MuscleMeat

Borst ingescheurd

Plan_b

Novice
Waardering
0
Zondag was ik aan het trainen. Chest stond op het programma.
Ik had al een paar dagen niet getraind dus had ik er wel zin in.

Normaal warm ik goed op, maar dit keer deed ik alleen schouders.
Toen ik een stang optilde voelde ik iets pijn doen in mijn linker borst, maar ik dacht dat het niets was.

Ik deed toen een setje 80 Kg en dat ging makkelijk.
Ik dacht laat me maar gelijk naar de 140kg gaan.

De eerste rep ging makkelijk , de 2de ook. dus ik dacht ik til hem bij de 3e explosief op. en toen ging het fout.
Ik voelde de ene spier na de andere knappen van binnen. Net zo`n vuurwerkmatje. Mijn arm ging steeds verder naar onder en toen nam mn partner het over.

Ben toen naar eerste hulp gegaan (MCL Leeuwarden) en daar wist de ene na de andere niet wat ze met me moesten. 3 doktors en 2 chirurgen verder kreeg ik te horen dat ik maar naar huis moest.
Volgens hun in mijn borst goed ingescheurd en dat willen ze niet hechten ten zei je Prof-bodybuilder bent.

Nu was ik net 3 weken op Sus,Gana, en primo.
Volgens mijn begeleider zou ik moeten doorgaan met gana en Primo.
Volgens een chirurg vertraagd dit mijn herstel alleen maar en moet ik snel afbouwen.

Naar wie moet ik nou luisteren ?

En zou eventueel HGH voor een maand goed doen ?

Alvast bedankt.

Dat moet best eng gevoelt hebben toen het inscheurde:eek:
Maar ik vermoed dat je gewoon de chirurg moet volgen, in ieder geval succes ermee man:thumbup:

Zeg dat je prof bent, anders wimpelen ze je meteen af met een gare borst

Medische raad opvolgen zou ik in uw plaats doen.

Moet wel een pijnlijk gevoel zijn. Hopelijk is het snel genezen.

dubbele post mar

Neem je rust ermee want dat duurt wel ff voordat genezen is .
Ik heb vorig jaar 4 mm in gescheurd in mijn supra spinatus , maar ik heb er nog last van .
Kan je nagaan jeetje wat jij voelt , nou heel veel beterschap ....en neem echt je rust hoor !!!

kun je niet gewoon zeggen dat je in de toekomst misschien in de modellenbranche wilt werken of wedstrijden wilt gaan doen, zodat ze het iig netjes willen hechten.

zou de chirurg volgen , succes met het healen !

Shit man! :eek:

Echt een zonde. Ik duim voor je kerel!

sterkte

het was zeker de benchpress waarmee je je borst inscheurde?

op de bodybuilderdonorlijst inschrijven

Ik vind het erg dat ze het niet willen hechten tenzij je een pro bent...
K vind dat al je er om vraagt dat ze het moeten doen...
Een netp t**ten, kleinere neus, face lift doen ze ook zonder dat je pro model bent...

En de dokter zegt dat aas het herstel gaan bemoeilijken ???
Klinkt me ook raar

Dat klinkt heftig zeg, beterschap.
Maar wat is dan precies de reden dat ze bij jou niet willen hechten en bij een prof bodybuilder wel??? Jij hebt toch ook recht op de beste zorg, dus wat mis ik in dit verhaal

denk dat de reden is dat je voor plastische chirurgie een gebrek moet hebben wat je belemmert in het dagelijks leven zeg maar en bij een pro bodybuilder is dat zo en volgens hun bij een recreatief bodybuilder niet.

DENK IK...

Dus je kan best altijd een zwart wit foto van jezelf bij hebben en zeggen dat je MH model bent

Volgens mij hechten ze het alleen als hij helemaal af is gescheurd. Ik hoop voor je dat hij alleen in ingescheurd, want dan heelt hij wel. Zie je een grote bloeduitstorting?

Terug
Naar boven