Fitness Seller

Boerka-verklikkers België

Ik word een beetje verdrietig van het beeld dat mensen hebben van de qur'an... Maarja, wat kan je anders dan met de anti-moslim media van tegenwoordig.

Ja tuurlijk, het is de media...

Heb je de koran wel is gelezen of hoor je de goede verhalen erover alleen van je vriendjes?

Godsdienst = sekte = macht.
Bijbel, koran, ... zijn geschreven om macht te krijgen of werden door bepaalde mensen misbruikt om macht te krijgen en angst te zaaien om macht te kunnen behouden.
Cristendom, Islam, ... = veredelde algemeen aanvaarde sekte

Moesten bijbel en koran geschreven zijn met een positief doel dan ben ik er zeker van dat de schrijvers zich zouden omkeren in hen graf als ze zien wat er van gekomen is.

Mocht ik nog eens in Belgie komen.........250 e is mooi meegenomen toch ;)?

En je vind t geen achterlijk boek ?
Of ben je zoals de meeste..? De goede dingen pikken we eruit & de slechte dingen die er in staan die laten we achterwege omdat t me goed uitkomt ?

lol alsof er in de bijbel niks slechts staat:roflol: staan ergere dingen in dan in de koran:roflol:

Geloof = zo achterlijk :roflol: alsof iets verantwoordelijk is voor jouw bestaan buiten evolutie om. Je wordt gemiddeld 74-79 jaar oud. Das niks, hou je bezig met nuttige dingen denk ik dan. Moslims vooral doen echt alsof leven een straf is en verheugen zich zo op wat hierna komt. lol er komt niks. En ja dat weet ik vrijwel zeker. Waarom?

Mensen die zo goed als dood zijn geweest, m.a.w. vrijwel geen hersenactiviteit (coma enzo) hebben helemaal niet door dat ze weg zijn geweest. Ontwaken na 10 jaar uit een coma en denken dat ze 1 minuut zijn weggeweest. Op dat moment bestonden ze niet want ze waren niet bij bewustzijn. En tegenwoordig heb je nog steeds een bewustzijn (BEWUST ZIJN) nodig om indrukken op te doen en mee te maken. Dood idem dito, je lichaam = uit, simpel.

Want hoe stel je het je voor? dat je net als in de tekenfilm uit je hersenpan ontsnapt en naar een droomwereld vliegt? r*tard, please. Gelovigen denken niet na over deze praktische zaken, ze volgen gewoon blindelings hun geloof omdat ze te dom of bang zijn om voor zichzelf te denken. Lekker makkelijk.

Dit soort r**ards kom je echt niet tegen bij een atheisten conferentie hoor. Die denken namelijk voor zichzelf. Check die gristengekkies dan

http://www.youtube.com/watch?v=Cji3fLmdNMc

Laatst bewerkt:
Hij heeft wel gelijk dat er slechte dingen in Koran staan. Ik heb Koran ook niet volledig gelezen maar wel enkele dingen die er in staan. Het is niet per se de Koran die slechte dingen zegt maar de interpretatie van bepaalde geestgestoorde extremisten die slecht is

Geloof = zo achterlijk :roflol: alsof iets verantwoordelijk is voor jouw bestaan buiten evolutie om. Je wordt gemiddeld 74-79 jaar oud. Das niks, hou je bezig met nuttige dingen denk ik dan. Moslims vooral doen echt alsof leven een straf is en verheugen zich zo op wat hierna komt. lol er komt niks. En ja dat weet ik vrijwel zeker. Waarom?

Mensen die zo goed als dood zijn geweest, m.a.w. vrijwel geen hersenactiviteit (coma enzo) hebben helemaal niet door dat ze weg zijn geweest. Ontwaken na 10 jaar uit een coma en denken dat ze 1 minuut zijn weggeweest. Op dat moment bestonden ze niet want ze waren niet bij bewustzijn. En tegenwoordig heb je nog steeds een bewustzijn (BEWUST ZIJN) nodig om indrukken op te doen en mee te maken. Dood idem dito, je lichaam = uit, simpel.

Want hoe stel je het je voor? dat je net als in de tekenfilm uit je hersenpan ontsnapt en naar een droomwereld vliegt? r*tard, please. Gelovigen denken niet na over deze praktische zaken, ze volgen gewoon blindelings hun geloof omdat ze te dom of bang zijn om voor zichzelf te denken. Lekker makkelijk.

Dit soort r**ards kom je echt niet tegen bij een atheisten conferentie hoor. Die denken namelijk voor zichzelf:

http://www.youtube.com/watch?v=Cji3fLmdNMc

Sorry hoor, maar zonder ''geloof'' zaten wij nog in de stenen tijdperk:D geloof heeft ons gebracht waar wij nu staan, zonder geloof was dat onmogelijk geweest;)

Vind het toch wel weer typisch kinderachtig gedrag van de VB kant..

Anderzijds, word het moslim probleem wel zéér ernstig hier in ons belgenlandjé (zie molenbeek). Het is gewoon een feit dat dit niet meer zal verbeteren in de toekomst toe, nu kunnen we nog pompen of verzuipen maar onze linkse partijen verzuipen liever.. Ik snap dan ook echt niet wat die linkse stemmers bezielt? Je moet toch wel grote ooglappen op hebben om niet te zien dat een minderheid in ons land zoveel problemen kan veroorzaken op onethische vlakken en op vlak van criminaliteit. De gevangenissen zitten stampvol met 'geintigreerde belgen" ook al vormen ze z'n sterke minderheid, betekent dit dan niets..

Ik ben er dan ook van overtuigd dat de grens op een bepaalde dag/jaar zal bereikt zijn van de bevolking en we in de toekomst nog in oog in oog zullen staan met onze geintigreerde vriendjes.

Als dat hier ook zou zijn zouden mijn geldzorgen snel voorbij zijn :D

Jij hebt ervoor gekozen om naast een moskee te gaan wonen dan? Want hoeveel boerkadraagsters denk je dat Nederland telt? Overdrijven is ook een kunst namelijk.

Hoe bedoel je... waarom is het melden als andere mensen zich niet houden aan de wet onethisch ? Als iemand een auto steelt maak ik daar toch ook melding van ? Of wat als iemand illegaal afval stort.. ben ik dan niet juist on-ethisch bezig als ik er geen melding van zou maken ?

Zou je mij je NAW gegevens kunnen pm'en indien je wel eens films dan wel muziek hebt geshared? Want dan moeten we wel consequent blijven natuurlijk.

Hij heeft wel gelijk dat er slechte dingen in Koran staan. Ik heb Koran ook niet volledig gelezen maar wel enkele dingen die er in staan. Het is niet per se de Koran die slechte dingen zegt maar de interpretatie van bepaalde geestgestoorde extremisten die slecht is

Het punt is meer dat die slechte uitspraken in de middeleeuwen van zelfsprekend waren, beide boeken moeten dus feitelijk geupdate worden naar 21ste eeuwse normen:D

Terug
Naar boven