XXL Nutrition

boldenone only voor herstel

deca goed voor blessures maar echt wonderen nee dat niet, bold heeft dan meer positief effect op je conditie niet zo op herstel van pezen & gewrichten

Meeste vechters die ik ken gaan goed op dit:
250mg test e per week
600-800mg bold per week
4iuhgh per dag

Waarbij je dus niet met hgh net hoeft te stoppen in de nakuur. Ik zou zelf trouwens eerst in een maand van 2iu naar 4 gaan en dan de kuur ivm noodzakelijke tijd ophoging IGF-1 (cumulatief effect)

Test zou je ook op 125mg oid kunnen zetten.

Kuren en blessures; ik geloof in de werking van HGH en IGF en ik twijfel over AAS. Tijdens herstel van mijn gescheurde bicepspees aan de tren a 400mg test e 150mg bold 600mg en HGH zat ik er tot vorige week aan (nu net een bridge van een week of 5 op 125 mg test only en HGH) Mijn herstel ben k erg tevreden over en fysio en operatie arts hebben me na 4 maanden functioneel hersteld verklaard en krachtopbouw speelt nu.)

MAAR TS die aangeeft niet de luxe van een prive trainer te hebben, past HGH dan wel een het budget? Ik denk met HGH wel eens een trainer levert wellicht meer op dan dat geprik en voor de kosten kan je dan best veel uur een trainer nemen.

Laatst bewerkt:
deca goed voor blessures maar echt wonderen nee dat niet, bold heeft dan meer positief effect op je conditie niet zo op herstel van pezen & gewrichten

Persoonlijke mening en ondervindingen... polsblessure waar ik maar niet vanaf kwam verdween na enkele weken test/deca... ik vind dat onderhand wel een wonder te noemen.

Persoonlijke mening en ondervindingen... polsblessure waar ik maar niet vanaf kwam verdween na enkele weken test/deca... ik vind dat onderhand wel een wonder te noemen.

ja het kan zeker helpen, heb het ook ooit gehad met schouder blessure maar meteen aan de deca gaan vr een blessure lijkt me overdreven :)

• Topic Starter Topic Starter
Heren, allemaal bedankt. Ik ben eruit gekomen en ik ga 14 weken boldenone only 250mg. daarna 4 weken nakuren.

Terug
Naar boven