Zeg, anders gaan we hier eens arrogant lopen doen en kale bewijzen en voorbeelden negeren!!! Wat hebben jullie als gepresteerd in vechtsporten, persoonlijk? Mn overbuurman is profwielrenner, wilt dat zeggen dat ik het goed kan? Het is niet omdat een paar geimporteerde antiliaanen(ja ik weet het er zitten ook wat authentieke nederlanders bij, is mn punt niet) wat kunnen vechten dat jij dat ook kan...
De helft van jullie begrijpt nog niet eens wat ik bedoel met clinchen.
Bodygainer, goed, we spreken midden volgend jaar eens af en ik laat je het eens zien, wel gelden freefight rules zonder gloves. Dan kan ik je eens laten zien wat je met enkel stand-up kunt doen

Je hebt gelukkig nog iets genaamd "Strikers chance", dus je bent nog niet kansloos

Daarna wil ik ook wel eens sparren met boksregels.
En 1vs2, who do you think you're fooling... Waar sta je portier? Versuz? En bij welke club vecht je? Mijn ex-club organiseert het Belgisch Kampioenschap dit jaar in april dacht ik, ga jij daartussen zitten? Dan kom ik direct eens kijken
Oh en een hint aan de meesten , sta eens portier, je weet direct waar je staat 1vsmeerdere. Mijn laatste posts gaan hier trouwens niet meer over het filmpje, hij heeft goed gehandelt en die kerels op hun kont gekregen, maar het gevecht was wel nog niet over, dus we zullen het nooit weten.
Zeg dat eens tegen je goede vriend fedor, en kijk eens hoe hard hij je uitlacht. Als je niet crosstraint, kun je op de grond even goed vechten als jan en alleman.
Of je kan als pro-bokser weten en trainen hoe je uit clinches en vanop de grond terug recht moet geraken, in de sT van cro-cop. Dan kun je ook een "beetje" vechten.