent TEN OPZICHTE VAN je medebevolking.

1/2 heeft een IQ lager dan 100, 1/2 een IQ hoger.

IQ meet dus niet hoe intelligent je bent, enkel hoe intelligent je bent ten opzichte van anderen. Dat is net de definitie van IQ. En om dus op je post te reageren: het wordt wel degelijk aangepast.

Dat wordt bewust altijd op 100 gehouden. IQ is geen manier om te meten hoe slim de bevolking in het algemeen is, maar een manier om te weten hoe slim je bent TEN OPZICHTE VAN je medebevolking.

1/2 heeft een IQ lager dan 100, 1/2 een IQ hoger.

IQ meet dus niet hoe intelligent je bent, enkel hoe intelligent je bent ten opzichte van anderen. Dat is net de definitie van IQ. En om dus op je post te reageren: het wordt wel degelijk aangepast.
Ik antwoord met:
Overigens is het gemiddelde IQ in Vlaanderen en Nederland tegenwoordig iets hoger dan 100, omdat de normgroep in de jaren 1970-1980 werd getest, en ons onderwijs blijkbaar wat heeft opgeleverd. En hoewel dat ene cijfer handig kan zijn, levert een intelligentiemeting als de WAIS vooral een intelligentieprofiel op.
Ik dacht al zoiets

Zou ook maar dom zijn om constant aan te passen want dan heb je niet veel meer aan dat cijfer. Als 1 jaar veel slimme mensen IQ test zouden ondergaan (wat ook gebeurt, ik moest vroeger ook IQ test doen via CLB ofzo omdat ze dachten dat ik hoogbegaafd was, dus automatisch worden tegenwoordig vooral slimmere mensen gemeten), en gemiddelde op 100 zetten, dan krijg je een bevolking met een gemiddeld IQ van 90 :rolleyes:

Elke jaar opnieuw een nieuwe normgroep zetten is ook niet reëel

Laatst bewerkt:

wat een onzin :roflol:.

Vandaar dat mensa bestaat zeker? Omdat hoog IQ leidt tot bescheidenheid...

“Only two things are infinite, the universe and human ignorance, and I’m not sure about the former.” Bescheiden woorden van je man met een goede persoonlijkheid :roflol:

Of de beruchte wish list naar zn vrouw die deze warme man had.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je maakt altijd wel mn dag op deze manier killy.

---------- Post toegevoegd Wed 6 Jun 2012 om 10:44 ----------

ten eerste is agnost-gnostisme de "weet"-lijn, niet de geloof-lijn.

ten 2de is het net zo dat sommige mensen idd mazzel hebben. Er is geen enkel statistisch aan te tonen verband tussen bidden en success. En dit is al veel onderzocht.

ten 3de is de link tussen "je kan niet bewijzen dat god niet bestaat, dus MIJN godsdienst gebaseerd op een boekje van 2000 jaar geleden en fabeltjes is wel waar" een either-or fallacy.

wat zouden jullie vinden moest een politieke partij een doping kliklijn of een drugskliklijn invoeren waar burgers tegen betaling zijn medemans mag verklikken

het zijn bijna verkiezingen, VB heeft aandacht nodig. de peilingen voorspellen niet veel goeds :)

Terug
Naar boven