Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Smoothmold zei:je luistert teveel naar eduard! Die doet ook alleen maar isolatie voor zijn borst!

weet niet welkeen help me!
aug 2005?18fitie zei:

ja ik zit nu ook een 1 dilemma18fitie zei:1 van de 2weet niet welkeen help me!
compound is slecht omdat je meerdere spieren gebruikt en dus krijgen ze niet genoeg rust en groeien ze niet => isolatie is goed
compound is goed aangezien je meerdere spieren gebruikt waardoor je meer kracht krijgt en de spieren ook beter groeien => isolatie is slecht
Maar welkeen is nu juist![]()
18fitie zei:1 van de 2weet niet welkeen help me!
compound is slecht omdat je meerdere spieren gebruikt en dus krijgen ze niet genoeg rust en groeien ze niet => isolatie is goed
compound is goed aangezien je meerdere spieren gebruikt waardoor je meer kracht krijgt en de spieren ook beter groeien => isolatie is slecht
Maar welkeen is nu juist![]()
Thnx. Mijn stats zijn 1.87, 94KG met 14%. zag ik net staan! in je log!eduardjanssen zei:Als je benched met de juiste techniek is het altijd een goede oefening.
Oke even serieus Marky, laat alle isolatieoefeningen uit je schema. Ga voor compound en compound only. Je borst komt vanzelf, zorg dat je groeit als geheel (dus je hele lichaam) en dan komt alles goed. It's a matter of time!
Markywannabee zei:Thnx. Mijn stats zijn 1.87, 94KG met 14%. zag ik net staan! in je log!
je zult denk ik dan wel weten waar je mee bezig bent ;-)
trouwens matter of time? uurtje,dagen,weken,maanden,jaren, nooit?
edje zegt Mijn stats zijn 1.87, 94KG met 14%. wat zijn je huidige stats dan
eduardjanssen zei:
nou ja! geduld dat ik niet heb ;-)eduardjanssen zei: