AndroidHealthClinic

borst groter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Marky hoe lang train je al??

1 van de 2??? weet niet welkeen help me!

compound is slecht omdat je meerdere spieren gebruikt en dus krijgen ze niet genoeg rust en groeien ze niet => isolatie is goed

compound is goed aangezien je meerdere spieren gebruikt waardoor je meer kracht krijgt en de spieren ook beter groeien => isolatie is slecht

Maar welkeen is nu juist???

• Topic Starter Topic Starter
18fitie zei:
Marky hoe lang train je al??
aug 2005?:o :D :p ;)

nee seriues jun 2005 dacht ik onder een andere nick.

en niet serieus al vanaf mijn 16de maar dat was nooit goed en heb ook tussenposen van 1 jaartje gehad of zo dat ik niks heb gedaan:(

18fitie zei:

compound is slecht omdat je meerdere spieren gebruikt en dus krijgen ze niet genoeg rust en groeien ze niet => isolatie is goed

compound is goed aangezien je meerdere spieren gebruikt waardoor je meer kracht krijgt en de spieren ook beter groeien => isolatie is slecht

ja ik zit nu ook een 1 dilemma

Train je borst met 2 compound oef. en 1 isolatie oef. marky hard trainen en veel eten en rusten en je borst zal wel groeien;)

18fitie zei:

Compound is goed omdat je er meerdere groepen teglijk mee belast. Compound kan slecht zijn als de dominante spier(en) in de beweging niet de spier is waar je je op dat moment op richt

Maw als je met bankdrukken teveel vanuit je schouders en armen drukt is het geen goede oefening voor jou om de pecs te trainen

Was niet serieus hoor 3xl;) , er staat zoveel onzin in dit topic dat ik er ook maar iets moest plaatsen.
Maar wat je daar zegt is interessant

tja die onzin komt niet door mij maar andere!

mar wat 3xl zegt is algemeen bekent niet?

als je een hoefening doet maar doordat je hem verkeerd doet en je andere spieren trained dan die welke je wilde doen zit je verkeerd

Als je benched met de juiste techniek is het altijd een goede oefening.

Oke even serieus Marky, laat alle isolatieoefeningen uit je schema. Ga voor compound en compound only. Je borst komt vanzelf, zorg dat je groeit als geheel (dus je hele lichaam) en dan komt alles goed. It's a matter of time!

eduardjanssen zei:
Als je benched met de juiste techniek is het altijd een goede oefening.

Oke even serieus Marky, laat alle isolatieoefeningen uit je schema. Ga voor compound en compound only. Je borst komt vanzelf, zorg dat je groeit als geheel (dus je hele lichaam) en dan komt alles goed. It's a matter of time!
Thnx. Mijn stats zijn 1.87, 94KG met 14%. zag ik net staan! in je log!

je zult denk ik dan wel weten waar je mee bezig bent ;-)

trouwens matter of time? uurtje,dagen,weken,maanden,jaren, nooit?

Markywannabee zei:
Thnx. Mijn stats zijn 1.87, 94KG met 14%. zag ik net staan! in je log!

je zult denk ik dan wel weten waar je mee bezig bent ;-)

trouwens matter of time? uurtje,dagen,weken,maanden,jaren, nooit?

Ja die stats zijn achterhaald.

Je kan al heel snel progressie zien!

ok maanden mmmm dat kan nog net dan

edje zou wel eens met je mee willen trainen als ik zo jou log zie !! pfff hardcore zeg

Ja! Misschien zelfs wat minder.

Geduld moet je hebben Markywanadoo. Stop met spelen en ga trainen en eten. Toon karakter :D.

grr rrr :yell: ik ga karakter tonen

grrrr:fire: ik ga ijzer vreten grrrrr:splat:

ik ben geen mietje ik ben geen mietje:headbang:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven