MuscleMeat

Onderzoek schadelijke effecten AAS

Of trestolone, tren ace, halo, test & mtren. :D

Ik blijf bij de basis en heb het niet zo op tren, sides zijn het me niet meer waard. Dit is wat ik in gedachte had:

Blast 1:
wk 1 t/m 4 - 50mg Dianabol ED
wk 1 t/m 10 - 750mg Test E EW (verdeeld over 2 injecties per week)
wk 1 t/m 10 - 800mg Bold E EW

Cruise:
wk 11 t/m 16 - 125/250mg Test E EW

Blast 2:
wk 17 t/m 22 - 50mg Dianabol ED
wk 17 t/m 26 - 750mg Test E EW
wk 17 t/m 26 - 600mg Nandrolone EW

PCT:
wk 28 - 50mg Clomid ED
wk 29 t/m 33 - 25 mg Clomid ED

Overig:
wk 1 t/m 27 - 2x 500iu hCG EW
wk 1 t/m 26 - 50mg Proviron ED (ivm gyno gevoeligheid)
wk 1 t/m 10 & wk 17 t/m 22 - 40mcg IGF1 postworkout EOD

Zit nog te twijfelen de igf te wisselen voor hgh, alleen is het max 26 weken kuren en zou ik hgh liever voor minimaal een jaar proberen.

• Topic Starter Topic Starter
Iemand een update?? DavidCentral?

Krijg je pas na een jaar oid.

Het grootste obstakel voor deelname is toch wel dat je 4x per jaar 7 dagen niet mag orgasmen voor sperma onderzoek :(

. Zijn alle 100 of wat plekken al gevult trouwens? Ik zit erbij maar kan nog niet beginnen helaas.

Mail verstuurd en ben er voor in aanmerking gekomen. Nu volgt een telefonische intake.

Ik heb ruim 2 jaar alle do"s and donts afgewogen en ik ben toch wel zeer benieuwd naar wat mij dit gaat brengen.

Let wel, ik ben niet gebrand op idioot veel massa pakken. Nooit gehad. Doel is er atletisch bij te staan met toch nog aanzienlijke massa. Ripped, knetterhard, vasculariteit en kracht. Het doel is pure kwaliteitsmassa pakken. 90kg bij een vp van 8 a 9% is wat ik wil.

Zelf nu 1.82 bij gewicht van 87kg en 11 a 11,5%.

Het zal overigens de volgende kuur worden.

1-4 anavar 30mg
1-6 test250mg
10 dagen na laatste inject begin ik met clomid op 50mg gedurende 2 weken. Zit alleen te dobben of ik wel of niet hcg mee moet laten lopen.

Dat is toch geen kuur...

Jammer dat ik het nu pas lees. Had me ook graag willen aanmelden aangezien ik weer kuurtje aan het plannen ben.

Je kan je er nog voor opgeven weet ik uit betrouwbare bron. Vorige week was dat althans nog zo geloof ik dus neem aan nu ook nog wel.

Je kreeg volgens mij alle resultaten pas als de hele trial klaar is en alle resultaten in artikels zijn verwerkt en gepubliceerd. Wel een minpuntje dus, echt bruikbaar niet, alleen krijg je je herstel in kaart. Het idee is wel dat je dan eenmaal off, ook echt een jaar off blijft ivm laatste bloedmetingen.

Het enige voordeel wat er lijkt te zijn is dat ze je gear testen, maar ook dat hoor je dan pas naderhand. Jaren na je kuur dus.

Het grootste obstakel voor deelname is toch wel dat je 4x per jaar 7 dagen niet mag orgasmen voor sperma onderzoek :(

. Zijn alle 100 of wat plekken al gevult trouwens? Ik zit erbij maar kan nog niet beginnen helaas.

3 dagen geen zaadlozing!

Ik ben afgelopen woensdag geweest, was nummer 10.
Ze hadden al wel meerdere afspraken in gepland staan, maar de 100 is nog lang niet gehaald.

Je kan je er nog voor opgeven weet ik uit betrouwbare bron. Vorige week was dat althans nog zo geloof ik dus neem aan nu ook nog wel.

Je kreeg volgens mij alle resultaten pas als de hele trial klaar is en alle resultaten in artikels zijn verwerkt en gepubliceerd. Wel een minpuntje dus, echt bruikbaar niet, alleen krijg je je herstel in kaart. Het idee is wel dat je dan eenmaal off, ook echt een jaar off blijft ivm laatste bloedmetingen.

Het enige voordeel wat er lijkt te zijn is dat ze je gear testen, maar ook dat hoor je dan pas naderhand. Jaren na je kuur dus.

Ja na de trial krijg je pas de uitslagen. (dat is inderdaad een min punt)
Ik was ook benieuwd naar mijn test uitslagen van Primus Ray, hij vertelde mij dat hij eerst nog van wat meer mensen de producten ging verzamelen (stuk of 20) dat laat hij dan doen bij het RIVM. Hij heeft die uitslagen voor zijn onderzoek nodig, want hij gaat alles doorrekenen naar testestronen om 1 lijn te kunnen trekken uit de verschillende kuren.

Je overdrijft met je jaar niet mogen kuren!

* Je wordt voor je kuur getest
* In de laatste week van je kuur.
* 12 weken later nog een keer.
* Als laatste nog een keer 12 weken later.

Je mag dus 24 weken na je kuur weer opnieuw gaan kuren

Ik was ook benieuwd naar mijn test uitslagen van Primus Ray, hij vertelde mij dat hij eerst nog van wat meer mensen de producten ging verzamelen (stuk of 20) dat laat hij dan doen bij het RIVM. Hij heeft die uitslagen voor zijn onderzoek nodig, want hij gaat alles doorrekenen naar testestronen om 1 lijn te kunnen trekken uit de verschillende kuren.

Had maanden ipv weken gelezen, je hebt gelijk. Het leek me al zo bijzonder ellendig xD

• Like
Waarderingen: 88ja

Ik wil toch nog even terugkomen op dit, want hetgeen jij zei klopt niet. Ik citeer:

1)De AAS worden in batches onderzocht. Deze uitslagen volgen op z’n vroegst pas na afloop van het studiejaar van de betreffende deelnemer, maar het kan langer duren als we nog op middelen van andere proefpersonen moeten wachten.
2)Meetmomenten zijn voor aanvang van de kuur, aan het einde van de kuur, 3 maanden na afloop van de kuur, en een jaar na de start van de kuur. Dus, als je kuur bijvoorbeeld 3 maanden duurt, op 0, 3, 6 en 12 maanden.
3)De resultaten van alle gezondheidstesten krijg je na afloop van het studiejaar. We maken bij het laatste contactmoment een afspraak om al je uitslagen te bespreken.

Dit is dus wel degelijk minder interessant dan tot op heden wers gesuggereerd. Antwoorden komen rechtstreeks van de onderzoeks-(bege)leidende endocrinoloog in opleiding.

Je bent echter vrij om eruit te stappen wanneer je wilt enzo. Alleen zal je daarmee waarschijnlijk je recht op alle info verspelen.

Echt op zijn Hollands weer :o

Terug
Naar boven