AndroidHealthClinic

boete aas gebruik

:O :O Dat ze die heroine junkies en coke junkies maar es zo gaan aanpakken. Die alles wat los en vast zit stelen voor die rommel!!

Zelfde beleid vandaag nog in Nederland invoeren.

hoerzo krijg je in belgie een boete als je geneesmiddelen gebruikt zonder recept???

Alsof die dat geld kunnen ophoesten :rolleyes:

Nope, als ik die boete zou krijgen zou ik hem ook niet kunnen ophoesten. Jij wel? Het gaat erom dat ze de straffen daarvoor ook flink moeten verhogen, nu kom je er veels te makkelijk vanaf. Als je ziet hoe ze AAS afkeuren dan zou je toch verwachten dar heroine enzo nog hoger word gestraft?

Nope, als ik die boete zou krijgen zou ik hem ook niet kunnen ophoesten. Jij wel? Het gaat erom dat ze de straffen daarvoor ook flink moeten verhogen, nu kom je er veels te makkelijk vanaf. Als je ziet hoe ze AAS afkeuren dan zou je toch verwachten dar heroine enzo nog hoger word gestraft?

je hebt kennelijk zijn punt niet begrepen...

Jij zou het wel kunnen, via loonbeslag. En anders gaan ze naar je familie. Tenzij je op straat leeft of een leefloon trekt, en geen wettelijke bron van inkomsten hebt. Guess wat junks doen?

Laatst bewerkt:
En dat is 2 meter van mijn thuis af :/

je hebt kennelijk zijn punt niet begrepen...

Jij zou het wel kunnen, via loonbeslag. En anders gaan ze naar je familie. Tenzij je op straat leeft of een leefloon trekt, en geen wettelijke bron van inkomsten hebt. Guess wat junks doen?

Sinds wanneer trekken wij mensen voor in deze samenleving, juist iedereeen over 1 kam scheren. En niet van het is een junkie kunnen we niks mee, drugs in beslag nemen nachtje de cel in een laat maar lopen. Nee ook die moeten dokken, kunnen ze niet aan het geld komen dan opsluiten die hap, gaan ze diefstallen of dergelijke plegen dan ook opsluiten die hap. Als ze zo'n hoge boetes/straffen zouden geven zouden er ook veel minder junks zijn. Nederland is te tolerant

dan maar naar de 'keurige' burger gaan die wat aas gebruikt, maar daarnaast wel een fatsoenlijke dagindeling heeft en werkt en belasting betaald!

Sinds wanneer trekken wij mensen voor in deze samenleving, juist iedereeen over 1 kam scheren.

:roflol:

Jij kent duidelijk België nog niet. Waarom denk je net dat er regeringsproblemen zijn? Ms omdat 1 hele bevolkingsgroep moet lijden voor een andere?

En niet van het is een junkie kunnen we niks mee, drugs in beslag nemen nachtje de cel in een laat maar lopen.

Alle junks hier in bv Antwerpen die op straat leven hebben een hond. Achterpoortje in de wet dat ze die dan niet langer als een paar uur kunnen vasthouden.

Alle handelingen met junks worden geseponeerd. Ik heb genoeg junks op de meir tegengehouden voor diefstal, 2 uurtjes later wuiven ze eens naar binnen.

Nee ook die moeten dokken, kunnen ze niet aan het geld komen dan opsluiten die hap, gaan ze diefstallen of dergelijke plegen dan ook opsluiten die hap. Als ze zo'n hoge boetes/straffen zouden geven zouden er ook veel minder junks zijn. Nederland is te tolerant

Zoals ik al zei, ze kunnen die niet opsluiten ivm dat achterpoortje.

sow, dat wist ik idd niet. Een paradijs voor junkies dus, ik zal het hier in Nederland rond spreiden, misschien dat ze hier dan oprotten!! Je moet ook denken aan al die behandelingen en methadon en dergelijke wat de overheid aan hun geeft, hier betalen wij natuurlijk weer belasting voor. Dat geldt ook voor die gasten die een uitkering trekken en daarnaast zwart bij beunen. allemaal op een planeet gooien en de fik erin

wajuuuw zieke shit mmm dn ng maar ff wachten met kuren..

****ed up verhaal, weer. Kinrooi ligt ook vlakbij hier. Toch eens even rondhoren wie het geweest is. :p Gelukkig is het grootste deel van de boete wel met uitstel..

ik dacht eerst dat het om aas bij het vissen ging xD

Only @ Belgium

zorgen dat je niet gepakt wordt :P

Gelukkig wonen wij in NL:D

Terug
Naar boven