AndroidHealthClinic

Boksen als zelfverdediging...

duuuhhh doe eens freefight?? ik doe aan BJJ en thaiboksen,ik weet echt wel wat het spelletje inhoud,,,,sparren met mensen zoals albert kraus,alviar lima...
en geloof het of niet

mar toen fedor in nederland was bij ffc in amsterdam,,, zelfs van hem wat moves geleerd...
maar dat wil natuurlijk niets zeggen...

maar als beginnende mma artist,,,begin je nog niets tegen een profbokser..
want als je bokser bent,wilt niet zeggen dat je alleen maar staand kan vechten...
kun je ook niet vergelijken met dat filmpje van jou
maar daar snap jij natuurlijk niets van,,als mma artist uit belgie,,
want er komen zoveel goede freefighters vandaan.
wat is eigenlijk je eigen startlijst,omdat je het allemaal zo goed weet??
....

idd heel OUD!

Wat is er toch zo spannend aan dat zelfverdediging en knokken enzo ???

• Topic Starter Topic Starter
Pak de armen vast, en sleur eraan, proberen hem tegen de grond te werken, geef ondertussen af en toe een slag.

??? Leuk dansje, 1 neem de armen vast
2 probeer hem tegen de grond te werken
3 geef ondertussen (terwijl je zijn armen vast hebt) hem af
en toe een slag.
:D

Moet een gevecht op straat zo snel mogelijk niet gedaan zijn ?

Idd, dit is hoe straatgevechten zijn
Je analyses zijn hier overbodig calyptus
Hij reageerde gewoon snel en goed, het is altijd makkelijk om te zeggen achteraf ja als ik hem had neergehaald of had geclicnhed blablabla

Calyptus het is overduidelijk dat jij nog nooit in een serieus gevecht hebt gezeten. Ik heb 8j geboxed. ge moogd gerust met 2 maatjes afkomen en me proberen te clinchen of neer te halen. hopelijk staat er dan ook iemand te filmen dan krijgen we een vervolg op dit filmpje :rolleyes:

Zeg, anders gaan we hier eens arrogant lopen doen en kale bewijzen en voorbeelden negeren!!! Wat hebben jullie als gepresteerd in vechtsporten, persoonlijk? Mn overbuurman is profwielrenner, wilt dat zeggen dat ik het goed kan? Het is niet omdat een paar geimporteerde antiliaanen(ja ik weet het er zitten ook wat authentieke nederlanders bij, is mn punt niet) wat kunnen vechten dat jij dat ook kan...

De helft van jullie begrijpt nog niet eens wat ik bedoel met clinchen.

Bodygainer, goed, we spreken midden volgend jaar eens af en ik laat je het eens zien, wel gelden freefight rules zonder gloves. Dan kan ik je eens laten zien wat je met enkel stand-up kunt doen ;) Je hebt gelukkig nog iets genaamd "Strikers chance", dus je bent nog niet kansloos :) Daarna wil ik ook wel eens sparren met boksregels.
En 1vs2, who do you think you're fooling... Waar sta je portier? Versuz? En bij welke club vecht je? Mijn ex-club organiseert het Belgisch Kampioenschap dit jaar in april dacht ik, ga jij daartussen zitten? Dan kom ik direct eens kijken :)

Oh en een hint aan de meesten , sta eens portier, je weet direct waar je staat 1vsmeerdere. Mijn laatste posts gaan hier trouwens niet meer over het filmpje, hij heeft goed gehandelt en die kerels op hun kont gekregen, maar het gevecht was wel nog niet over, dus we zullen het nooit weten.

want als je bokser bent,wilt niet zeggen dat je alleen maar staand kan vechten...

Zeg dat eens tegen je goede vriend fedor, en kijk eens hoe hard hij je uitlacht. Als je niet crosstraint, kun je op de grond even goed vechten als jan en alleman.

Of je kan als pro-bokser weten en trainen hoe je uit clinches en vanop de grond terug recht moet geraken, in de sT van cro-cop. Dan kun je ook een "beetje" vechten.

Laatst bewerkt:
Clinch gewoon met die bokser, dag bokservaring... Ondertussen kan een ander hem van opzij bewerken.

Haal hem naar de grond, ook dag bokservaring... Ondertussen kan de ander in de nieren beginnen schotten.

Blijven ze slagen uitwisselen, en vechten ze samen, gaat de bokser het ook moeilijk krijgen. Ik moet wel zeggen, zijn jab-overhand right combos zijn hard, snel en precies, volgens mij is het ook geen "2 keer in de week wat op de zak slaan"- boksertje

Je ziet dat de "bokser" de 2 mannen klappen geeft en nog zulke opmerkingen. Je kan ook zeggen van trek je Glock en weg bokservaring, maar ten eerste zal de ervaring van de bokser er niet minder om worden als hij wel tegen een betere vechter zal staan en ten tweede weet je geen eens zeker of het wel een bokser is, maar dit wordt slechts gesuggereerd doordat hij alleen klappen uitdeelt.

Je ziet dat de "bokser" de 2 mannen klappen geeft en nog zulke opmerkingen. Je kan ook zeggen van trek je Glock en weg bokservaring, maar ten eerste zal de ervaring van de bokser er niet minder om worden als hij wel tegen een betere vechter zal staan en ten tweede weet je geen eens zeker of het wel een bokser is, maar dit wordt slechts gesuggereerd doordat hij alleen klappen uitdeelt.

Aan zijn sT, stand(een echte textbook-boxersstance),combinaties en voetenwerk zie je het duidelijk. Of hij enkel bokser is of crosstrained in grondvechten is natuurlijk niet geweten. Ik meen trouwens ook ergens gelezen te hebben dat het zelfs een professionele bokser was, niet zeker van.

Maar, nog eens, ik zit niet meer over dit filmpje bezig, koppel jullie eens los van dat filmpje, dat zijn 2 dronkelappen die gewoon wat lol wouden trappen, en die tegenagressie niet verwacht hadden niet in staat zijn veel terug te doen. Ze hebben niet eens één keer ook maar geprobeerd terug te slagen. Ze dachten waarschijnlijk, "bwahaha we slaan ff op zijn girlfriend en we lachen een beetje, die mensen durven toch niks en gaan gewoon schaamtelijk verderlopen". Zo is het met veel mensen, maar deze keer, ff verkeerde kerel ontmoet, ging niet zoals ze verwacht hadden.

Boksen kan een goede zelfverdediging zijn, en in dit geval was het zelfs het beste dat hij had kunnen doen. Het probleem is is dat je tegen een voorbereide groep die het echt op jouw gemund hebben, je het er anders vanaf kan brengen. 1 filmpje van een iemand die 2 waggelende klungens die wat happy slappen op de grond mept bewijst niet veel daartegen.

Maar het feit dat er sommigen hier beweren dat een 1dimentionele sport(zoals boksen en kickboksen) je oppermachtig maakt en niemand je neer kan halen, is gewoon naief. Zeker tegen een groep, waar mensen je langs achter en je zij aan kunnen vallen, en jijzelf maar 1 kant kunt beschermen. DAAR gaat mijn punt om.

Trouwens, na wat zoeken een (gebrekkige) vertaling gevonden van wat er gezegd wordt, blijkt slovaaks te zijn...

woman:'Stop that, stop that'
boxer after fight:' **** you,if you'll do it once again and I kill you.'
Gypsy said to the other gypsy:'Leave him, leave him, don't go there'
Gypsy: 'i will kill him'
Woman: 'Stop that, calm down...Come both go home quickly'

Laatst bewerkt:
Zeg, anders gaan we hier eens arrogant lopen doen en kale bewijzen en voorbeelden negeren!!! Wat hebben jullie als gepresteerd in vechtsporten, persoonlijk? Mn overbuurman is profwielrenner, wilt dat zeggen dat ik het goed kan? Het is niet omdat een paar geimporteerde antiliaanen(ja ik weet het er zitten ook wat authentieke nederlanders bij, is mn punt niet) wat kunnen vechten dat jij dat ook kan...

De helft van jullie begrijpt nog niet eens wat ik bedoel met clinchen.

Bodygainer, goed, we spreken midden volgend jaar eens af en ik laat je het eens zien, wel gelden freefight rules zonder gloves. Dan kan ik je eens laten zien wat je met enkel stand-up kunt doen ;) Je hebt gelukkig nog iets genaamd "Strikers chance", dus je bent nog niet kansloos :) Daarna wil ik ook wel eens sparren met boksregels.
En 1vs2, who do you think you're fooling... Waar sta je portier? Versuz? En bij welke club vecht je? Mijn ex-club organiseert het Belgisch Kampioenschap dit jaar in april dacht ik, ga jij daartussen zitten? Dan kom ik direct eens kijken :)

Oh en een hint aan de meesten , sta eens portier, je weet direct waar je staat 1vsmeerdere. Mijn laatste posts gaan hier trouwens niet meer over het filmpje, hij heeft goed gehandelt en die kerels op hun kont gekregen, maar het gevecht was wel nog niet over, dus we zullen het nooit weten.

Zeg dat eens tegen je goede vriend fedor, en kijk eens hoe hard hij je uitlacht. Als je niet crosstraint, kun je op de grond even goed vechten als jan en alleman.

Of je kan als pro-bokser weten en trainen hoe je uit clinches en vanop de grond terug recht moet geraken, in de sT van cro-cop. Dan kun je ook een "beetje" vechten.

ik had het over een beginnend mma artist die nix inbrengt tegen een profbokser,,,geloof niet dat fedor een beginned mma artist is

je vroeg ook of wat jullie gepresteerd hadden in vechtsport,,
ik kan je zeggen,,dat ik er mn geld mee verdiend heb.
en ik ook weet waar ik over praat ,,,
JIJ DUIDELIJK NIET
anders proberen we het een keer voor de gein;) ,,,,jij"de belgische freefightexpert"..
dan zal ik me beperken tot alleen het staande gevecht.
kijken hoever je komt,,met je clinchen enzo.

wij hebben een mooie proffesionele ring in de sportschool;)

Aan zijn sT, stand(een echte textbook-boxersstance),combinaties en voetenwerk zie je het duidelijk. Of hij enkel bokser is of crosstrained in grondvechten is natuurlijk niet geweten. Ik meen trouwens ook ergens gelezen te hebben dat het zelfs een professionele bokser was, niet zeker van.

Maar, nog eens, ik zit niet meer over dit filmpje bezig, koppel jullie eens los van dat filmpje, dat zijn 2 dronkelappen die gewoon wat lol wouden trappen, en die tegenagressie niet verwacht hadden niet in staat zijn veel terug te doen. Ze hebben niet eens één keer ook maar geprobeerd terug te slagen. Ze dachten waarschijnlijk, "bwahaha we slaan ff op zijn girlfriend en we lachen een beetje, die mensen durven toch niks en gaan gewoon schaamtelijk verderlopen". Zo is het met veel mensen, maar deze keer, ff verkeerde kerel ontmoet, ging niet zoals ze verwacht hadden.

Boksen kan een goede zelfverdediging zijn, en in dit geval was het zelfs het beste dat hij had kunnen doen. Het probleem is is dat je tegen een voorbereide groep die het echt op jouw gemund hebben, je het er anders vanaf kan brengen. 1 filmpje van een iemand die 2 waggelende klungens die wat happy slappen op de grond mept bewijst niet veel daartegen.

Maar het feit dat er sommigen hier beweren dat een 1dimentionele sport(zoals boksen en kickboksen) je oppermachtig maakt en niemand je neer kan halen, is gewoon naief. Zeker tegen een groep, waar mensen je langs achter en je zij aan kunnen vallen, en jijzelf maar 1 kant kunt beschermen. DAAR gaat mijn punt om.

de enige die dingen probeert te beweren,,dat ben jij,,,met je bokser ff naar de grond halen en hij is nix meer waard,,net zo makkelijk
je spreekt jezelf tegen ,, maar zal de leeftijd wel zijn,,je bent natuurlijk nog maar een snotneus van net 21.

Trouwens, na wat zoeken een (gebrekkige) vertaling gevonden van wat er gezegd wordt, blijkt slovaaks te zijn...
tjechies
woman:'Stop that, stop that'
boxer after fight:' **** you,if you'll do it once again and I kill you.'
Gypsy said to the other gypsy:'Leave him, leave him, don't go there'
Gypsy: 'i will kill him'
Woman: 'Stop that, calm down...Come both go home quickly'
...

ik had het over een beginnend mma artist die nix inbrengt tegen een profbokser,,,geloof niet dat fedor een beginned mma artist is

je vroeg ook of wat jullie gepresteerd hadden in vechtsport,,
ik kan je zeggen,,dat ik er mn geld mee verdiend heb.
en ik ook weet waar ik over praat ,,,
JIJ DUIDELIJK NIET
anders proberen we het een keer voor de gein;) ,,,,jij"de belgische freefightexpert"..
dan zal ik me beperken tot alleen het staande gevecht.
kijken hoever je komt,,met je clinchen enzo.

wij hebben een mooie proffesionele ring in de sportschool;)

Met wat losse amateurwedstrijdjes voor 65€ het stuk heb ik inderdaad nog niks bereikt. Vrij moeilijk op je 21(morgen 22). Ms dat we volgend jaar weer praten, dan zoek ik namelijk wel iets te bereiken, hopelijk terwijl jij jezelf een beetje minder de "man" vindt ;) . Ik noem mezelf verre van freefightexpert, in grondsituaties ben ik zeker nog een "beginner". Ik zie ons nog wel eens een partijtje doen... Ms komt er nog eens een dbb-fighting tournament, zou gezellig zijn...

As fake as Pam's boobs

Gay as the day is long :roflol:

Ik doe al 6 jaar aan straatvechten. Bokser of geen bokser , MMA'er of geen MMA'er. Ervaring op de straat doet veel.

Terug
Naar boven