XXL Nutrition

boete aas gebruik

jacky den bels

Monstrous Giant
R.I.P.
10.000 berichten
Waardering
214
Lengte
1m80
Massa
95kg
Een 32-jarige man uit Kinrooi is door de correctionele rechtbank van Tongeren bij verstek veroordeeld tot een boete van 16.500 euro voor het gebruik van verboden anabolen. Die werden samen met andere testosteronopwekkende middelen gevonden tijdens een huiszoeking. De man bekende het gebruik en zei dat hij de producten aankocht in het kader van zijn fitnessactiviteiten.

Hij krijgt uitstel voor het grootste gedeelte van de boete voor een periode van drie jaar. Als hij tijdens deze drie jaar hervalt in dezelfde fouten, moet hij wel het volledige bedrag betalen.

http://www.hbvl.be/limburg/kinrooi/kinrooienaar-krijgt-boete-voor-gebruik-anabolen.aspx

tja en dat is dan België

Blubbb zag topic titel, dacht gelijk aan België

****t up, daar wonen

jan met de pet wordt weer overdreven hard aangepakt

tijdens een huiszoeking

een hater heeft hem gesnitched?

Leuk land ja

Maar waarom was er reden voor huiszoeking dan?

Superpowers strikes again.

Damn.. 16.500, dat heb ik niet zo in mijn achterzak zitten :(

ik las eerst 1650..16500 damnnnnnnnnnnnn
was het geen grote dealer waar bewezen werd dat ie in de afgelopen bewezen tijd van verkoop makkelijk 16500 of meer had verdiend en dat nu dus moet terugbetalen???

16500 ...............

Hebben de beste man waarschijnlijk als voorbeeld willen stellen

Overheid heeft geld nodig, de gewone verkeersboetes gaan ook weer omhoog.

t*ring wat een boete

prima toch.

shit man :(

vind dat echt dom, AAS kies je toch zelf voor.

misschien kunnen sommigen hier motivatie uithalen. als je fysiek niet prokuurwaardig is ga je door voor dealer en ben je zwaar de lul. een paar testootjes ok ...5000 euro aan gear en nog steeds een beachboy: je bent de sjaak

dan moet er toch al aardig wat aan gear gevonden zijn ...

Terug
Naar boven