- Waardering
- 2.963
Ik word een beetje verdrietig van het beeld dat mensen hebben van de qur'an... .
!!!!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik word een beetje verdrietig van het beeld dat mensen hebben van de qur'an... .
!!!!Ik word een beetje verdrietig van het beeld dat mensen hebben van de qur'an... Maarja, wat kan je anders dan met de anti-moslim media van tegenwoordig.
Ja tuurlijk, het is de media...
Heb je de koran wel is gelezen of hoor je de goede verhalen erover alleen van je vriendjes?
En je vind t geen achterlijk boek ?
Of ben je zoals de meeste..? De goede dingen pikken we eruit & de slechte dingen die er in staan die laten we achterwege omdat t me goed uitkomt ?
staan ergere dingen in dan in de koran
lol alsof er in de bijbeld niks slechts staatstaan ergere dingen in dan in de koran
![]()
Heb jij de koran wel gelezen? Of de bijbel?lol alsof er in de bijbel niks slechts staatstaan ergere dingen in dan in de koran
![]()
Idd beide achterlijk

dan ben jij achterlijk ja
beide boeken ooit gelezen mannetje?
alsof iets verantwoordelijk is voor jouw bestaan buiten evolutie om. Je wordt gemiddeld 74-79 jaar oud. Das niks, hou je bezig met nuttige dingen denk ik dan. Moslims vooral doen echt alsof leven een straf is en verheugen zich zo op wat hierna komt. lol er komt niks. En ja dat weet ik vrijwel zeker. Waarom?iets achterlijk noemen waar je 0% verstand van hebtdan ben jij achterlijk ja
beide boeken ooit gelezen mannetje?
![]()
Geloof = zo achterlijkalsof iets verantwoordelijk is voor jouw bestaan buiten evolutie om. Je wordt gemiddeld 74-79 jaar oud. Das niks, hou je bezig met nuttige dingen denk ik dan. Moslims vooral doen echt alsof leven een straf is en verheugen zich zo op wat hierna komt. lol er komt niks. En ja dat weet ik vrijwel zeker. Waarom?
Mensen die zo goed als dood zijn geweest, m.a.w. vrijwel geen hersenactiviteit (coma enzo) hebben helemaal niet door dat ze weg zijn geweest. Ontwaken na 10 jaar uit een coma en denken dat ze 1 minuut zijn weggeweest. Op dat moment bestonden ze niet want ze waren niet bij bewustzijn. En tegenwoordig heb je nog steeds een bewustzijn (BEWUST ZIJN) nodig om indrukken op te doen en mee te maken. Dood idem dito, je lichaam = uit, simpel.
Want hoe stel je het je voor? dat je net als in de tekenfilm uit je hersenpan ontsnapt en naar een droomwereld vliegt? r*tard, please. Gelovigen denken niet na over deze praktische zaken, ze volgen gewoon blindelings hun geloof omdat ze te dom of bang zijn om voor zichzelf te denken. Lekker makkelijk.
Dit soort r**ards kom je echt niet tegen bij een atheisten conferentie hoor. Die denken namelijk voor zichzelf:
http://www.youtube.com/watch?v=Cji3fLmdNMc
geloof heeft ons gebracht waar wij nu staan, zonder geloof was dat onmogelijk geweest
+1geloof = zo achterlijk http://www.youtube.com/watch?v=cji3flmdnmc
Als dat hier ook zou zijn zouden mijn geldzorgen snel voorbij zijn![]()
Hoe bedoel je... waarom is het melden als andere mensen zich niet houden aan de wet onethisch ? Als iemand een auto steelt maak ik daar toch ook melding van ? Of wat als iemand illegaal afval stort.. ben ik dan niet juist on-ethisch bezig als ik er geen melding van zou maken ?
Hij heeft wel gelijk dat er slechte dingen in Koran staan. Ik heb Koran ook niet volledig gelezen maar wel enkele dingen die er in staan. Het is niet per se de Koran die slechte dingen zegt maar de interpretatie van bepaalde geestgestoorde extremisten die slecht is