Plan_b
Novice
- Waardering
- 0
Zondag was ik aan het trainen. Chest stond op het programma.
Ik had al een paar dagen niet getraind dus had ik er wel zin in.
Normaal warm ik goed op, maar dit keer deed ik alleen schouders.
Toen ik een stang optilde voelde ik iets pijn doen in mijn linker borst, maar ik dacht dat het niets was.
Ik deed toen een setje 80 Kg en dat ging makkelijk.
Ik dacht laat me maar gelijk naar de 140kg gaan.
De eerste rep ging makkelijk , de 2de ook. dus ik dacht ik til hem bij de 3e explosief op. en toen ging het fout.
Ik voelde de ene spier na de andere knappen van binnen. Net zo`n vuurwerkmatje. Mijn arm ging steeds verder naar onder en toen nam mn partner het over.
Ben toen naar eerste hulp gegaan (MCL Leeuwarden) en daar wist de ene na de andere niet wat ze met me moesten. 3 doktors en 2 chirurgen verder kreeg ik te horen dat ik maar naar huis moest.
Volgens hun in mijn borst goed ingescheurd en dat willen ze niet hechten ten zei je Prof-bodybuilder bent.
Nu was ik net 3 weken op Sus,Gana, en primo.
Volgens mijn begeleider zou ik moeten doorgaan met gana en Primo.
Volgens een chirurg vertraagd dit mijn herstel alleen maar en moet ik snel afbouwen.
Naar wie moet ik nou luisteren ?
En zou eventueel HGH voor een maand goed doen ?
Alvast bedankt.
Ik had al een paar dagen niet getraind dus had ik er wel zin in.
Normaal warm ik goed op, maar dit keer deed ik alleen schouders.
Toen ik een stang optilde voelde ik iets pijn doen in mijn linker borst, maar ik dacht dat het niets was.
Ik deed toen een setje 80 Kg en dat ging makkelijk.
Ik dacht laat me maar gelijk naar de 140kg gaan.
De eerste rep ging makkelijk , de 2de ook. dus ik dacht ik til hem bij de 3e explosief op. en toen ging het fout.
Ik voelde de ene spier na de andere knappen van binnen. Net zo`n vuurwerkmatje. Mijn arm ging steeds verder naar onder en toen nam mn partner het over.
Ben toen naar eerste hulp gegaan (MCL Leeuwarden) en daar wist de ene na de andere niet wat ze met me moesten. 3 doktors en 2 chirurgen verder kreeg ik te horen dat ik maar naar huis moest.
Volgens hun in mijn borst goed ingescheurd en dat willen ze niet hechten ten zei je Prof-bodybuilder bent.
Nu was ik net 3 weken op Sus,Gana, en primo.
Volgens mijn begeleider zou ik moeten doorgaan met gana en Primo.
Volgens een chirurg vertraagd dit mijn herstel alleen maar en moet ik snel afbouwen.
Naar wie moet ik nou luisteren ?
En zou eventueel HGH voor een maand goed doen ?
Alvast bedankt.