MuscleMeat

Boksen als zelfverdediging...

Ik gooi er nog een "L" in!

(voor mij is die nieuw overigens)

wauw, hij heeft 2 onvoorbereide zatte mannen ff op de grond gemept, die verrast waren door zijn agressiviteit.

Wat het filmpje niet laat zien, is dat de 2 mannen daarna achter hem gaan, en ze nu waarschijnlijk wél klaar zijn en vastberaden zijn hem te ganken. Het gevecht was nog niet gedaan dus. Als de kerel niet weg is geraakt, hoop ik dat hij uit het ziekenhuis gebleven is.

Oud!!

Slot ban en negering

wauw, hij heeft 2 onvoorbereide zatte mannen ff op de grond gemept, die verrast waren door zijn agressiviteit.

Wat het filmpje niet laat zien, is dat de 2 mannen daarna achter hem gaan, en ze nu waarschijnlijk wél klaar zijn en vastberaden zijn hem te ganken. Het gevecht was nog niet gedaan dus. Als de kerel niet weg is geraakt, hoop ik dat hij uit het ziekenhuis gebleven is.

ow kon jij zien dat die kerels zat waren,,,en heb je de rest van het filmpje ook gezien? of denk je alleen maar dat het zo is gegaan.
iemand die goed is in deze sport, hoeft ook niet echt te vrezen.

als die jongens zoooo onvoorbereid waren,waarom slaan ze dat wijf dan op dr bek.

en als er een een pakkie krijgt,,ben je snel paraat.

over wat daarna gebeurt,,zal blijven gissen worden,a l denk ik niet dat die jongens er nog veel trek in hadden

ow kon jij zien dat die kerels zat waren,,,en heb je de rest van het filmpje ook gezien? of denk je alleen maar dat het zo is gegaan.
iemand die goed is in deze sport, hoeft ook niet echt te vrezen.

Kijk eens hoe dibiel ze voor het incident doen tegen elkaar, ze staan niet echt stabiel, dus dan zijn ze wel dronken in mijn ogen.

als die jongens zoooo onvoorbereid waren,waarom slaan ze dat wijf dan op dr bek.

Noemt happy slapping, mensen een slag geven "voor de lol". Ze verwachten niet dan er iemand wel degelijk terugslaat, maar af en toe gebeurd dat natuurlijk.

en als er een een pakkie krijgt,,ben je snel paraat.

Een van de kerels probeert de "bokser" te kalmeren, en slaagt niet of doet niks. Verrast en moed verloren door de plotse agressieviteit en het feit dat ze het niet verwachten dat er echt iemand hen ging slaan.
over wat daarna gebeurt,,zal blijven gissen worden,a l denk ik niet dat die jongens er nog veel trek in hadden

Je ziet de jongens hun act opkuisen, en dan samen terug naar de bokser stappen, de camera volgt maar ziet niks door de bomen, maar je hoort het meisje wel terug roepen, dus ik kan me enkel inbeelden, round 2, maar nu serieus.

Wat er echt gebeurt erna kunnen we idd enkel gissen.

Ik vind die vrouw echt een "stoem wijf"! Die roep precies tegen hare kerel dat hij moet ophouden... Voor het zelfde geld slagen ze hare vent neer en amuzeren die twee hun ne keer met haar...
K denk wel dat in "round2" die 'bokser' nog altijd wint.

• Topic Starter Topic Starter

Yeah, jammer dat we het vervolg niet weten.

Ik vind die vrouw echt een "stoem wijf"! Die roep precies tegen hare kerel dat hij moet ophouden... Voor het zelfde geld slagen ze hare vent neer en amuzeren die twee hun ne keer met haar...
K denk wel dat in "round2" die 'bokser' nog altijd wint.

Clinch gewoon met die bokser, dag bokservaring... Ondertussen kan een ander hem van opzij bewerken.

Haal hem naar de grond, ook dag bokservaring... Ondertussen kan de ander in de nieren beginnen schotten.

Blijven ze slagen uitwisselen, en vechten ze samen, gaat de bokser het ook moeilijk krijgen. Ik moet wel zeggen, zijn jab-overhand right combos zijn hard, snel en precies, volgens mij is het ook geen "2 keer in de week wat op de zak slaan"- boksertje

• Topic Starter Topic Starter
Clinch gewoon met die bokser, dag bokservaring... Ondertussen kan een ander hem van opzij bewerken.

Clinchen ??? Ha ha ha, clinchen is voor de ring jongen, op straat steken ze beide duimen in uw ogen op het moment dat je naar clinchen wil gaan. Bij JKD raden ze aan uw duimnagels iets langer te laten, zodat ge letterlijk de ogen kunt uitkrabben.

Haal hem naar de grond, ook dag bokservaring... Ondertussen kan de ander in de nieren beginnen schotten.

Blijven ze slagen uitwisselen, en vechten ze samen, gaat de bokser het ook moeilijk krijgen. Ik moet wel zeggen, zijn jab-overhand right combos zijn hard, snel en precies, volgens mij is het ook geen "2 keer in de week wat op de zak slaan"- boksertje
zelf nooit aan een ringsport gedaan waarschijnlijk?
aan je antwoorden te zien,,,
want hoe makkelijk jij het zegt, werkt het helaas niet "jongen"

het is gewoon fake dat filmpje. Wie filmt er nou 2 zatte gasten vanop een brug. ik bedoel...

Clinchen ??? Ha ha ha, clinchen is voor de ring jongen, op straat steken ze beide duimen in uw ogen op het moment dat je naar clinchen wil gaan. Bij JKD raden ze aan uw duimnagels iets langer te laten, zodat ge letterlijk de ogen kunt uitkrabben.

Pak de armen vast, en sleur eraan, proberen hem tegen de grond te werken, geef ondertussen af en toe een slag. Natuurlijk zal hij hetzelfde proberen te doen. Dat is clinchen op straat. Als je iemand zn ogen uitkrabt ga je gans je leven betalen aan invaliditeitsvergoeding, dus doe maar met je JKD... Telt niet als wettige zelfverdediging maar als overdadig geweld.

En nee, boksclinches en MT clinches werken amper tot helemaal niet op straat.

zelf nooit aan een ringsport gedaan waarschijnlijk?
aan je antwoorden te zien,,,
want hoe makkelijk jij het zegt, werkt het helaas niet "jongen"

TEEEEH, guess again. Doe eens freefight, zo makkelijk gaat het wel. Een takedown is in no time gebeurt als je tegen een vechter vecht die in de verste verte niet weet ertegen te verdedigen. Waarom denk je dat veel gevechten op de grond eindigen, omdat je zo moeilijk iemand naar de grond kan halen?

Om meer te zeggen, ik ben voornamelijk bokser. Ja, een vechter die zijn eigen sT niet oppermachtig vind en mss niet alles wat zn trainer zegt zonder nadenken slikt, dat komt niet veel voor. Ik dacht ook eerst dat ik met voetenwerk niet naar de grond gehaald kon worden, want mn bokstrainer zei dat, maar dat bleek enkel waar te zijn tegen technisch slechte vechters en de pluimgewichtjes. Tegen de technisch betere en zwaardere kun je niet recht blijven als ze voor een takedown gaan, of ze clinchen om je tegen de grond te werken erna.

YouTube - Round 1: KARATE vs MMA

Mooi voorbeeldje van hoe een gevecht eerst in een clinch gaat, en dan naar de grond gaat. Wow, dat duurde lang hé

Maar kom nu, in welke ringsport heb jij zoveel ervaring dat je nooit naar de grond gaat,"stoere vent"... Ik kan het al raden, een pure stand-up vechtkunst?

Break.com - Funny Pics, Hot Chicks, & Cool Flicks

2 gasten tegen 1nen, helaas is den 1nen ne goeien bokser. ;)

Prachtig bewijs van hoe gevaarlijk ne persoon kan zijn die wekelijks zelfverdediging traint.

Ga ik volledig mee akkoord. ik denk dat die kerel toch de meeste mensen in de straat zal aankunnen.
Tis wel zo dat zijn plotse agressie en de paar goed geplaatste meppen de anderen schrik aanjaagden. Ik dnek dat ze daarna wel achter die kerel aangaan omdat ze zich schaamden tegenover elkaar maar dat ze met nog veel minder overtuiging zullen aanvallen. ik denk dat die meid veel roept omdat ze haar vriendje wel zal kennen en wellicht vecht hij regelmatig en heeft ze schrik dat hij weer eens te ver zal gaan. Die kerel reageerde echt keisnel en keihard; Dat is iemand die er klaar voor was en wist dat hij zich aan iets kon verwachten.

Mooi man, echt waar!

Pak de armen vast, en sleur eraan, proberen hem tegen de grond te werken, geef ondertussen af en toe een slag. Natuurlijk zal hij hetzelfde proberen te doen. Dat is clinchen op straat. Als je iemand zn ogen uitkrabt ga je gans je leven betalen aan invaliditeitsvergoeding, dus doe maar met je JKD... Telt niet als wettige zelfverdediging maar als overdadig geweld.

TEEEEH, guess again. Doe eens freefight, zo makkelijk gaat het wel. Een takedown is in no time gebeurt als je tegen een vechter vecht die in de verste verte niet weet ertegen te verdedigen. Waarom denk je dat veel gevechten op de grond eindigen, omdat je zo moeilijk iemand naar de grond kan halen?

Om meer te zeggen, ik ben voornamelijk bokser. Ja, een vechter die zijn eigen sT niet oppermachtig vind en mss niet alles wat zn trainer zegt zonder nadenken slikt, dat komt niet veel voor. Ik dacht ook eerst dat ik met voetenwerk niet naar de grond gehaald kon worden, want mn bokstrainer zei dat, maar dat bleek enkel waar te zijn tegen technisch slechte vechters en de pluimgewichtjes. Tegen de technisch betere en zwaardere kun je niet recht blijven als ze voor een takedown gaan, of ze clinchen om je tegen de grond te werken erna.

Mooi voorbeeldje van hoe een gevecht eerst in een clinch gaat, en dan naar de grond gaat. Wow, dat duurde lang hé

Maar kom nu, in welke ringsport heb jij zoveel ervaring dat je nooit naar de grond gaat,"stoere vent"... Ik kan het al raden, een pure stand-up vechtkunst?

volgens mij zijn er betere voorbeelden dan dit filmpje

idd daar knapte wel iets :D

show had ie nogthans genoeg

duuuhhh doe eens freefight?? ik doe aan BJJ en thaiboksen,ik weet echt wel wat het spelletje inhoud,,,,sparren met mensen zoals albert kraus,alviar lima...
en geloof het of niet

mar toen fedor in nederland was bij ffc in amsterdam,,, zelfs van hem wat moves geleerd...
maar dat wil natuurlijk niets zeggen...

maar als beginnende mma artist,,,begin je nog niets tegen een profbokser..
want als je bokser bent,wilt niet zeggen dat je alleen maar staand kan vechten...
kun je ook niet vergelijken met dat filmpje van jou
ik heb het liever met een karateka te doen,,als met een goeie bokser.
maar daar snap jij natuurlijk niets van,,als mma artist uit belgie,,
want er komen zoveel goede freefighters uit belgie:p

Terug
Naar boven